Den sosiale World of Warcraft-tråden

Det er så sant, og det irriterer meg grenseløst. Alt er så mye morsomere når du er helt ukjent, når du ikke vet nøyaktig hva du skal gå etter, hvor man skal dra, hva de forskjellige bossene dropper.

Er ikke sikker på om jeg kanskje bare skal quite nå, vente til BC, finnem en guild og få meg Naxxramas gear og dra vidre da, nå gir spillet meg 0.
 
Eivind: du får vel prøve en ny class da elns. kanskje Paladin ellr fortsette med din shammis på V'N eller rerolle ny server som du prata om. Eller hva med Gimpy? skulle ikke vi eie som 2 female dorfs på AQ? ><

Hersis: http://ctprofiles.net/89099

Thomas: lating =/ gå oppdater hvem spiller hvor topicet!
 
Du drikker og spiser ved å høyreklikke på f.eks bananer eller vann som du har i backpacken din.

Du får mer mana ved å bruke utstyr eller skaffe enchantments som øker INTELLECT
 
Hvilken klasse spiller du? Etterhvert lærer du deg å bruke manen din mest effektivt.

Husk at man kan kjøpe vann og mat ganske billig hos forskjellige vendors rundt omkring, ellers kan du tigge en mage om vann/brød.
Du burde ta opp noen proffessions også, ta det du synes ser mosomt ut, men husk at enkelte passer bedre sammen (du kan lære 2) enn andre.

som;

Mining - Blacksmithing
Mining - Engineering
Herbalism - Alchemy
Skinning - Leatherworking

Enchanting og tailoring er yrker som ikke krever noe annent yrke for å avansere i, tailoring items lages av forskjellige typer cloth, som man finner av humanoide fiender (mennesker, murlocs etc), enchanting er handler om å enchante/forbedre items, man kan enchante alt av items så og si. F. eks 100 mana på chest, eller 15 mer agility på våpnet.

Det jeg ser som lurest å ta, med tanke på penger er mining og/eller skinning, materialer du kan lage/finne selger for ganske mye på høyere level.




Jeg vil ha et nytt wow =(
 
Takk, jeg er en level 7 gnome warior hvis det er det du meder med klasse. akkuratt nå sliter jeg litt med å finne en quest som passer til hvor sterk jeg er. i de fleste questene jeg har funnet må jeg ta knekken på monstere som er sterkere enn meg.

Er lett å bli avhengig av det her, er andre dagen jeg spiller og jeg har sittet absolutt hele dagen å spilt, fra jeg voknet til nå.
 
Hvilken server spiller du på WuT? Og hva heter du in-game?
Skulle det ønskes så kan sikkert en av oss mer erfarne WoW-spillerene joine deg, og hjelpe deg med noen småting.
 
Tip of the day: Rage er det vannskeligste å kopiere på en cracka server, derfor byttes de ofte ut i de fleste versjoner med 100 mana konstant.

Start på Ahn'Qiraj eller sylvanas, så skal jeg hjelpe deg litt om det trengs.
 
WuT: Hvis du har quest som er for vanskelige å gjøre for deg alene, kan du invitere noen til å starte en gruppe med deg, ved å høyreklikke på navnet deres i chatboksen, og trykke på Invite. Da kan dere gjøre questet sammen.
 
Nånn som har testa test-serverene?

Hvilket gear osv?
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
De nye rank 12-13 settene? http://www.partingvisions.com/modules.php?...article&sid=109

I såfall så ser det ut som de har fått fingeren ut av ræva og gjort noe som burde vært gjort for en stund siden, nemlig å balansere itemene for PvP spillere i forhold til PvE. Har vært en periode, som har vart litt for lenge, der PvE folk har bare rundjulet gode PvP teams pga sykt gear. Blizzard må hele tiden balansere PvP utstyret opp mot utstyret som blir tilgjengelig i instances som begynner og regnes som "lette" (BWL er mer eller mindre i den klassen nå).
 
yay mitt warrior pvp gear blir buffet :D
najs med et rask offhand r14 sverd oxo når jg skal teste dualwield
men enda ingen r14 wand? =/

r14 om ca. 7-8 uker
 

K999

Keystone State Of Mind
Jeg vil bare spørre: Hvilken server spiller dere alle på, for det frister veldigt å begynne å spille igjen, men ikke noe sånn seriøst bare litt kose spilling :)