Den sosiale World of Warcraft-tråden

SITAT(Citan @ 15.11.06, 09.18) 34709
Har nå transfa fra vek'nilash til balnazzar og spiller i en av de aller eldste guildene jeg vet om som holdt godt på i 'Burning-Blade' dagene før 'transfer realms' kom i fjor da de forsvant til Balnazzar: Nordlys
[/b]
Jøsses. Og jeg som trodde de omglolrofln00b-kidsa hadde gitt seg for lenge siden.
Husker ennå gode gamle dager på BB da alle i Alliance-guildene så ned på de stakkars pjokkene i Nordlys. Spesielt NL var harde mot de.
Minnes også godt når muligheten for transfer til Balnazzar kom for første gang. Alle de største Alliance-guildene, inkludert Norwegian Legion og Royal Blood, sa at de først skulle se hva Nordlys foretok seg, så ville de gjøre det motsatte. Når Nordlys så emigrerte til Balnazzar, valgte NL og RB å bli igjen på BB.
Når valget sto mellom overbefolket server og Nordlys, er det soleklart hva som var å foretrekke. :p

Består forøvrig fortsatt Nordlys av 14-åringer som konsekvent bruker 'lol' i hver setning?
 
De fleste har vel rukket å bli 15-16 nå vel? Kjente ikke til no nordlys når jeg spillte på BB, med guilden vår, einherjar:(, savner den gode gamle tiden da vi raidet lakeshire:sukk:
 
SITAT(Crizpy @ 17.11.06, 11.45) 35072
Latterlig at de gir oss "endless rage" og alikevel genererer vi mindre rage enn vi ville gjort i utgangspunktet.

nedgradering faktisk..gratulerer.
[/b]
Yup, har spillt litt på PTR nå. Det gjør vondt, innerst inne. :(

 
Bah. jeg vil ha premade char. :(
 
Synes mange av tier settene ser sikkelig kjedelige ut :p - Men det er meg :<

Har nå joinet en guild som gjør det forsåvidt bra på Vek'Nilash. Kom inn pga. at warrior officern er en kompis av meg.. De har tatt onyxia, ZG og MC opp til Majordomo på første forsøk uten wipes. Ganske ny guild. Regner med BWL fra neste uke og utover :)
 
Herregud, så usakelig kult t4/t5 settet til locks så ut ..

Anyway, noen som har oversikt til pvp settet arena /blå /epic set?

Går ut ifra at det blir enklere å grinde meg til warlord gear denne gangen enn forrige gang, men er nyskjerrig på gearet.

UD male mage spess. =)
 
:F

sepå)

:)

angry)


Faen at mage t5 suger, jaja .. t3 settet var iallefall kult.

Priest T5 er genialt!