Den sosiale World of Warcraft-tråden

I å steike helvete, det der var fett. AMG! ;D *lyst på wow* Men hva skjer med at UD dreper sine egen alliance a? ;O

Herregud, virker som WOTLK er bedre på alle aspekter. -_- Men jeg må unngå å starte å game før skolen, selv om Lurt fórer meg med DK info. >_<
 
WoW har aboslutt blitt bedre, er mye som Scadente sier; de har vannet ned spriten til en viss grad. Men det er fortsatt mye hardcore appeal.

Virker som om de har sett hva de har gjort galt i BC og jobbet videre fra wow 1.9.
 
I å steike helvete, det der var fett. AMG! ;D *lyst på wow* Men hva skjer med at UD dreper sine egen alliance a? ;O

Herregud, virker som WOTLK er bedre på alle aspekter. -_- Men jeg må unngå å starte å game før skolen, selv om Lurt fórer meg med DK info. >_<
De dreper ikke sine egne nei, Varimathras og Putress forrådte Sylvanas. Finner ut mer etter filmen da du drar til Undercity og må ta det over igjen fra gutta nevnt ovenfor. En rett og slett fantastisk quest chain.

Blizzard har virkelig lært hvordan man lager skikkelige quest chains blant standard kill quests. I Zul Drak er det f.eks en lang chain der du kler deg ut som en ghoul og skal infiltrere Scourge ved å ta masse oppdrag fra dem. også en fet quest chain.

Også verdt å nevne mange kule "Veichle" quests der man da ikke alltid styrer kjøretøy, men også drager og kjemper. Kan liksom si det gjør levlinga en smule mer interessant og variert i forhold til før.

Kan også nevne at jeg fortsatt ikke har byttet ut ett eneste item fra tbc og jeg dinger straks 76:p Så du føler hvertfall ikke at gearet du strevde for i tbc blir bytta ut etter første "drep 20 boars" questet du kommer over. Og det eksisterer vel så og si ikke quest rewards som ser ut som lvl 30 gear.
 
Det jeg har merket er at level 80 dungeons er jo altfor lettvint på heroic. Siden det ikke ble gear reset på samme måte som i TBC så er de allerede på farm et par uker etter launch. I TBC pre-nerf så var jo heroics en utfordring og noe man gjorde hvis en ikke raidet. Jeg vil påstå at de har tabbet seg skikkelig ut her.
 
Heroics har aldri vært vanskelige, det var for det meste en illusjon, siden man i de første seks månedene av TBC måtte få revered reputation med de forskjellige faksjonene for å kunne kjøre heroics, noe som gjerne tok en god stund å få.

Man må fortsatt ha rundt samme nivå av healing (for healers) og defense for tanks iforhold til hvor mye stats har økt osv. Dessuten så er det evig mye bedre at casual gamers kan sikte på noe høyere enn 5-man instacer og rep-grinding.
 
Jeg må si at stemmene fra dragonblight videon er legendarsik. Skuespillet er helt fantastisk. det å få til en fantsisk lore samtidig som man mekker stemmer osv. som er helt forbanna utrolige. Det kommer til å ta tid føre jeg er over Putress... Den stemmen der var forbanna mektig!
 
Er ikke overrasket over at den filmen er bra. Såvidt jeg vet er det de som laget 'return' som har stått for denne machinema'en.

Dinger 80 straks. Blitt lite tid til å spille på meg, men jeg har vært overraskende flink til å holde meg til en char. Det virker jo lovende.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Jeg klarte ikke holde fingra unna, huntern min er 77. Se det for deg: Druidjævel/Priestbøg/Pingladin værer innkommende analvoldtekt og setter kursen mot ei søyle, men så er det noe som heter Death Grip, Chains of Ice og Instant Aimed Shot som tilsier at det ikke er fullt så effektivt å være en feig horebukk mot hunters som det var i TBC. :matt:

Jeg kan drepe warriors og rogues mano e mano nå uten å måtte være Beast Mastery og uten å bruke hver jævla cooldown jeg eier. Flott at det tok to jævla år å finne på noe som veier opp for tapet av 20 sek utrinketbar Freezing Trap, da. Downsniggers.
 
