Den sosiale World of Warcraft-tråden

Hei, er det noen som fortsatt spiller wow her?
Lurer på om hvordan det er nå, er det fortsatt ganske morsomt?

Noen old-timere som kunne tenkt seg å begynne igjen når den pandoragreia blir lansert? Eivind, Lurtz, Duke, hvem nå det måtte være som fortsatt ser på denne siden :)
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Jeg kommer helt sikkert til å kjøpe det og spillet det bare fordi det faktisk er et artig spill, men akkurat som med Cataclysm så kommer jeg ikke til å fortsette med det lenger enn den første betalte måneden.

Uansett så kommer jeg ikke til å spille med dere :ras:
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Nå som LFR er implementert så trenger man egentlig ikke spille med noen; da det bare er drop-in-drop-out.

The rollercoaster ride is le complete.

Nå med enda mere lootrage.

Spillet er det samme; så om du ikke likte wow, så kommer du ikke til å like det nå heller, selvom 90% av timesinkene har blitt ironed out.
 
Akkurat som det var ja, bortsett fra at pvp har blitt overbalansert og kjedelig. Mest fordi de ikke klarer å virkelig fornye klassene, så en expansion er moro i rundt en månede før folk finner ut av hva som er cookie cutter og kjører den builden og taktikken. Også ser alle like ut, noe som er lurt i et mmo.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
En jente her har en kjæreste som spiller WoW, som ifølge henne sitter å skriker "WALL UP BLABLABLA MAGE BLABLA HEAL HEAL!!" tre ganger i uka.

Forklarer det er helt normalt!
 
Dump dat nerd.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Skriver bare litt her igjen da en svenskompis og meg selv etter mange års fravære returnert til Blackwing Lair igjen i går. Og det var stor moro.

Han som priest og jeg som mage attunet vi han raskt og kjørte på, brukte et par forsøk på Razorgore faktisk da healeren måtte trekke all aggro fra addsa mens jeg knuste egg med bossen (aldri gjort før, eide!) men etter det datt bossene som fluer for dpsen vår (min), spesielt Vael var tilfredsstillende. Det neste området frem mot neste boss er utrolig irriterende uten en rouge (de pressure-greiene som slower ned casting og movement) og de forsvinner ikke (lenger?) om man skulle wipe så tar for alltid å traske gjennom.
Vel fremme burnet vi ned de neste bossene og hakket løs på spellbinders med stavene våre (immune til magi) før vi skulle prøve oss på Chromaggus. Her dukket problemene opp da jeg er jævlig dårlig på å remove curse og den jevnlige stunnen sørget for at prestekompisen ikke fikk healet eller dispellet og vi fikk alle debuffene. For de med dårlig hukommelse blir man da forvandlet til en minion av Chrommie og må vente 5 minutter på at det går over! = /

Men men, nå har vi googlet og så både bikkja og Nefarian går ned i kveld satser vi på! Jeg har lyst til å løpe gjennom MC av nostalgiske grunner (plukker opp i overkant av tusen gull per BWL) og deretter kjøre sightseeing hvor vi jobber oss opp gjennom alle raidene vi ikke har spilt da vi begge har hatt pauser mellom vanilla-WoW og Cataclysm.

PS: Brukte denne guiden som er hilarious lesing, jeg kniser fortsatt!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
... og der er Nef på farm status (igjen). Mange år siden sist nå og med 38 mann mindre, stor moro:




Watch the throne:






Nå skal jeg soloe MC før kompisen og jeg stikker på raidturné hvor vi jobber oss oppover vanskelighetsgradene, AQ neste!

.... for ZG er fornyet og finnes ikke i gamle versjoner, såvidt jeg har skjønt. Uansett stor moro, anbefales om du har en konto, en å spille med og liker å være kul.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Okay, nå må jeg kjøpe meg Mists of Pandaria.

 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Forresten, så kommer vel Mists of Pandaria snart (tm).

Er det noen som føler lysten til å skyte liv i guilden på Grim Batol i den anledning? Føler alltid at... new xpac er litt morro, med endeløs ganking, serverkræsjing og køer.

Jeg har tom. eget internett nå. Still Engelish & crappy.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Er kanskje ikke helt fremmed, ser nå jeg bare kom til level 9 på den serveren men hadde vært moro å spille med SG-ere. Dinga nettopp ett par og tjue levels på ny figur som jeg startet på Sunstrider så er ikke helt klar for å levle igjen enda men skal jo spille MoP.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Laise, i anledning ny patch som kom i natt leser jeg forandringer som er gjort og under Mac-notes finner jeg:

Added full support for Retina displays.
Så da får jeg kjøpe ny Mac likevel. Ellers da, nytt talentsystem, det er fettekreizi og har forandret på alt, har spilt PTR så er litt forberedt men redd skillsa får seg en trøkk mens jeg øver inn det nye greiene. Synd, siden arenateamet vårt nettopp har blitt bra, spilte 15 kamper og vant 12 (frost mage + holy priest) men plukker opp når sesongen åpner med MoP!

Vi skal selvfølgelig rerulle pandaer etter å ha levlet mainen til 90 (som er ny levelcap, 60 og vanilla-WoW (best) virker lenge siden nå), ruller munk begge to hvor han går dps og jeg healing, som er motsatt av vanlig, blir sikkert gøyalt!

Om noe er vi på Sunstrider, main er horde og reruller alliance panda.
 
Høres moro ut, kjenner ikke lengre folk som spiller eller som har tenkt til å ta det opp når MoP kommer, så joiner gjerne for litt kvestekos rundt launch.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Er bare jeg og en svensk kompis som spiller så du er hjertelig velkommen til å joine! Må innrømme jeg er litt usikker på å levle til 90 eller gå rett på panda, vi får se.
 
Kjenner jeg Blizzard rett så er nok 90 gjort på ei snau uke, så det blir nok det første jeg gjør. Litt usikker på hvem av karakterene jeg skal satse på, men expansion-launch er alltid kos uansett. Men Panda blir å rulle såklart, monkestil!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Joda, blir nok 90 med Mage først (selv om de har nerfet fire-dps no jævlig med siste patchen).

PS: Jeg skal spille healermonk og kompisen min DPS-munk.