Den sosiale World of Warcraft-tråden

Meh, har ingen guild på Ahn'Qiraj heller nå. Føler ikke for og bli med i en heller. Akkurat nå spiller jeg veldig lite, håper på og få igjen litt interesse når jeg først finner ut hvor jeg vil spille, og hva jeg vil spille som :p
 
Skal muligens rerolle på en evt. ny server (once a reroller, always a reroller) og gå pure pvp, premaden skal helst være lagd før servern går opp.

Om noen er intresert er det bare å si ifra, roller nok enda en rogue eller druid. Eneste downsiden er at rogues ikke blir helt imba før de får rank14.
 
sukk Eivind...
nå som vi hadde lagd så mye bra planer på AQ så bare kaster du dem bort >< og reroller igjen! :<

Jaja jeg kommer nok IKKE til å rerolle igjen. har min gnome warrior som jeg stortrives med og som nettop har blitt rank12 (Marshal) med og skal prøve meg på rank14 tilslutt. etter det blir det nok pve'ing med den ellers så stikker jeg heller tilbake til min første server (Balnazzar) og forblir der til expansion
 
Planen min var også å rerolle på ny realm og PvPe for harde penga. Men jeg har rett og slett ikke hjerte til å legge fra meg 770 gull på Haomarush, pluss at jeg har en del venner der :p . Så det blir PvPing for harde penga på Haomarush i stedet. Satser på å ta rank 11, så får vi se om jeg gidder å gå lengre.
 
SITAT(Thomas @ 16.05.2006, 16.52) 4171
Du slutta jo og. :(
[/b]
Jeg har da aldri slutta å spille, har en flott oppegående lvl 60 warrior på emerald dream:D
 
SITAT(Maximum @ 17.05.2006, 12.57) 4439
Jeg har da aldri slutta å spille, har en flott oppegående lvl 60 warrior på emerald dream:D
[/b]
Jammen! Jeg trodde alltid du slutta når du forlot BB liksom ... OMG.
Sjokkerende avsløringer på ne Spillegal.
 
Du kan spille på private servere, men vil ikke gi deg URL, er vel egentlig ikke helt lovlig og jeg vet ikke hvordan Nicholoas reagerer.
 
SITAT(Maximum @ 17.05.2006, 15.38) 4463
Yeah Valder, den fryktløse gnomen:p
[/b]
Hehe, prøver og finne ut om jeg skal kansje joine en guild med hunteren min på Emerald Dream og raide litt med den..=O
Kansje du kommer til og se meg litt igjen :p
 
SITAT(Nameless @ 17.05.2006, 22.31) 4556
Hehe, prøver og finne ut om jeg skal kansje joine en guild med hunteren min på Emerald Dream og raide litt med den..=O
Kansje du kommer til og se meg litt igjen :p
[/b]

Kan jo prøve å søke deg inn i Ab Aeterno, guilden min.

Den funker bra og er aktiv på raids...
 
Hva raider dere da? =O
EDIT: Glem det, dere raider det meste ser jeg, MC, BWL og Onyxia. Du gidder ikke hjelpe meg med resten av Onyxia chain questen ettervert da? har den "crumbled up note" :p
 
SITAT(Nameless @ 17.05.2006, 22.57) 4562
Hva raider dere da? =O
EDIT: Glem det, dere raider det meste ser jeg, MC, BWL og Onyxia. Du gidder ikke hjelpe meg med resten av Onyxia chain questen ettervert da? har den "crumbled up note" :p
[/b]

Huff, har egentlig lovt meg selv at jeg aldri mer skal inn i det helvetes høllet igjen, men vi får se om jeg får litt tid en eller annen dag:)
 
Velg en klasse/rase du synes ser kul ut, ikke velg det du hører "er best," les om de forskjellige klassene, og velg det du synes ser moro ut. Mest sannsynlig starter du på nytt ihvertfall èn gang til uansett.

Ellers kan du nyte det deilige ved å være helt ukjent i wow verden, det var den beste spillopplevelsen jeg noensinne har hat, nå er det bare ... Blærg.
 
Mitt tips er å ikke ta imot noen. Bare nyt spillet, kos deg med det. Ikke rush ting, ikke prøv og gjøre det beste selv om du synes annet er gøy.

Bare spill spillet og lær deg det selv. :)
 
Helt enig med Eivind og Nameless her.
Spill spillet slik du vil, og nyt det så lenge uvitenheten din varer.
De første månedene med WoW var en helt fantastisk spillopplevelse for min del, og jeg håper dine første måneder blir like spesielle. :)