Den sosiale World of Warcraft-tråden

Folkens, det er snakk om å lese rundt 5 setninger. Med blant annent ordene LIMITED, FRIENDS AND FAMILY og andre keywords.

Det er en alpha, det er ikke no open beta det er snakk om

Teit at det står Beta når det er alpha... Det er jo en viss forskjell liksom...

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Hvor sannsynlig er det at BC ikke blir utsatt en god stund når de ikke er kommet til betastadiet enda? :D Lukter heftig forsinkelse ifølge Captain Obvious!

Regner med at betaen kommer om ikke så lenge, regner med at beta testingen varer i en månend ca, så kommer nok spillet 2-3 uker etter det...

"Paladin only." på et item faktisk.

Hva skjedde med "Classes: <class>" Som blizzard faktisk har brukt på noen items i bc?

Da har jeg bestemt meg for å legge World of Warcraft på Hylla en liten stund.
Skal prøve meg på EvE online har jeg kommet frem til, det kan bli morro =)

Synd jeg aldri fikk fullført Thunderfury, men sånn går det. Serveren er full av folk som raider fra morgen til kveld og jeg orker rett og slett ikke så mye raiding, så da blir det heller å slutte wow.

Rogue med thunderfury er jo drømmen. Irriterer meg grenseløst at folk ikke ser det.

Men EvE online? Hva er det? :p

Woo, bestemte meg for å ta mitt første MC-raid med min heavy-RP guild i dag.. Spiller som regel på min undead på Ravenholdt, men ville ha litt forandring så tok turen over til min human på Moonglade.

Første Majordomo forsøk i dag. Null wipes. o-o Ble for seint til Ragnaros, så han prøver vi oss på neste uke. Woohoo. Mage plxz.

hmmm, trenger noen synspunkter på dette. Jeg er altså en dps warrior som er med i en guild som gjør progress i BWL, og har lenge vært ute etter dps gear derifra, og idag dropper da Drake talon pauldrons. De fleste warriors passer for meg, men så kommer det da en som needer, han har da mer dkp enn meg og vinner, men greia er at denne fyren har da ikke skaffet seg noe might i det heletatt, han er abre ute etter dps stuff. Jeg syntes det er litt urettferdig fordi når man skal gjøre progress kan man ikke bare passe på alt og spare opp dkp til de virkelige fete tinga. Jeg har da brukt masse dkp på might og wrath for å fungere som en tank en gang iblant hvis vi har for lite tanks. Hva er deres synspunkter på dette egentlig? Vet at mange av dere er med eller har vært med i end-game guilds...

Jeg vet at det kommer en annen gang, men det er fortsatt utrolig surt å bli "straffa" fordi man prøver å gjøre det beste for guildet og geare seg opp med MC gear for å ha sjangs i BWL:sukk:

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Hmmmm...

Du har egentlig litt feilinnstilling. Uten guilden er du ikke en dritt, så bare ta det lootet som bringer progress. Jeg har delt warriors i to, der vi har prio på dps gear og andre halvparten på tank lewt. Nå som might begynner å bli rimelig passe for flesteparten av tanksene så spør man alle dps warrs om de vil ha det, ellers så forces det på han med mest dkp.

Svelg det, uannsett så dropper det du vil ha en gang til, utålmodighet er alle guilders død. Folk som tenker mer på seg selv en hva som faktisk bringer guilden fremover er viktigere. Heldigvis har jeg 6folk som faktisk vil på død og liv tanke (I don't blame them, I'm one of them), så det er rimelig simpelt. Har ikke vært noe kjempedrama enda, men jeg kan se at det kanskje kommer en gang i fremtiden. Men men, gkick og hadetbra skader vel ikke guilden akkuratt, bare en lewtwhorete apekatt ut.

Nef 80% og 0 døde etter phase 1 siste reset, going down now :)

Humm, enig med Valore. Synes om, man driver med (ærlig) PvE må man heller tenke på hva som er best for guilden, ikke best for deg.
Analyser situasjonen litt da, er det best med en som bare har dps-loot og en som har bare tanking-loot eller blandingsgear som til slutt blir litt middelmådig?

Innbiller meg heller at det er mye lurere for deg da som har to ting du kan gjøre, er å heller bestemme deg for en sti å gå. Om guilden din har tanker og du kan være dps, så drit da i å "stjele" tankegear fra de som skal tanke 90% av tiden, synes jeg.

Hater dere warriors forresten. Warrior officeren (ny i guilden til og med) er så jævlig nebbete, og med tanke på at alle dere jordas avskum skal ha 4\8 dreadnaught gratis også er det så kjipt å tenke "til beste for guilden".

Loothorer er bæsj. Typ druids med sans for å buffe dps-en sin over 100, og paladins som går etter warriorgreier. Verste jeg veit egentlig.
Det er bare en ekte hybridklasse i WoW, og det er warriors.

Men det kan jævlig lett bli drama om det er snakk om "det beste for guilden og". Hører at masse rogues er sultne etter tier 3 og hater warriors (hehe ikke meg "egentlig" kos kos), samt det "nye" Kel'Thuzad-droppet som visstnok automatisk skal være et tankesverd selv om det er "det beste" for mer enn bare warriors.

Hei hei, jeg vil lage drama snart.

Noen som synes det er rettferdig at jeg passer det beste sverdet laget til rogues siden ca. aldri til tanks som har fått alt de vil ha gjennom en hel instance opptil fult sett, samt skjold og tankesverd?

Lets discuss loot priority, Spillegal.

Jeg har liksom funnet stien å gå, har alltid sagt at jeg ville være en dps warrior. Men ville få meg might sånn at jeg ikke gikk inn i BWL med grønt å blått gear (dette var da en beskjed fra guilden og jeg kom såpass seint inn i raidinga at de fleste warriorsa allerede hadde fått sitt, for å si det sånn har jeg aldri needa over en annen person.), mens han faktisk gikk rett inn i BWL uten noen epix i det heletatt og looter alt av fett dps loot, jeg syntes ikke det er fair i det heletatt...