-_-
Se der ja .. dps ftw
Jeg må si, at akkurat nå så er arcane noe av det sykeste, jeg er faktisk mer eller mindre fornøyd med pvp boosten mage har fått. Det nye spellpower talentet er sinnsykt!, sammen med mindmastery
så critter mine scorsh for 1000-100, fireblast critter 1400-1500 og fireball 2,4k.
Arcane potensy er 30% ekstra crittsjanse om jeg kommer inn i clearcasting, så om jeg har AP+POM klart da da er dette
her farlige saker.
Så slenger vi på arcane power sammen med zero charm så fikk jeg en 2k fireblast som er insta
attack, scorsh fikk jeg opp i 1,5 og fireball fikk jeg opp i 3,7.
Arcane treet har blitt genialt nå, og slow er så utrolig imba mot meele, jeg kunne mer eller mindre wande både warriors og rogues, 1v1 så er dette her egentlig bare tull. I group pvp er det verre siden det kan jo dispelles og drooid kan bare shapeshifte, men det er ikke verre enn at jeg caster på en ny en, den koster 400 mana, er instanct og jeg har 7000 mana 4700 hp i arcane.
Endelig har de fått orden på arcane treet igjen,
Men som sagt, er egentlig litt kjedelig synes jeg. Orker ikke å vente hvert tredje min på å ha noe "variert", men takket være spellower og mindmastery så har du sinnsyk dps og arcane er ikke noe support tree lengre som det var, er et fuckings pure dps tree. Scorsh non-critt hitter mellom 550-630.
Men jeg grøsser hvor sinnsykt potensiale dette treet her har i Team Arena.