På tide å få Kasper tilbake og starte noen arenateam den femtende? Jeg selv ble 80 tirsdagen etter release og har siden da tatt noen turer frem og tilbake i Naxx. Sitter igjen med noen epics derifra, blant annet Valorous Frostfire Garment og Heroes Frostfire Leggings. :< I tillegg droppet Archvon (som forøvrig er latterlig enkel) Deadly Gladiator Silk Raiment til meg, så jeg er snart klar for arena-sesongen.

Førsteinntrykket er at Naxxramas er skuffende enkel, og heroic versjonen virker enda enklere. Syv dager etter jeg traff 80 hadde vi clearet 10-mann, og det med nydingede PvPere som løp rundt i questblues og greens og noen folk som satt igjen med T6 fra en tidligere Black Temple raiding guild. Vi har akkurat fått nok folk til å begynne smått med heroic raids og har clearet halve Naxxramas så langt. Første gang vi fikk ned Arcvhon 25-mann (Lake Wintergrasp-bossen) så var vi 14 stykker, hvorav fire av dem var randoms som vi bare plukka opp underveis.

Blir spennende å se hvordan det blir videre når Ulduar-raid instancen kommer. Jeg er spent. Men akkurat nå ser jeg frem til arenastart! Forresten; Strand of The Ancients er konge. :')
 
Tok faktisk Naxx 10-man med guilden i går og det var første gangen for omtrent 5-6 av dem, inkludert meg. Vi clearet opp til Saphirion, men stoppet der av den grunn at vi ikke hadde setupen til Kjell, i hvertfall i følge raid leaderen. Var visst no greier med at vi hadde for mange melee. Eneste vi sleit med var four horsemen av den enkle grunn at den ene tette hunteren ikke klarte å tanke hu kjerringa, prøvde oss satherion eller hva faen han heter etterpå og det kan vel bare beskrives med en liten lol.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
På tide å få Kasper tilbake og starte noen arenateam den femtende?
If only. D; Tror han har quitta for godt, og PCen hans er så ræva at han sier han mister lysten så fort han logger inn.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Faktisk så er Kasper tilbake nå, OG i Goon Squad, OG jeg er 80, OG jeg har fortsatt bare level 70 gear.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ja forresten, falt for fristelsen og warlocken Maylinn ble 80 for en halvannen uke siden. Det suger å være warlock for tiden, men leker meg litt rundt. Vanskelig å få gruppe til Heroics som lock med 1300 bonus damage, så kuker rundt med vanlige instanser, leker i Strand of the Ancients (eller whatever), venter på arena og patchen som fikser locken ;p
 
Wotlk ga en ny sprut i WoW. Og jeg "falt" også for fristelsen. 80 Huntar, fikk også epic xbowen i hc UK på første run og det var ca. 3 timer etter jeg dinga. /Cheer
 
Dinga 9 eller 10 desember, husker ikke helt. Har uansett cleara alt av content nå. Uldar plz.

Sånn ellers synes jeg pve er både positivt og negativt for tiden. Veldig greit at det er 10man-versjoner av alt, men også veldig synd at content er såpass lett. Blir litt for teit når sistebossen i Naxx ikke krever at du har itemlevel av samme standar som faktisk dropper i instancen.

Men så har de allerede sagt at spillet hvor folk wiper på content i flere måneder er borte, noe som egentlig er litt synd.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Istedenfor å spille WoW i to uker kan du bare få et annet medlem av husstanden til å gi deg femti piskeslag hver kveld, så har du løst det problemet.
 
Jeg vurderer å starte igjen for pve skyld, eneste jeg tenker på er om jeg klarer å slutte igjen til neste høst. :confused: Men vil prøve PvE delen igjen etter 3x strak gladiator, og naxx frister, men er det like "bra" som på lvl 60?
 
Taper dere mot Dk hunter pala, Lannfear? :trollmann: