Den sosiale World of Warcraft-tråden

Mage og warrior er vel ikke helt greia. Dessuten suger 2v2 da det kryr av Rogue-Rogue, druid-druid og rogue-druid teams.

Men mage gjør seg best i arena som cooldown-whore, altså en PoM/AP eller Iceblock / PoM build vil jeg tro, selvom ice barrier er greit. Må også huske på at warrior blir utrolig gimp uten en dispeller / healer bak seg.
 

Aslak

Humanoïde, incognito
Jeg vet at komboen ikke er den aller beste, men vi klarte oss ganske bra en stund. Og ja, jeg har merka at rogue rogue-komboen svir. Jeg har PoM og AP. Det som fungerte bra var å bli usynlig til jeg så warrioren ble angrepet av noen og gjemme seg et sted, fireball, insta-fireball (nei jeg har ikke pyroblast) og fireblast før de ser meg. Det og å gjøre det samme på en på helt andre siden av banen.
 
Vel, hadde 2054 i rating i 2v2 , så for moro skyld så testet jeg heavy arcane/fire og BANG, en mage uten iceblock hakke noe i arena å gjøre om du ikke klarer å spille MAD offensiv, vi datt ned til hele 1811 i rating, men samme faen i og med at vi ligger på 1900 på 3v3 teamet.

Det beste teamet jeg mener i 2v2 er mage/rogue 3minlolzor/prep-rogue.

I 3v3 så har vi den samme roguen og meg + en shadowpriest med over + 1000 shadowdamage, ENESTE vi sliter mot er to rogues men har faktisk ikke møtt noe av det enda, roguen går alltid for priesten vår men vår rogue er raskt ute for å blinde han asap når han bruker clos, det kule er at både jeg og priesten vår har den trinketen som har 10% sjanse for å resse, jeg bruker den ikke i arena, siden jeg bruker noe annet, han bruker den og den procca engang 4 arena på rad.

Det jeg elsker med dette set-upen er at vi har så sinnsykt mye interupt, CS, priest-silence, aoefear for interupt, blind, sap, polly osv. Tror vi har funnet et sterkt blanding av et team.

http://www.wowhead.com/?talent=of0VfRbzxIzrZZVVG0obxo er min arenabuild atm, jeg kan bare drømme om hvor sinnsyk bra mages hadde vært i arena om ikke bare iceblock hadde vært trainable.
burstdamage scorsh er sinnsykt, men bruker dessverre frosbolts, men hey! hjelper roguen i det minste.

Var litt fram og tilbake jeg testet prismatic cloak (all damage -4%) alt hjelper, men arcane potency startet å procce litt ofte så da tok jeg det tilbake.

Frostbolt critter for 5k ++
 
:confused: gratz

Mener du, 1953 i 5v5 er dritbra jo ! Jeg har ikke engang et 5v5 team lengre siden jeg forlot det, vi var på ca 1700 og stakk, ekke bra nok, faen as .. hadde major uflaks med valg av 5v5, guilden .. de beste spillerne valgte 5v5 team før jeg ble 70. -.-

Angående den derre " Mjaumjau, slår et par mager " tingen, sjeldent jeg ser folk som er sååå heldige med critts, men det viser det jeg har vist lenge - warrior som vet sin class tar som regel mage, det viser også hvor latterlig frost nova nerfen var! Nerf icelance for min del, ikke nerf et helt tree!
 
SITAT(Duke @ 22.03.07, 20.02) 57756
Angående den derre " Mjaumjau, slår et par mager " tingen, sjeldent jeg ser folk som er sååå heldige med critts, men det viser det jeg har vist lenge - warrior som vet sin class tar som regel mage, det viser også hvor latterlig frost nova nerfen var! Nerf icelance for min del, ikke nerf et helt tree!
[/b]
Var vel ikke akkurat noen enorm showoff jeg skulle vise fram her heller, var bare litt artig å ta ut to mager :) . Også er dette det første klippet jeg har uploadet på youtube, så jeg bare tenkte jeg skulle dele min glede = D.
 
For all del, glimrende spilt av deg og bra musikk i tillegg, den frostmagen kunne dessverre ikke gjøre så mye annet ( sier litt hvor mye frost-treet ble nerfet forrige patch) den arcane/fire magen der var bare lol. :p
 
En god warrior slår aldri en HELT GREI frost mage, aldri.


Specca 10/0/41 på magen min for moroskyld før jeg quita wow, duelerte gamle GMen min (I gamle guilden til magen min) som var 62 i beste dps gear, magen min har mc/zg gear.

Gjett hvor mye hp jeg mista (mindre enn 3).
 
5 scorch + frostnova (shatter) + pyroblast (ignite) = dead :)
både i pvp og pve
genialt å grinde med, og kommer alltid på første plass i damage og honorable kills
 
Stirrer du hardt nok, så går de ned.
 
Vanligvis når folk er i trøbbel så hjelper jeg dem. Men når folk er så dumme at de aggroer flere mobs enn de klarer selv å ta, så syntes jeg skulle et lite standpunkt.



Se chatten for dem som ikke skjønte det.
 
En god warrior slår OFTE en god non-frost mage.

In other news (mye takk til Lurtz råd, etc til guilden) så fikk vi downet high king på 5-6 eller sjette forsøket.

Loot: questsom gikk til warrior ( fikk tier4skuldre) og den narruu macen som er .. ok.

nr1 dps ble meg :D holdt en stund over 920dps men måtte løpe og bandage etc ..

Gruul fikk vi ned til 55%, men vi skal prøve igjen til tirsdag så regner med at vi får han ned da.
Er storfornøyd, i og med at vi tidligere var nesten pure pvp guild. (requittet en del pve folks nå)

 
Curator er gøy hvis gruppa de faktisk klarer å konsenterere seg om no og ikke bare løper rundt som hjerneløse idioter!

Noen som spiller på Stormscale her? Har rerolla en belf rogue der og er for tiden lvl 32, trenger litt flere venner der kjenner jeg, siden han jeg spiller med er hjemme på ferie i 3 uker og får ikke spillt... Trenger noen til å booste meg gjennom diverse instancer også:p Må forte meg litt til å bli level 70 siden jeg skal inn i en grei guild som hvertfall har kommet greit i vei i Karazhan...
 
Jeg har spilt på stormscale siden kukksugeren Lurtz spurte om vi skulle mekke char sammen, jeg var da alliance og han pratet hull i hodet mitt om WOTF blabla, etter mange servers tok vi stormscale, jeg fortsatte og plutselig så sluttet han og mekket en ny en på alliance.

Men trives as hell på denne serveren.