Den sosiale World of Warcraft-tråden

Lurtz

Dr. Van Nostrand
DPS klasser kan ikke gjøre bare en ting. En raid speccet dps klasse er ofte speccet opp mot optimal DPS og lite annet, men ta f. Eks Frost mages, Demonology warlocks, Marksmanship hunters og Subtlety rogues, det er specs som gir utility som er bra i PvP situasjoner. Det gir survival, immunity effekter og silence effekter. Så det er ikke 3 dps trær, det er gjerne et rent dps tre, et support tre og et utility/survival tre.

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Men den ene tingen de gjør er alltid å skade noe, pluss en sideeffekt. Veit jo at noen er bedre til arena enn andre. Poenget mitt var bare å vise at de egentlig ikke kan sammenlignes med hybrid eller tank-klassene i argumentet til Eivind.

Å si at alle crowd controll spells og abilities er kun PvP orientert blir bare feil. Jeg skulle likt å se en pug kjøre heroic uten CC.

Å skille PvP og PvE mellom high-rated arena og high-end PvE blir feil, fordi da er plutselig 90% av playerbasen ignorert. Nei, shadowfury er kanskje ikke all that i Black Temple, men for folk som liker å spille casual er det sikkert greit å kunne dra vekta si i en instance eller karazhan/ZA uten å være rogue eller mage.

Til sist blir det uansett å spørre om for mye dersom man skal ha et tre som er viable til begge deler av spillet fult ut. Jeg er helt for å ha noe som funker for begge deler, noe de fleste klasser har. F. eks går det greit å være combat rogue i arena, eller fire mage for den saks skyld, men du forventer gjerne ikke å være best. Og det holder i stor grad med tanke på at tanks skal ha jævlig med gear for å kunne tanke uten riktig spec

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Glemte å kommentere en ting. De fleste PvE warlocks går ikke affliction/destro, BT/Hyjal locks går gjerne 40 destruction/21 demonology for demonic sacrifice

Cycerin

Hele greia er at jeg ville se blizz endre noen få ting for å gjøre disse specsene attraktive istedet for "greie" i arena. Det er ikke så utrolig big business.

Ja, jeg vet at CC er viktig i PvE også. HERREGUD, DA. For noe pirk. Men shadowfury er ikke så jævlig nyttig i raiding at det gjør noe.

Sånn var jubelen etter å endelig ha nådd 1850 rating. :D
Sikkert easy pie for noen av dere. Men vi har virkelig slitt oss oppover med 70 kamper bare denne uka hvor tilslutt fikk 5 seiere på rad som var nok til skaffe oss nøyaktig 1850 rating. Syns det er en god prestasjon å danke ut s2/s3 folk med en druid som har s1 healing gear og hadde en healing grønn mace. Nå har han kjøpt vengefull og det skal bli 10 ganger lettere i slike outlasting kamper. Jappjapp....

Cycerin

Gratulerer, dårlig gear og høy rating represent. Jeg har fortsatt under 200 resi på hunteren min.

Kjører 2dps nå etter at jeg ble lei av å tåle bitchinga til druiden min. Det er artig. Fanger DPSen i frosttrapen min og raper driten ut av han, ravager som pet og alt for max dps, har ikke imp. stings en gang, mens locken CCer healeren og kjører SB-Shadowburn-Deathcoil for å finishe. Det er seriøst noe av det morsomste jeg har vært med på. XD

Gratz gratz :D Vi speccet tilbake til seriøse arena specc (roguen ble mutilate) og spilte direkte opp til rundt 2300 og top 10 på 3v3, så tro det eller ei så disccet roguen vår to kamper på rad og selvfølgelig møtte vi som VANLIG 2X meele teams, tapte 28 og 30 rating. Men moro å spille litt seriøst igjen iallefall.

http://www.sk-gaming.com/arena/3/eu/mage/3/all/ rykket opp til top 12 på 3v3 med disse kampene, imorgen skal vi få spilt litt mer så forhåpentligvis tilbake til top5.

Cycerin

Rykter om at de skal nerfe double melee ved å øke armor på s4 setsene, men da nerfer de jo hunters samtidig, som allere får seg en trøkk av drain nerfsene. Golfclap.

Gratulerer, dårlig gear og høy rating represent. Jeg har fortsatt under 200 resi på hunteren min.

Kjører 2dps nå etter at jeg ble lei av å tåle bitchinga til druiden min. Det er artig. Fanger DPSen i frosttrapen min og raper driten ut av han, ravager som pet og alt for max dps, har ikke imp. stings en gang, mens locken CCer healeren og kjører SB-Shadowburn-Deathcoil for å finishe. Det er seriøst noe av det morsomste jeg har vært med på. XD
Thanks!
Hvilken rating fighter du på a? Finn deg en retpalalalala og kjør 2k rating!

http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=66021

Godt med en forandring i setups. Lo godt når dem tok 25 rating fra et annet team. xD

Cycerin

Vi er bare rundt 1700, men har klatra 100 hver uke vi spiller. Problemet med denne BGen er at alle suger så mye at gamesene er sånn som de er 2k+ på cyclone, hvis du vinner vinner du 8 rating og hvis du taper taper du 22... selv om alle du møter har bedre gear enn deg :S

Fikk en S3 druid til å booste oss i 3v3, da, så når vi får gear nok til å overleve double melee zerging av locken er det lett 1850 der i gården.

Japp, der var en lvl 70 nummer 2 i boks. En mage ved navn Sothoth.

Og jeg har savet alle questa i netherstorm, shadowmoon valley og omtrent alle i blade edge mountain's. Somone is gonna get rich. ^^

Da var 2.4 her, noen som har kommet seg inn på sin server enda ?
Jeg venter fortsatt på at Grim Batol skal komme online.

Ellers blir det spennende å se hvor mye nerfene til druids har å si. Og hvem av de resterende setupene som kommer til å klare seg best gjennom nerfene : Hunter / Druid, Warrior / Druid, Warlock / Druid eller Rogue / Druid.
Jeg vet at for min egen del blir lettere å holde følge med druids, spørs hvem det går hardest utover.

Når jeg endelig hadde spart opp nok points og har personal rating klar til våpenet, så var jeg ekstremt redd for at de resetta arena teams ratinga slik at jeg måtte begynt på nytt.
Men blir s3 casual nå da ? For da blir det ikke noe spesielt å vandre med S3 bua når plutselig alle kan få det ? Eller skal de beholde personal rating på dem også ?

Cycerin

Season 4 kommer jo ikke med 2.4, hva babler du om? Uansett beholder de 1800 personal rating på weapons og 1900 personal rating på shoulders i s4 på s3 gear.

Grunnen til at jeg fryktet det var rett og slett pga uvitenhet.. :p
Men det hørtes bra ut at dem ikke fjerner personal rating på s3. Da kan jeg være litt unik. :p

(Seriøst, jeg er ikke den første til å pirke, men nytet?)

Skikkelig koslig film, vil ha vannila-wow servere nå :(

edit: vet du hvilken sang som er brukt i filmen (ikke sangen, som jeg klarte å skrive)