Den sosiale World of Warcraft-tråden

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Spilte en time idag på en cafe, siste spilledag og alt, solgte masse mats. Er out til TBC hits town, men speccet 31/20 for første gang, giiiid PVP var funny :D Har ikke så mye über dps gear, men ZG settet + Zin DOW + wrath + AQ20 items funka bra det. Samt HoJ og Blackhands :) Slang på en Flask of the Titans (hadde også 40 Mighty Rage og 60 mongoosei banken), og tok med to healere og en mage support i AB, zerget flagg etter flagg.

Tror ikke prot. er aktuelt i TBC :p
 
Har fått en Orc Hunter lvl 10 på Grim Batol. Spilte altfor mye igår og gikk å la meg klokken halv 6. Men jeg spilte med en kompis som har liek 3 lvl 60 og han hjalp meg inne i instance og fy for et bra gear jeg har nå i forhold til Warrior'n. Tror jeg ikke kommer til å spille mer med han, ettersom Warrior suger balle. <_<
 
du vet ikke hva som suger og duger på level 10, gutten min.
 
Og foressten, jeg tok vitsen. Men den var bare .. Ikke morsom. Altså, ikke fordi det blir for teit å tulle med sånt (hadde vitsen vært bra, hadde jeg ledd meg ihjel, og jeg kan le av sultende negerbarn). Var bare ... Dårlig.
 
Var det noen som sa at warrior "suger balle"? Sukk. Ignoranse. Warrior er må være den classen som hittil -- i min mening -- har vært gøyest å levle til 20+, og jeg har prøvd mage, warlock, druid, paladin og rogue. Warrior er fortsatt gøyest, og lettest.

Og.. det skal litt til å ha "mye bedre gear" på din hunter enn på din warrior, ettersom gearet på level 10 er lite varierende i stats og armor og andre nødvendige tingester. Det dropper ytterst få gode ting fra RFC.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du må da vel fatte og begripe at du - som ikke har spilt noe lenger enn til level 13 - ikke har lov til å komme med egne meninger om spillet?! Det er cirka tredve milliarder som spiller det, og da har du bare å godta at Warrior er best. Skulle tatt seg ut om man kunne mene noe eget om spillet, du.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
SITAT(Yetipants @ 06.11.06, 00.51) 32521
Du må da vel fatte og begripe at du - som ikke har spilt noe lenger enn til level 13 - ikke har lov til å komme med egne meninger om spillet?! Det er cirka tredve milliarder som spiller det, og da har du bare å godta at Warrior er best. Skulle tatt seg ut om man kunne mene noe eget om spillet, du.
[/b]

He came, he saw, he flamed.
 
Når du blir level 60 får du kanskje lov til å ha en mening om hvilke instancer som er kulest. Men bare hvis du består en test!
 
Og testen består av ett glass rødbetkraft, rå kjøttdeig og en halv potet...
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Og nei, det skal ikke konsumeres gjennom munnen.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
For dere som bryr dere om bransjen.

Jepp, dere leste riktig, 50$ MILLIARDER! Dvs... 450 MILLIARDER NOK. Hvor mye var oljefondet på igjen? :D

SITAT
Vivendi owns Universal Music Group, the world's largest music publisher, as well as France's No. 2 mobile telecoms operator SFR, pay-TV unit Canal Plus and a profitable video games division.[/b]
Rundt 100$ Millioner i måneden, hver måned, fast. Profitable... HAHA!
 
SITAT(Yetipants @ 05.11.06, 23.51) 32521
Du må da vel fatte og begripe at du - som ikke har spilt noe lenger enn til level 13 - ikke har lov til å komme med egne meninger om spillet?! Det er cirka tredve milliarder som spiller det, og da har du bare å godta at Warrior er best. Skulle tatt seg ut om man kunne mene noe eget om spillet, du.
[/b]
Du er en feit nigger.


Sånn, nå var jeg like sakelig som deg.