Enda en strålende dag for meg i WoW.
Spilte arena med en kompis som er feral dr00d og jeg bm hunter. Ikke så verst team og endte vel opp med en score på 7-9 tror jeg.
Seriøst når vi møtte to firemages, jeg var borte på 2 sec mens dr00d overlevde litt lengre i bear form, men uansett, håpløst for oss.
Den kombinasjonen jeg elsket å møte var shammy og paladin. Hehaehahahhe, de var borte på noen sekunder. Ellers så møtte vi på en del locks og hore priests i shadow spec. Argh!
Så var jeg en snartur i Karazhan og tok romeo og julie på andre forsøk, og prøvde oss på Curator, men gikk ikke idag.
Nå resettes karazhan så blir det gøy å få tatt førstebossene også se hvor langt vi kommer nå.
Og nå fikk var jeg og dr00den nettopp på en liten raide tur. Vi tok båten far dustwallowmarsh til wetlands, sprang til ironforge, kom meg inn dit og tok toget til stormwind.
Også slet jeg noe sinnsykt med å komme meg gjennom trade district. Helvetes rogues som må stoppe meg når jeg er i farta på mounten.
Nå er vel dette et eneste stort "bah" for dere, men for min del er det første gang jeg prøver arena og raider allience byer, eller i det minste springer gjennom dem. ^_^
Btw: Takk Duke.