Den sosiale World of Warcraft-tråden

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Eivind har rett. Synes det er synd hvis en boss av Arthas sin kaliber faller første gang for et raid med 10stk. Når det gjelder alle andre bosser synes jeg 10/25 systemet høres helt kurant ut, selv om jeg personlig foretrekker at noe av spillets innhold godt kan reserveres for de som spytter litt mer inn i spillet enn andre.
 
Men vi kjenner Blizzard godt nok til at vi vet ganske sikkert at det er slik det kommer til å bli:/
 
Mulig det er noe som har gått meg hus forbi, men vet vi at vi faktisk kan drepe Arthas i det heletatt? For min del ser jeg for meg noe litt mer spennende, som f. eks at man dreper "den slemme" delen av Arthas, og blablabla. Må huske at det ikke er stort mer som kan plage Azeroth om Arthas dør, når både Illidan og Kil'Jaeden er ferdig. Det eneste de faktisk kan gjøre er å skrive historien videre, og om den ikke knyttes opp til bosser vi allerede har drept, klarer jeg ikke å se for meg hvordan det kommer til å bli bra, om de ikke bestemmer seg for å booste Caverns of time, noe som er greit i små mengder (som det er nå, men Old Hillsbrad, BM og Hyjal), men mer enn det blir bare teit.

Dette er selvfølgelig relevant når Blizzhard planlegger å gi ut expansions en gang i året helt til WoW dør, som ikke kommer til å skje på en god stund på grunn av AoC-floppen. Warhammer er WoW med en smule bedre grafikk, og om WoW rewampes til WotLK tror jeg det faller enda mer bort.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Hvis de gir WoW en grafikkoppdatering om et par år kommer det til å gå jævlig lang tid før spillet dør.
 
Sånn btw kan man vise sin intresse for å være med i WotLK betaen gjennom Account Management. Er bare de som har vist sinn interesse ved å sende inn en melding som blir trukket ut.
 
Mener det var Cthulu som for noen sider siden spurte etter en enhancement shaman PvP video: Nå kan ikke akkurat Beavis sin video regnes som hardcore PvP, men den er iallefall underholdene å se på! Om du ikke har sett critvideoen hans, anbefaler jeg den. Han har også noen mer "vanlige" PvP-videoer.

http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=65729

Sånn forøvrig har jeg åpnet WoW accounten min igjen og løper for øyeblikket rundt med 3/5 Brutal Gladiator og holder på å farme fult Guardian set. :>
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Kompisen min frøs kontoen sin i drittsinne når rocketboots ble ubrukelige i arena og shadowpriesten vår emigrerer, så nå er plutselig 3v3en vår bare et minne og jeg har jævlig lite å gjøre før WotlK. Tror ikke jeg kjøper gametime på en stund.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Det påvirker de færreste så mye som shadowpriests/elemental shamans in en 3DPS comp. Suksessen vår er helt avhengig av å komme seg vekk fra rogues/warriors lenge nok til å få av en massdispel/mastery combo, din nisse.

Med andre ord har det store håpet vårt for 2,2k i 3v3 plutselig like stor sjanse for å ta av som et warrior team uten healer idet 70% av alle 3v3 comps inneholder en rogue eller warrior, og jeg gidder faenmeg ikke å spille 15 minute games i 2v2 med en druid for å få s4 shoulders.
 
Ja, fordi det påvirker jo ikke alle sammen. :ler:
Jeg tror vi siterer denne jeg, så skjønner du muligens poenget. /pat

Og ja, utrolig at ingen skjønte at noe så ulogisk som rocket boots i arena ville bli fjernet etter en liten stund, med tanke på alle de andre tingene som man ikke kan bruke ... Nei venta.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Kjefta, feiten. Det er unødvendig at to specs blir ræva i 3v3 og 2v2 fordi de fjerner dem.
 
Cry more, L2P osv.
 
Da sparker vel betaen i gang senere i kveld eller i morgen, kan jeg tenke meg? Eventuelt kanskje mandag. Blir spennende å se hva som skjer fremover. Hvis noen forøvrig skulle få tak i en betakey de ikke trenger, melder jeg meg frivillig til å ta imot en!
 
Hvis de gir WoW en grafikkoppdatering om et par år kommer det til å gå jævlig lang tid før spillet dør.
Jeg tror det er den siste tingen som kommer til å avgjøre om spillet blir på markedet lenge.

Det er en ting spill som har vært på markedet i ca 10 år har felles, og det er sugen grafikk.
 
Huzzah, blizzard har holdt kjeft om dette ganske lenge, men det er faktisk ingenting som strider imot det å selg/kjøpe kontoer, og nå (eller, sist major patch) har de oppdatert veggen med tekst aka license agreement for å gjøre det helt klart:

Blizzhard license agreement skrev:
You may permanently transfer all of your rights and obligations under the License Agreement to another by physically transferring the original media (e.g., the CD-ROM or DVD you purchased), all original packaging, and all Manuals or other documentation distributed with the Game; provided, however, that you permanently delete all copies and installations of the Game in your possession or control, and that the recipient agrees to the terms of this License Agreement. The transferor (i.e., you), and not Blizzard, agrees to be solely responsible for any taxes, fees, charges, duties, withholdings, assessments, and the like, together with any interest, penalties, and additions imposed in connection with such transfer.
Er tilbake på hesten for tiden, men blizzhard har pult meg godt og lenge. For en del måneder siden ble kontoen min keylogga, fikk den tilbake, men hadde lagt spillet på hylla. Fant ut for en liten stund siden at de faktisk hadde sperret bruk av kort på kontoen, og mener at jeg må negerer meg til butikken hver 60. dag.

I den anledning ber jeg blizzard ta seg et tak. Om noen på forumet kjenner noen med en alliance druid de vil bytte (evt. noe annent), send meg en PM. Har mye rart å bytte med.
 
Har ikke stort mye med den saken å gjøre, men etter Conan-floppen har jeg begynt å spille igjen, men denne gangen spiller jeg PvP, dette kommer fra fyren som har 558 player kills på min t6 rogue på en pvp-server. Og fy faen å gøy jeg har det nå som jeg har speccet fra combat til shadowstep/hemo:D Prøvde litt pvp før og klarte ikke drepe stort, men nå har jeg prestert å drepe opptil 3 stykker på en gang alene:D Høres kanskje ut som noe dere andre opplevde for flere år tilbake, men for en pvpnoob for meg så er jeg rimelig frelst:D
 
Å nei... Skal vi se, de lovet oss gull og grønne skoger og det vi fikk var bæsj... Masse bedritne og forbanna irriterende bugs, alt for lite content.
 
Jeg forstod det var kiun selve cd-boksen du kunne bytte/selge, ikke selve kontoen. H
You may permanently transfer all of your rights and obligations under the License Agreement to another ...

De sier kun at du må selge boksen din, med spillet i tillegg.