Den sosiale World of Warcraft-tråden

Grusomt, nå critter MS bare for 3k og autoswings for 2,5k.
 
2hand øksen har bedre stats en de andre 2hand våpene... ­¿por que?
Jeg har også lagt merke til at det er stats som heter "resilence", ¿hva er dette?
Skulle egentlig poste no mer, men glemte det da jeg ble opphengt i å finne ut koden for "¿".
 
SITAT(Tobias @ 13.11.06, 18.46) 34512
Resilience er en ny stat som reduserer sjansen for å få en critical strike mot seg.
[/b]
Reduserer den ikke skaden en critical strike gjør mot deg også? Eller har jeg lest en post av en eller annen idiot som ikke visste hva han snakka om?
 
SITAT(Carlito @ 13.11.06, 17.31) 34507
2hand øksen har bedre stats en de andre 2hand våpene... ­¿por que?
Jeg har også lagt merke til at det er stats som heter "resilence", ¿hva er dette?
Skulle egentlig poste no mer, men glemte det da jeg ble opphengt i å finne ut koden for "¿".
[/b]
Neida, hvis du ser etter så er statsene det samme, bare litt omformulert på øksen.



Mener jeg å huske.
 
Har nå transfa fra vek'nilash til balnazzar og spiller i en av de aller eldste guildene jeg vet om som holdt godt på i 'Burning-Blade' dagene før 'transfer realms' kom i fjor da de forsvant til Balnazzar: Nordlys
Digg med en god guild der hvor det t.o.m. er mye norsk-snakking både utenfor og under raids siden guilden består av rundt 85-90% fra skandinavia og lederne i guilden er alle norske :>

ang Arena rewardsa: Ganske pene og bra-lagd rewards, bl.a. staffen som så utrolig digg ut, men lol? Polearmen er nå bare 2.2speed? Ser ut til at de har nå heller gjort om polearmen til å bli kun god for hunters nå -.-
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Vi har ikke tatt Sapphiron enda nei, bare prøvd han. Han virker ikke supervansklig, burde ikke ta så lang tid før han er nede. Problemet er at man må ta alle de andre bossene for å komme til han, det tar litt tid.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Jepp, men må også understreke at det er en rimelig sterk og dominerene bilukt av repair gull og brukte materialer :p 4 horsemen alene koster oss 8 x Flask of titans for en kill, Patchwerk koster 4 x Flask of titans (3 snart) og Thaddius og Loatheb 1 x Flask of titans hver, så en pen sum på 14-15 flask of titans for en Naxxramas clear opp til Sapphiron hvis ting går som det skal. I tillegg kommer alle individuelle potion buffs.

Forresten, vi fikk serverens første Ashbringer i går :D
 
Ehh, big problem here!!

Jeg kjøpte spillet for noen dager siden. Igår koste jeg meg med hunteren min. Men i dag når jeg gikk inn i spillet kom det opp det som kom opp første gang jeg kom inn i trialen. Altså velge hvilken server og language. MEN! Chars'a mine er borte. :grine:

Hva har skjedd med dem??

Edit: Kan det ha noe med at Grim Batol er nede?
For jeg har en Druid på Sylvanas som fremdeles gikk an å spille med.
 
SITAT(AzMan @ 15.11.06, 14.41) 34732
Edit: Kan det ha noe med at Grim Batol er nede?
For jeg har en Druid på Sylvanas som fremdeles gikk an å spille med.
[/b]
Ja. Grim Batol med noen andre servere er under en ekstra lang maintenance denne uken så den server'n er ikke oppe igjen før i mårra kl.17:00

Link til maintenace info: http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...99714&sid=1
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
SITAT(Lurtz @ 15.11.06, 13.01) 34723
Jepp, men må også understreke at det er en rimelig sterk og dominerene bilukt av repair gull og brukte materialer :p 4 horsemen alene koster oss 8 x Flask of titans for en kill, Patchwerk koster 4 x Flask of titans (3 snart) og Thaddius og Loatheb 1 x Flask of titans hver, så en pen sum på 14-15 flask of titans for en Naxxramas clear opp til Sapphiron hvis ting går som det skal. I tillegg kommer alle individuelle potion buffs.

Forresten, vi fikk serverens første Ashbringer i går :D
[/b]

Håper på å prøve oss på Sapphiron snart, jeg og! Men som du sier, det tar lang tid å cleare før man kan prøve... Vi driver å vurderer hvordan vi skal balandere epix farming mot tries på nye bosser, men ingen kjempe ide enda... :(

Men men, gaming cardet mitt gikk nettopp ut, og spiller bare beta uansett, så tror det blir en liten raide pause :)