Den sosiale World of Warcraft-tråden

"Fixed" ifølge dem selv. :p

Men top 1 og 2 dps i SSC våre er ALLTID en warrior og en rogue, i gruppe med en shammy med meele totems.
På en annen side er saken en annen når vi får en ele-shammy i vår gruppe. :D

Men uansett må vel shammys være de drøyeste dpserene i et raid, hadde de bare kunnet gå all out. Vi har spesielt en enhancement shammy i guilden som gjør helt syyyk dps, men threaten han utgjør hemmer dpsen noe sykt, tar nesten igjen en feral druid i aggro. Men som i en gruppe totalt fåretrekker jeg shammy, rogue, hunter og druid, da får man virkelig maksimert dpsen:D Og jeg hadde aldri trod at mongoose faktisk hadde en så syk innvirkning som den har:p Dual mongoose ftw!(og endelig er det en i guilden som kan mekke enchanten:D)

Og der sa jeg opp wow.
Nå er balansen så rævkjørt at det er latterlig.

Redigert: har fått et tilbud på 800 euro nå faktisk.
Si fra hvis noen av dere vil ha den, selger den for 700 her på forumet, siden å trade med finske folk, kan være litt risikabelt. Dere er litt mer å stole på.

Den har uansett
4\5 s2 arena, sesong 2 mace, alt av honor rewards, 1500 gull, semi-ok tanking utstyr, og div dps utstyr fra gruul og karazhit
Gladiator tittel og 330% pvp mount.
Epic riding skill.
375 blacksmithing og mining.

redigert 2: Noen som har erfaring med å selge kontoer til folk, uten å bli scamma?

EagleJin

Bear Necessity
Med tanke på tiden som kreves for at noe slikt skal oppnås er da ikke 6000 så mye.

Omg grats, Crizpy :eek:

Når starter du neste konto? ^^

Crizpy: Har solgt og kjøpt rundt ti kontoer for kompiser. Han som sitter på kontoen har alltid overtaket, og kan alltid ta tilbake kontoen dersom han ikke transferer, sålenge kontoen står i ditt etternavn (du må sende passbildet til blizzard).

Eneste du må huske på er at du skal ha pengene først. Uansett om de bruker paypal eller bank-til-bank.
Paypal er forøvrig tryggest om man kjøper konto, da paypal har researcha litt om dette med account trading. Blir man scamma er det bare å sende dem msn-loggen så gir de deg penger tilbake og anmelder fyren.

Ok, takker og bukker, Eivind. =)

Fant en kjøper som bor rett utafor oslo nå. Selv om han ikke vil gi fullt så mye penger som han finske jævelen, tror jeg at jeg heller går får å selge den til han. Ca 1 time kjøring for begge 2. Han ville betale kontant, og snakke med meg, for å få det så "rent" som mulig.

Eagle: det blir nok lenge til..hvis ikke aldri =)

Forræder!

Og ja, selg til norske som bor i nærheten, alle de jeg kjenner som har kjøpt via sverige etc eller laaangt unna ender ALLTID med å bli scammed, enten da eller opptil 6 måned senere.

En i guilden ble scammet 7 måned senere , og han gikk jo spillegal med gearet sitt liksom.

Kjøp ny konto og transfer charen dit. Da kan de ikke si noe som helst. Det ER ikke vannskelig å unngå å bli scamma bare man bruker huet.

Overføre til ny konto hjelper ingenting om den HELT originale eieren vil ha tilbake sin char. Jeg snakker av personlig erfaring og har 100% rett. Hvis den originale eieren VIL, hjelper det ikke "å bruke huet" uansett hvor hardt man prøver.

Og hvordan fikser man dette?

"Hey. if we're going to do this I gotta have a picture of your passport with full name"

Oisann.

Yes. Hvis du får det under tradinga er du vel mer heldig. Men da kan uansett bare den originale eieren vise bilder av kredittkort og annet stæsj. Den originale eieren er og forblir den originale eieren.

Hva skal man med et simplet passbilde? Haxe navnet ditt? Du må huske at om du skal unngå å bli scamma må du lete en stund, ikke bare finne det første og beste.

Kjøper du konto, skal du:
Ha all infomasjon (CD-key, helst bilde av boksen, secret answer osv)
Passbildet med all "verdifull" informasjon blurret (blizzard godtar det)
Bruke Paypal
Telefon nummer (Slik jeg har merket det, blir alt mer virkelig når du ringer dem opp. Mange scammers trekker seg da)
Helst skal karen være fra samme land. Men, men.
Det beste er jo selvfølgelig om du finner

Ingen av de tingene hjelper om original eieren VIRKELIG vil ha tilbake kontoen sin. :)
Det beste er å ikke kjøpe konto i det hele tatt. Evt. kjøpe av en RL bekjent.

Jaja, måte på hvor mye man gidder å legge i et spill.

Akkurat nå kunne jeg tenkt meg å slutte å spille av en enkel grunn; tid.
Skoletid nærmer seg og jeg har mye jeg må rette opp i, pga av andreåret som mer eller mindre gikk til helvete.
Og jeg har ikke tid til å raide med guildet, å bruke eventuelt 3-4-5 timer 3-4 dager i uka går bare ikke. Samtidig så kunne jeg tenkt meg til å fortsette med pvp delen av WoW, men har bare en hunter lvl 70 og de eier jo ikke akkurat i arena for tiden, og jeg gidder ikke å lvle opp en class heller for det tar for mye tid det også.

Tidsproblemer azzå. :hm:

Edit:

2v3 arena warrior/druid
Fy som den druiden eier. XD

Også en liten pvp vid fra vår realm, Grim Batol. :)

http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=44805
Roguen kjører jeg 3v3 med sammen med en druid, en av serverns beste roguer og Veroxz er jo en gammel kjenning med Vurtne. ^_^

SITAT(Variabel @ 12.08.07, 08.37) 76909
Ingen av de tingene hjelper om original eieren VIRKELIG vil ha tilbake kontoen sin. :)
Det beste er å ikke kjøpe konto i det hele tatt. Evt. kjøpe av en RL bekjent.
[/b]
Så hva skal han si for no? Sende bilde til blizzard, når du sender det samme? Leser du rights of agreement står det at dersom blizzard har grunn til å tro at accounten har blitt tradet er de ikke klare til å rerolle accounten din. Og når du sender bildet likt hans, har det neppe noe å si. Sånn er det bare.

Til slutt kan du bare sende msn-logg, så sier blizzard "sux 2 be u".

Med tanke på at jeg har snakket med to forskjellige norske folk på helpdesken, samt en danske, ja.

Dessuten, om fyren ikke er norsk tar man det på engelsk. Er han norsk er han bare en biltur unna om du er heldig.

Og er fyren norsk, er det bare å anmelde.

Et bilde av passet holder ikke i lengden. Hvis Blizzard får mistanke ber de om flere bilder. Jeg måtte gjøre dette selv når jeg skulle få tilbake min Druid. Et bilde av trynet mitt ved siden av kredittkortet, et bilde av en lapp hvor det sto "TO ACCOUNT MANAGEMENT" ved siden av kredittkortet og noen andre av forsiden og baksiden av kortet osv. Originaleieren har mange fordeler og kan komme med omtrent hva som helst. Hvis det blir for mye mas om en konto hender det Blizzard stenger den, da.

Jo det holder lenge nok, uansett care jeg vinner.

http://pc.ign.com/articles/810/810700p1.html

Dette skal visst foregå i Nordrassil, er jeg den eneste som er såpass Lore-fag at jeg husker hva som skjedde sånn ca. et år før WoW-timelinen i Nordrassil? :)