Humm, enig med Valore. Synes om, man driver med (ærlig) PvE må man heller tenke på hva som er best for guilden, ikke best for deg.
Analyser situasjonen litt da, er det best med en som bare har dps-loot og en som har bare tanking-loot eller blandingsgear som til slutt blir litt middelmådig?
Innbiller meg heller at det er mye lurere for deg da som har to ting du kan gjøre, er å heller bestemme deg for en sti å gå. Om guilden din har tanker og du kan være dps, så drit da i å "stjele" tankegear fra de som skal tanke 90% av tiden, synes jeg.
Hater dere warriors forresten. Warrior officeren (ny i guilden til og med) er så jævlig nebbete, og med tanke på at alle dere jordas avskum skal ha 4\8 dreadnaught gratis også er det så kjipt å tenke "til beste for guilden".
Loothorer er bæsj. Typ druids med sans for å buffe dps-en sin over 100, og paladins som går etter warriorgreier. Verste jeg veit egentlig.
Det er bare en ekte hybridklasse i WoW, og det er warriors.
Men det kan jævlig lett bli drama om det er snakk om "det beste for guilden og". Hører at masse rogues er sultne etter tier 3 og hater warriors (hehe ikke meg "egentlig" kos kos), samt det "nye" Kel'Thuzad-droppet som visstnok automatisk skal være et tankesverd selv om det er "det beste" for mer enn bare warriors.
Hei hei, jeg vil lage drama snart.
Noen som synes det er rettferdig at jeg passer det beste sverdet laget til rogues siden ca. aldri til tanks som har fått alt de vil ha gjennom en hel instance opptil fult sett, samt skjold og tankesverd?
Lets discuss loot priority, Spillegal.