Den sosiale World of Warcraft-tråden

IT'S ON!

OOH, IT'S ON, ALRIGHT!
 
Jeg kom meg inn på Vashj serveren, men der var det verken npc-er eller mobs:p
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Egentlig å være på jobb når det er ny patch :D Alltid så mye tjas og mas med venting og dritt.

Har faktisk ikke sett illegal danish, men det var morsomt skal laste ned når jeg er hjemme.
 
Var ikke akkurat uventet. 90% av serverne er "oppe", på så og si alle blir spillerene bootet ut etter loading screen, noen få kommer seg inn, og andre ser som nevnt, ikke NPCer, eller andre spillere.

Go Blizzard, go.

Og ikke no whine om hvor mye jeg krever fra blizzard, vær så snill. Å kreve at en server er oppe etter snart 20 timers nedetid er ikke mye å forlange som betalende kunde.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
mwahahaha, akkurat Eivind. Føl smerten! Imens sitter jeg her og koser meg på jobb. Husker siste patching, det var et rent helvete. Tror jeg henter meg en kopp kaffe jeg. Koz.
 
Dette er lattis as .. det skjer jo hver jævla major patch .. enda så er ikke min server oppe, kom inn en få gang .. så sto det server shutodown siden så har den forsvunnet på lista, blizz må fatte at det vil bli en voldsomt overgang og stor pågang, siden dems er nede osv.

Enig Eivind, er nesten alle noe surr med en større patch, lærer dem aldri?
 
Hah, jeg har nemmelig særemnet å skrive ferdig, jokes on you!



...




:(



Edit: og nei. Blizzard lærer tydligvis ikke. Tingen er at de har pengene og ressursene til å holde servere gående perfekt 24 timer i døgnet uten problemer, hvorfor de ikke gjør det, skjønner jeg ikke. Hvorfor de ikke bruker noen av de milliardene de har på bok (Som faktisk er på størrelse med oljefondet vil jeg tippe) til å lage et bedre MMO for det første, aner jeg heller ikke.

Men, men. Jeg slutter nok ikke med det første uansett :p
 
WHERE'S THE SPIRIT!? PATCH. Bam bam baa, da da da dam. Oi, vent, 60 kb\s blizzard Downloader. Niz maN duDE.

30 min kø på Failplanet inc.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Smart som jeg er lastet jeg ned og installerte før job. Jeg får sannsynligvis startet å spille samtidig som alle andre uten all smerten og attpåtil tjent gode penger.

Jeg skal slutte å skryte/tyne nå det bare måtte ut.
 
Haha .. er man avhengig så er man avhengig.

Vel .. jeg rakk å bygge talents, så skulle jeg summom frostpeten min .. det var det en del verre med

http://img82.imageshack.us/my.php?image=duklealonege8.jpg

Vel .. insta-summon designet ser ikke så verst ut. -_-

JEG VIL TESTE PET1!!111

Skal teste alle tre trærna idag også, dragonbreath blir litt moro og så må jeg bare ta arcane for å kjøre litt arena.

Men kan noen forklare meg åssen det nye + critt og + hit funker?

Med fire har jeg + 34% scorsh og fireblast + 30% fireball og 22% frostcritt, og spell penetration påvirker dette? :s

Funker ikke + fireresist i pvp som før? nå har jeg talent på - resist .. *lettere forvirret*

Edit: elemetal prediction eller hva enn det nye stasjet i frost heter, reduserer manacost (hvor mye?) og får - 3 % på resist ???
Og når jeg først er igang, empowered frostbolt gir jo + 5% critt også, er winter chill noe i det hele tatt brukbart i pvp? Jeg har aldri prøvd ut det talentet, men tross alt, jeg får vel fyrt løst noen frosbolt og vil da øke crittsjansen noe.
 
Huff, 41 frost mages blir skumle saker, 2x frost nova + Cold snap.
 
Jeg vet ... og det jeg digger at pets frost nova er ranged! som blizzard og har en myyye større aoe radius .. og med 50% critt mulighet da så er det skummelt ... men jeg har jo + 523 dmg nå, blir pets påvirket av + dmg? og hva med icebarrier? :S Har fulgt lite med på denne patchen for å være ærlig.
Og les editen min as well. :)
 
En liten fugl visket meg i øret og fortalte følgende:

Problemet med patchen er at den kommer med de gamle burning crusade talentsene, altså ikke de oppdaterte og nye.

Patching old content, another first for blizzard!

Du la ikke merke til noe sånt i talent treet ditt når du var inne Duke? Husker ikke om de forandret på mage-talents etter de ble release jeg men.
 
HAHA .. blizzard as .. men faktisk .. jeg hadde de "nye" vil jeg tro, er nøyaktig det samme som er på wowhead.com (for frost iallefall) siden frost er det første treet jeg skal teste tier41 på.
 
9 Europeiske servere oppe nå (Engelsktalende). Heia.