Den sosiale World of Warcraft-tråden

Dukle og spiller på Stormscale.

Duke: Vet du om en warrior på serveren din som heter Panzer? Rimelig hardcore PvE-er, tror jeg. Kammerat av en kammerat av meg, går på Chroftholmen.
 

Aslak

Humanoïde, incognito
Jeg har specca shamanen min elemental. Det er jævlig moro i 5 man instancer. Ligger alltid som #1 på dmgmeters men jeg går tom for mana jævlig fort. Er som regel tom for mana før bosser er nede. Det er ikke like moro i raid, dog. Jeg er går tom for mana først av alle lenge før bossen er halvveis. Så jeg har bestemt meg for å geare opp i heroics isteden.
 
Kjører du ikke healing/support i instancer? :/ Gjorde iaffall jeg med shamanen min. (Men det var jo ca. et år siden, så...)
 
Da er vi endelig på vei igjen! Void Reaver down på 3 forsøk i kveld! Det er så digg å gjøre progress når det har gått så lang tid uten noen nye bosskills! YAY! NERDSCREAM!

I R forøvrig den likke hotte blod elf roguen på fremste rekke.



Jaja, jeg vet han er ezmode:p
 
In the next major content patch, the combat rating, resilience, will also reduce the damage dealt by damage over time (DoT) effects. As it currently stands, each new tier of equipment adds to the amount of damage DoT abilities have, yet that damage is not mitigated through combat ratings found on typical equipment. This change will help ensure that DoT effects do not scale too well compared to other damage mechanics.

The amount of damage reduced will be equal to the critical chance reduction effect that resilience grants.
 
Lenge sia jeg posta her nå men:

Spiller nå Priesten min på Grim Batol (tror det er noen fler der har jeg hørt) og tok ned Kael'Thas på Torsdag og den følesen er nesten lik som da jeg tok C'Thun 1st kill. Utrolig herlig :)
 
En på min server har den jævla legendary sverdet fra illidan, gale gale spillegale stormscale folk.
 
SITAT(Citan @ 28.07.07, 15.37) 75051
Lenge sia jeg posta her nå men:

Spiller nå Priesten min på Grim Batol (tror det er noen fler der har jeg hørt) og tok ned Kael'Thas på Torsdag og den følesen er nesten lik som da jeg tok C'Thun 1st kill. Utrolig herlig :)
[/b]
Gratulerer med det. Visste jeg faktisk ikke. DEM har jo slitt litt, men gleder meg å se at ekle Balance også sliter en del. Som gammel hardcore raider som ikke har vært i Balance sitter naturligvis forakten for den gjengen dypt. XD

Kos å treffe deg tilfeldig i Arcatrazgruppe da. Lenge siden det har vært 2 spillegal på GB\BB samtidig. :p
 
Ellers kommer Thomas med pvp-skillsa sine? :D

Glad i deg, søten.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
SITAT(Duke @ 28.07.07, 15.51) 75053
En på min server har den jævla legendary sverdet fra illidan, gale gale spillegale stormscale folk.
[/b]
Jeg trodde ikke det var kommet noen ordentlige 70 legendarys enda jeg? Vet bare om de man må bruke under Kael'Thas fighten...

Edit: Shit jeg trodde faktisk ikke den glaiven eksisterte, trodde det bare var noe kos noen hadde klart å datamine. Sykt :S
 
Er bare tre stykker i verden som har det sverdet der da, og dessuten er det faktisk to av dem, twin-bladsa med sykt setbonus.