Den sosiale World of Warcraft-tråden

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Neida du finner meg nok i AV om dagen charge-bloodrage-vente i fem til ti sekunder pga. stuns-spamme intshout-gy /raid healing?

Neida, BG er morsomt, har hatt en del semi-premades og de er ikke i nærheten av hva en PUG vs. PUG er. 9mann ally defence.

Warriors i AV er morsomt, med bra healing så kan pushe halve ally raidet tilbake, uten så er man kjøttkake for stuns. Selve BG systemet er knukket og brukket og er bare en endeløs grind. Også det at man ofte måvente i godt over en time til man slipper inn i enten WSG eller AB med en full premade er latterlig (vel det er i allfall slik hordeside. Går mest i PvE egentlig, sliter med Panther. Alt op til Domo på mer eller mindre farm, sett fra trash, som vi wiper mye på (gøy å pulle geddon når man tanker lavapacks ja :p). Og ninjaet jeg ikke en Drillborer fra MT for to dager siden :D .

TIlbake til BGs, så tror jeg ikke at et ladder system slik som godeste Clanbase hadde i sine dager hadde vært så ille. Kanskje heller ha at hele teamet ranket opp? Da samler jo de som har best skills seg fort sammen, og det blir faktisk noe etter rank 14. Så skulle det vel ikke være så vanskelig å arrangere noen unike turneringer med unik loot o.l.. Slik som det er idag så er det bare lettvindt og kjedelig. AV er litt gøy da, om man har et raid som fungerer og folk som skjønner hva de skal gjøre. Problemet er vel kanskje det at det ikke er noen forklaring på noe, så folk ninjaer handins heletiden (og ninjaer rep. fra seg selv), fordi de håper på at en epic eller noe annet bæsj skal droppe for dem, spar oss alle sammen.

Signed addict.

Weee blei med en Onyxia pug i natt og vi klarte faktisk å drepe henne, og vi var en gruppe fra fullt raid, syntes det var litt artig:)

Planen min nå er å spille på Ravenholdt siden Jeg ikke orker å vente på en eventuelt ny server - det er RpPvP og de har ikke åpnet AQ eller kommet noen vei i Instances.

Tauren Warrior ble det :)

SITAT(Hersis @ 12.06.2006, 11.32) 9571
grats med FM Razzly, gearet begynner å komme seg nå?
[/b]
hehe jo takker. joa begynner å bli bra nå. 2 uker til nå :)

Dette har vært en fin uke:) Har fått meg Helm of wrath, helm of might, gloves of might, breastplate of might, sabbotans of might og onslaught girdle denne uka her:D Fikk også Shadowstrike som er kejnt som shardstrike eller nexus-strike blant de fleste:p Men men, den var bedre enn det jeg hadde fra før og planlegger å gi den crusader for å få litt mer futt i den:)

Har nå .500dkp:p vært en dyr men ok uke:)

Gjelder bare å få nettet på gli så jeg kan joine guilden med BWL:)

har forøvrig bare 16 dager played om noen lurer:)

EagleJin

Bear Necessity
grei dag i går, plukka opp Nefarian head ring, Sabatons of wrath, breastplate of wrath, Circle of applied force og Crol shuruck edge of chaos :)

edit: og bilde ja:)

*whine whine* Alt dt jævla tier2 sr så jævla t8 ut azz. *whine whine*

random blue gear fra strath/ubrs osv < ALL VERDENS FØKKINGS EPIXX!!!!!

jeje, sitter her og venter på svar fra verdens tregeste Reqruitment officer.
søker om å bli med i Guild som er På C'Thun for å skaffe meg litt epix og fullføre den hersens TF'en min.

Venter i spenning...

Da har jeg speccet shadow, på tide å smelte noen fjest. Ikke planlagt hvilken rank jeg vil ha enda, er bare så sinnsykt lei healing...igjen. Får se om jeg får plukka med meg noe +stam+dmg gear fra ZG,AQ20,MC, de stedene hvor priests får by på +dmg gear.

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Fikk Core Forged Greaves igår :)

Alle warriorene passet, noe som var litt kult. Ellers så begynner det å komme seg, får mest sannsynlig Quel imorgen, såsantt vi klarer å downe Ony. Hadde litt problemer forrige gang, men det skal nok gå så bra nå. Gleder meg, får også håpe at en Wrath Helmet dropper, så jeg endelig får skiftet ut ballete Gyth helm. Fortsatt mye bæsj, men det holder til det vi driver med nå; (Ony, ZG, AQ 20 og MC). AQ20 er veldig morsom, sliter fortsatt litt med Rajaxx fighten, fikk han ned i 20% før vi wipet. Må vel innrømme at det er en av de kulere hittil. Ony er jo litt morsomt å tanke, ettersom du enten er the man, eller så feiler du og wiper hele raidet.

Får snart MC Quest Ringen og Dark Iron Legplates. Da begynner Raggy å bli en realitet.

Profil;
Fortsatt neger