Den sosiale World of Warcraft-tråden

Gratz med maiden :p

Øhh, åssen nettsider kan jeg laste ned de nyeste wowpatchene? Blizz-torrent funker ikke her what so evher, så alt det blizz-torrent har prøvd å laste ned har jo aldri funket.

Husker ØgleJon linket til noen sider før .. eller EagleJin som han liker å kalle seg selv.

EagleJin

Bear Necessity
Enda en strålende dag for meg i WoW. :p

Spilte arena med en kompis som er feral dr00d og jeg bm hunter. Ikke så verst team og endte vel opp med en score på 7-9 tror jeg.
Seriøst når vi møtte to firemages, jeg var borte på 2 sec mens dr00d overlevde litt lengre i bear form, men uansett, håpløst for oss. :p

Den kombinasjonen jeg elsket å møte var shammy og paladin. Hehaehahahhe, de var borte på noen sekunder. Ellers så møtte vi på en del locks og hore priests i shadow spec. Argh!

Så var jeg en snartur i Karazhan og tok romeo og julie på andre forsøk, og prøvde oss på Curator, men gikk ikke idag.
Nå resettes karazhan så blir det gøy å få tatt førstebossene også se hvor langt vi kommer nå. :D

Og nå fikk var jeg og dr00den nettopp på en liten raide tur. Vi tok båten far dustwallowmarsh til wetlands, sprang til ironforge, kom meg inn dit og tok toget til stormwind. XD
Også slet jeg noe sinnsykt med å komme meg gjennom trade district. Helvetes rogues som må stoppe meg når jeg er i farta på mounten. :D

Nå er vel dette et eneste stort "bah" for dere, men for min del er det første gang jeg prøver arena og raider allience byer, eller i det minste springer gjennom dem. ^_^

Btw: Takk Duke. :p

Jeg vet åssen det er, første gang vi tok kara og alt det så var det moro, nå er det liksom gruul og high king på 20 min uten pots, men ALIKAVEL har vi enda ikke tatt ned Magtherion, er så uflaks at mange faste raidere sluttet å spille så vi måtte recuite noen nye, men nå har vi fått orden i sakene, fått han ned til 28% så vi forventer at han er done til uka.

2104 i 2v2 stabilt denne uken, 3v3 og 5v5 ble spilt når jeg kun jobbet så har ikke spilt noe det denne uken, faktisk så spilte jeg 10 kamper fra halv tolv til halv ett akkurat nå :s 9-1 endte det, så latterlig at vi fikk liksom 4-8 i rating i 6 av seierne og mistet 22 rating på det ene tapet, de var fra samme server i det nye pvp teamet som har tranfsered her, fy faen, de sa at de hadde 2300 på sitt gamle team etc, jeg ble imponert over hvor outskilled vi ble i den kampen, men slo dem like etterpå. Var druid/warrior setup vi tapte mot.

Cancel subscription eller noe slikt. Iallfall det som høres ut som om det fjerner alt du har på accounten din, men som i virkeligheten bare fryser den.

Tror det er på Setup subscription, så ser du hvor mange måneder du skal betale for, nederste der :p
Tror det er..
1x måned
xx måned
xx måned
Cancel Recurring plan eller no

Husker jeg hadde jævlig mye problemer med det selv da jeg skulle gjøre det i fjor. Når man trykker på Cancel Subscription så kommer det opp masse piss om hvorfor du valgte å slutte med spillet, noe som gjorde at jeg ikke ville gjøre det i frykt for å slette kontoen helt. Ikke bry deg om alt det pisset, bare trykk Cancel Subsctiption og følg instruksene du får.

Opplevde no veldig kjekt og artig i dag når vi tok ett guild run i BM. Priesten vår hadde plutselig 42k mana og det viste seg å ikke være en gfx bug, han hadde faktisk 42k, altså 2200 ett eller annet intellect:p Varte ut nesten hele eventen, tror det var en eller annen pot han tok som tydligvis var en del bugga:p Greit for oss i hvertfall:p

Jeg har screenshot, men ikke installert noe program som konverterer screenshots til jpg enda:p

Nei, kan ikke si vi hadde det, men etter 2 boss gikk det tilbake til normalt igjen.

Men, faen er litt slitsomt det her, spiller jo nå en rogue og var fast bestemt på å ikke gå dagger, men heller fists eller swords. Så var jeg med guilden på mitt første run i kara og moroes droppa seff emerald ripper:p og jeg fikk den uten at jeg sa need eller noe, rakk ikke å reagere før det sto, you recieved emerald ripper:p Så nå må jeg vel i grunn skippe tankene mine om spiteblade fra netherspite og heller satse på at malacaneezar eller hvordan i helvete den daggeren staves, dropper av prince til søndag:p

Er dette den charen du nettopp starta opp? Isåfall, svarte som du spiller da! :p

Skal i karazhan i kveld hvor vi skal prøve å ta ned Maiden, Opera Event og kanskje prøve oss på The Curator.
Var i går å tok Attumen The Huntsman og Moroes begge på andre forsøk. Grunnen til at vi ikke tok dem på første var noen som klarte å body pulle.
Satser på min først karazhan epic i dag. :D

Og for dem som har brukt wowhead i det siste så har dere vel lagt merke til:

^_^

Jepp, var den jeg startet nå i mars, så har vært litt effektiv i det minste:D

Eivind har jo solgt kontoen sin. Så da har sikkert den som kjøpte kontoen flytta på den eller noe.

Men ikke vet jeg, ser bare innom denne tråden av og til. :p

(Tingen var at jeg fikk en konto av en venn, så spilte litt casual med Nameless, Karl)

Nei, jeg har ikke sletta den, men det er ikke mer spilletid på kontoen, så jeg er ikke så alt for hypp på å betale akkurat nå. Får se om jeg gidder senere. :(

Ahh, skjønner. Men jeg skal ikke bry meg for hardt, har vært "WoW fri" i en god periode nå. Tror faktisk det nærmer seg 3 måneder.

Har egentlig aldri hatt noe spesielt sug på det heller, men jeg savner å ha et spill jeg kan sette meg ned å chille med. Levle litt, ta en instance, snakke med folk i guilden.. :$

Nei faen, nå fikk jeg lyst på Age of Conan. <_<