Den sosiale World of Warcraft-tråden

Iron er 125 tror jeg, Mithril er 175 :p - Men det tar ikke så lang tid og få høy mining level. Følg en guide på Wow-europe proffesion forumet:p

Jeg har også hørt noe om en som hadde rundt 200+ fishing og fisket verdier opptil 50-100g timen.. Stonescale Eels og slikt. Er det penger i fishing, selv om det er gørrkjedelig?

SITAT(Tobias @ 02.09.06, 20.08) 22386
Når det gjelder lvl 40 mount, så pleier jeg å drite i det...
bli lvl 60 og spar til bedre mount.
[/b]
Ikke faen om jeg bruker 900g på epic mount når jeg likevel skal bli rank 13/14. Og for å gjøre 40+ BGs -MÅ- man ha mount. D:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(Nameless @ 02.09.06, 20.16) 22374
Men det tar ikke så lang tid og få høy mining level.[/b]
SITAT(Calath @ 02.09.06, 21.11) 22380
Jeg har også hørt noe om en som hadde rundt 200+ fishing og fisket verdier opptil 50-100g timen..[/b]
How I mine for fish?

Warrioren min på talnivarr er Exalted med AV (640g for mount) men jeg satser på rank 11 mount, (90g)
han har ingen mounts nå, og det går helt fint :p

Å ikke kjøpe mount på level 40, og heller spare opp til epic mount på level 60 er et særdeles dårlig tips, særlig hvis man ikke er druid/shaman. Levling går mye, mye fortere hvis man har mount, og 80 gull på level 60 er ikke en dritt, så det er ikke akkurat slik at du "taper" noe særlig penger her.

Yey, grinding "pays off". Er det mulig å være uheldig i hell? Joda, min første rare-drop i Badlands skjedde rundt klokka tre i natt etter jeg hadde sett Hostel, og jo, hva droppa. En Black Duskwood Staff. Ingen stats; shadowbolt (chance on hit) som gjør 110-140 damage. Og sjansen for at jeg skulle få denne er like stor som om jeg skulle fått en Fiery War Axe (epic). Gråt.

Black Duskwood Staff.. er heldig om jeg engang får solgt den i AH. x.x

SITAT(di Valore Scadente @ 02.09.06, 15.37) 22292
SITAT(Carlito @ 01.01.01, 13,37) 22291
Men tror at jeg hadde gått ganske lei og blitt litt irritert over det i lengden ... Det å leve seg inn i characteren kan være morro på siden, men å gjøre det til en heltidsjobb virker stress.
[/b]
Og hva tror du er slitsomt? Idioter som kommer på serveren og bare skal kødde. Hadde du likt at det kom RP folk i en random Scholo PUG?

Nei, tenkte meg det.
[/b][/quote]

Nei, jeg hadde ikke likt det at en fyr som absulutt skulle RP hadde blitt med i en random Scholo PUG. Men hva har det med saken å gjøre?
Jeg skriver at jeg selv hadde gått lei av Roleplaying og det virker stressende for meg. Jeg skriver aldri at jeg backer opp folk som ødelegger på RP servere.

Eller mener du at det er min skyld at noen folk velger å kødde rundt med RP folk, fordi jeg selv synes at normale servere blir et naturlig valg for meg selv?

SITAT(Calath @ 03.09.06, 11.55) 22418
Yey, grinding "pays off". Er det mulig å være uheldig i hell? Joda, min første rare-drop i Badlands skjedde rundt klokka tre i natt etter jeg hadde sett Hostel, og jo, hva droppa. En Black Duskwood Staff. Ingen stats; shadowbolt (chance on hit) som gjør 110-140 damage. Og sjansen for at jeg skulle få denne er like stor som om jeg skulle fått en Fiery War Axe (epic). Gråt.

Black Duskwood Staff.. er heldig om jeg engang får solgt den i AH. x.x
[/b]

Jeg hadde til forskjell til deg en bra dag i går, fikk epics/blues til en verdi av over 200g =)
Var veldig deilig å se blues droppe en etter en ^^

SITAT(Evehr @ 03.09.06, 09.59) 22421
Jeg hadde til forskjell til deg en bra dag i går, fikk epics/blues til en verdi av over 200g =)
Var veldig deilig å se blues droppe en etter en ^^
[/b]
Siden du er så godt i gang kan du godt strø enda mer salt i såret. Dog, til tross for dette så fikk jeg rundt 60g i går da, og rundt 150k exp. D:

Forbered deg på hva jeg mener er det kjedeligste med hele World of Warcraft - de første tjue levlene som druid! Bearform er svakt og treigt, wrath suger bokstavligtalt, og du duger generelt sett til lite helt til du får catform - på level 20. Men for all del, høyere opp begynner druids å bli en av de gøyeste classene å spille.

Anyway, er oppe i 70g nå.. Snart munt! ;D

SITAT(SHDR @ 03.09.06, 16.09) 22449
Installerte World of WarCraft i går. Utrolig godt førsteinntrykk: Jeg klarer ikke logge på fordi 90% av serverne til Blizzard har gått ned. Dessuten lagget og kræsjet spillet i går. Hurra.

Vel, Tauren druid på ferde iallfall. Serveren er et-eller-annet-Fist. Bladefist, var det kanskje. PvP, iallfall. Noen andre som levler der?
[/b]
Fix'd.

SHDR

Gullmedlem
Point. Restarter morrapulær'n min på AQ som troll. Hvis spillet klarer å holde seg på i FEMTEN SEKUNDER UTEN Å DISCONNECTE MEG FOR HÆLVETE!

Drittspill.

Jeg har et random spørsmål: Hvem her spiller på trådløst nettverk, og hvem her FÅR FAENSKAPET TIL Å FUNKE!? Det er mulig jeg bare er homo og at nettverket her er mer prostituert enn din gjennomsnittlige polakk, men fucking aye! Dette holder ikke. Er det vanlig, eller trenger jeg å sparke routeren?

Jeg har trådløst nettverk. Får signalene tilsendt fra routeren som står i etasjen under til en liten USB-dongle ting som mottar signalene ettersom jeg ikke har nettverkskort i PCen min. Funker flott her, opplever sjelden høyere latency/MS enn rundt 150, om da ikke andre PCer på nettverket laster ned.

At du blir disconnected hver femtende sekund må da enten være serveren du spiller på eller internetten din.. I løpet av mine rundt 8 timer online i dag har jeg blitt disconnected én gang, og da logget jeg bare på igjen med en gang og fortsatte å spille. D:

Shadar, du må huske at wow er jævla følsomt til tilkoblingen. Mister du den, enten det er i ett minutt eller ett kvart sekund disconnecter du mest sannsynlig.

Og anngående "Mounten". Har blizzard sagt at det er mounten? Minner alt for mye på det taurens skulle ha som mount før de forandret det til Kodo, og hvorfor skulle expansion content + filer ligge i 1.12 patchen?