Den sosiale World of Warcraft-tråden

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
SITAT(Duke @ 06.12.06, 23.47) 39939
Er en grunn at du har MS treet og flurry treet der da, når jeg raidet aq20, 40 og bwl for å få litt mer pve gear på magen min så var det ikke moro å pvp med master of element osv. Men en pve speccet mage fungerer bedre å pvp enn en pve speccet warrior thought.
[/b]
ikke morro og totalt ubrukelig er to forskjellige verdener. Å ikke kunne drepe noesomhelst er ikke bare kjedelig, det er latterlig. Joda det er PvE specc, er klar over det. Men hvorfor ikke prøve å få det, i det minste, til å fungere någenlunde i pvp?

Specc prot og grin.

Kan ikke få både pose og sekk vet du. :p

Betatesterne sier at drooid er rimelig heftig pvp på lvl70 ser det ut som, paladins gjør det mye bedre, tror at tbc blir mer balansert.

Libresse

Hvorfor får alle andre klasser det? De fungerer någenlunde i det minste, samma specc. De klarer å gjøre noe skade. En tank skal ikke deale damage, men ta skade. Så hvorfor ikke bare flytte imp taunt litt opp i treet og la det funke i pvp?

Det hadde ikke vært gamebreaking, det hadde gitt prot warrs litt pvp viability. Snakker ikke om challenging shout her, bare taunt/mocking blow.

Dette med lowlvl spilling med SG gutta.

Jeg foreslår at ALLE er med. Det er snakk om litt spilling på dagen, bare kosing og question SAMMEN, altså ikke alene, ideelt sett aldri alene i det heletatt, så har vi det gøy og alt som hører med, og såklart en VTserver hvor alle kan være blide og snakke sammen.
Et stort pluss er at jeg alene hjemme i romjulen, så dere får en høy Eivind å snakke med, og etter hva jeg har hørt er det noe man ikke vil gå glipp av! Spiller vi på min server står jeg gledelig for økonomien, respec osv.

Og ja, prot burde bli jævla mye bedre i pvp, det skal jo være så og si umulig å drepe en fyr med tre cm tykt stål dekket over hele kroppen samt et gromt skjold.

Tingen med paladins er også at man må ha litt av alt. Går man for fult dps gear har man 2700 mana eller mindre, og det er nok til et par seals og noen heals, går man for spelldmg er man avhengig av critt for å få ned folk fort, noe som skjer 20% av tiden.

Og Azman, før jeg glemmer det: Chance on hit er fyfy for hunters, totalt ubrukelig på melee våpen, om det ikke er mye annent koz på våpnet.

stakakrs meele om proc blir bedre for pvp. :p

Anyway .. min første main var jo en alliance mage, men en KUKKSUGER (skal ikke nevne navn her) hjernevasket meg ifjor sommer med WOTF (da var den faktisk 20 sec) var imba, glade kuer i orgrimar som inviterte til vin og dans osv, så jeg re-rolled.
KUKKSUGEREN skulle være med å lvl sammen med meg, han så fram til det og da gikk jeg med på det, men så plutselig stakk han til alliancesiden uten å si ifra.

Det jeg savner med alliance er westfall, skogen utenfor stormwind, og defias questene, imba musikk i stormwind osv. Så jeg er med ! gleder meg faktisk

jo forresten .. KUKKSUGEREN var Lurtz. -_-

Edit: paladin er jævla brukbart for pvp om man spiller den riktig, men 99% tror de er holy warriors .. -_-

Libresse

Jeg er med, si at vi starter den 18.? Si at "spilletid" er fra fem til ni?

Det er bare kosespilling, bli slaktet i BG's av twinks, etc. :)

Name your server.

Hmmm hmmm hmmm, hvilken klasse mon tro? Ahhhh, herlig å lage ny char :D Forvent dere en dorf/gnoem Reug, eller nelf Druid.

Helst ikke begynn å levle før folk er samlet i Northshire. Ettersom de som roller Nelfs har en... ganske så lang trip :)

Med mindre noen har hyggelige Warlock venner, da er saken biff.

Minner meg om Blizzards summary av warlocks: "Debuffer"

man vil spille det som er moro, og det er mye morsomere å hoppe inn i en stor mengde som en uslåelig holy tank madman som critter for 1500 på melee og 1300 på SoC proc, enn en liten pyse som står bak og healer, for å så bli polymorpha.

Den 18ende passer perfekt, server blir mest sannsynlig Laughing skull, der har jeg spart penger på chars etc og gjort meg klar til TBC, så har godt over 3000g i mats og gull.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Eivind: Da blir vi to! :)

Men høres ut som en morsom greie, og sweet hvis vi spiller alliance!

Libresse

Laughing Skull alliance høres bra ut. Kan du få ordnet noe tid for summons? For jeg har ærlig talt lite lyst til å løpe til SW om jeg skulle rolle nelf.

justin: horde>alliance generellt. Men det er lite som slår Goldshire -> Deadmines :D

Levelcap var vel på rundt 30, men greit det, bare de kule som får være med uansett. :kos:

1600 Crusader strike! :trollmann:

Crusader strike er instant cast med 5 sec CD.
Var med beserkerbuff da.

-_-

Se der ja .. dps ftw :D

Jeg må si, at akkurat nå så er arcane noe av det sykeste, jeg er faktisk mer eller mindre fornøyd med pvp boosten mage har fått. Det nye spellpower talentet er sinnsykt!, sammen med mindmastery
så critter mine scorsh for 1000-100, fireblast critter 1400-1500 og fireball 2,4k.
Arcane potensy er 30% ekstra crittsjanse om jeg kommer inn i clearcasting, så om jeg har AP+POM klart da da er dette
her farlige saker.

Så slenger vi på arcane power sammen med zero charm så fikk jeg en 2k fireblast som er insta
attack, scorsh fikk jeg opp i 1,5 og fireball fikk jeg opp i 3,7.

Arcane treet har blitt genialt nå, og slow er så utrolig imba mot meele, jeg kunne mer eller mindre wande både warriors og rogues, 1v1 så er dette her egentlig bare tull. I group pvp er det verre siden det kan jo dispelles og drooid kan bare shapeshifte, men det er ikke verre enn at jeg caster på en ny en, den koster 400 mana, er instanct og jeg har 7000 mana 4700 hp i arcane. :D

Endelig har de fått orden på arcane treet igjen,

Men som sagt, er egentlig litt kjedelig synes jeg. Orker ikke å vente hvert tredje min på å ha noe "variert", men takket være spellower og mindmastery så har du sinnsyk dps og arcane er ikke noe support tree lengre som det var, er et fuckings pure dps tree. Scorsh non-critt hitter mellom 550-630.

Men jeg grøsser hvor sinnsykt potensiale dette treet her har i Team Arena.

Dette her må nesten ha en ny post.

Under mageforumet så lager de sine egne tekster fra gamle bollywood filmer, en slags satire-komedie ting for å vise hvor latterlig locks er.

Vi kan prøve på det samme her. feel free til å paraoidere til det dere synes er latterlig i WOW.

Her er noen eksempler:

http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=1752831

http://www.grapheine.com/bombaytv/v2/play.php?id=53786

http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=1752785

http://www.grapheine.com/bombaytv/play_es.php?id=1752326

http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=1752416

http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=1752367

Skal lage min egen nå straks også. :D

Jo da , men husk jeg testet med maks + dmg gear, nesten 600 :D (gikk ned fra 4700 hp til 4300)

Mages har jo faktisk blitt buffa mest av alt, totalt sett. Warlock peten er ikke så alt for bra, jeg klarer ihvertfall å leve med den som paladin.