Hvor mye mana tar crusader strike?
Vel, ærlig talt .. paladins på forumet hyller jo blizz for de nye endringene, så noe har skjedd.
Ja, det med silence stenger divinde shield fikk jeg med meg, men jeg har jo ikke silence da.

Da er det verre med felputty coutnerspell som er bedre enn min egen.
Men det virker som du har rett med den pala vidden,.
Angående det, tror ikke du vi har fått nerf der? Counterspell og iceblock har fått global cooldown noe som er et helvete i og med at cs ser ut til å lide av lagg i 0.5 sec, du ANER ikke hvor mange ganger counterspell bommer når den egentlig skal treffe, vær smart .. ser du meg ta en fireblast, CoC osv go for heal.
Og særlig iceblock, jeg kan neste godta at den har global cd nå, men at den OGSÅ har global cd når du skal gå ut av den, det er jo nesten for dumt, må jo mashe inne iceblock knappen. >.<
Vel, da jeg var fire så hadde jeg 32% crittsjanse med scorsh og fireblast, men ignite har blitt nerfet, og det ekstremt, jo da .. rollings ignite fungerer ikke lengre, men den gamle buggen i pvp har kommet tilbake, jeg critter med scorsh .. yay .. fireblast critt .. oi .. fortsatt 120 per tick til tross for en ny fireblast critt på 1300?
Og der gikk jeg frost i pvp til det blir fikset. (Dessuten liker jeg frostpeten ^.^ )
SITAT
Hva skjer når du critter på 2x fireballs duke? rolleyes.gif[/b]
Jo det skal jeg fortelle deg

Når fireballene mine (sjelden gang rekker i pvp, burstdamage ftw) critter for 2,2-2,6 og jeg har ca 60% hp igjen så har jeg faktisk dødd. Jeg critta 4 ganger på rad mot paladin, det drepte meg.

Og om jeg hadde overlevd det der? Ranged execute aka hammer of morrapuler(wrath)
Vel, vi er enige at wow enda har problemer, det med priest er f.eks er ræv, jeg har nevnt før at priest egentlig trenger litt mer ground controll, ok .. vi har shadowpriest, men det blir jo nesten som å ta med seg en gimped warlock .. nesten. Som det står nå så er paladin den beste pvp healer uten tvil, å møte 2 paladins i 2v2 arena var også .. vel .. det tok litt tid.
Lurtz : En paladins som diskuterer *bubble* : " Priests, can be same as locks really, but hey, they have a bubble ffs...NOT ON COOLDOWN, cheaper heals, so erm... "
En siste ting, jeg gleder meg faktisk til å starte en paladin, ser ut som de har mye kule spells osv; det må forresten nesten bli en alt på horde, jeg elsker alliance egentlig, men har blitt så vant med horde at det vil virke litt .. unaturlig. (Fjern gnomer så kommer jeg til alliance)
Edit : Digger den TBC introen, genialt laget .. Men den kua som ble gjort om til polly skulle bare brukt trinket eller no.
Edit 2 : HAHA, detr første som skjer når jeg skifter vindu er at jeg ser en pala tar hammer of morrapuler på en orc, så critter min frosbolt han for 2500.