Den sosiale World of Warcraft-tråden

Hard-modes er der utfordringen ligger ja, vi har tatt Flame Leviathan med et tårn oppe og Iron Council hard-mode. Greit med litt utfordring.
 
Kjeft.

Jeg har ikke fått prøve Ulduar enda fordi jeg må pese med eksamen og jall, men når jeg endelig får muligheten har jeg faen ikke lyst til å bli holdt i handa gjennom hele instancet.
 
Pøh, den fullførte jeg på Halloween, tok meg ca 10-15 kvelder i løpet av et år for å gjøre den der.
 
Bumper den legendariske, one and only (selvom det finnes to), World of Warcraft-tråden.

Nå er altså Closed Beta av Cataclysm igang, og siden Blizzard styrer showet er altså closed beta det nærmeste man kommer open beta. Keys har visst blitt delt ut til heldige spillere som har opta inn, har vi noen av dem her?

Uansett, som forumsjef har jeg tatt saken i egne hender og tryglet Blizzard om keys som vi kan dele ut til medlemmer på forumet, om det blir noe av dette kan jeg ikke svare på, men vi fikk det jo til i TBC Betaen, så det er ikke umulig.
Om det blir noen keys på oss, kjører vi en trekkning eller noe sånt for å dele ut.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Melder meg på den trekninga. Bare åtte levels til, så dinger jeg åtti. Har bare brukt to år på å nå hit, til og med.
 
Sånn ellers kan jeg nevne at jeg melder mitt comeback til WoW når Cataclysm kommer. I motsetning til de tidligere expansionene, har jeg faktisk trua på dette. Personlig mener jeg at en Cataclysm-style expansion burde ha kommet før både TBC og WotLK, nesten alt i Azeroth av orginale, gamle områder (nå snakker vi om ting som aldri har fått en finpuss eller update) er rett og slett for dårlig. Quest oppsett som er dratt rett ut av ræva, rewards som er omtrent ubrukelige i alle tilfeller (Of the wolf hehe dårlig for alle klasser!) og mye piss som ikke burde ha gått gjennom en beta-fase, til og med for 6 år siden.

Om dere vil ha mer informasjon om betaen generelt, kan dere stikke til www.mmo-champion.com, som uten tvil har den beste dekningen av alt wow-relatert.
 
Jeg sitter også på planer om å dra fram WoW når Cataclysm kommer, så jeg melder meg gjerne på en eventuell trekning.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Matt "The Ridaman" Rude-senga melder seg herved på.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
At 10 og 25 man raiding likestilles (og at man ikke kan både gå 10 og 25 man samme uke) med tanke på item level er en av de tingene som gjør at jeg har litt tro på at Cataclysm kan gi et sårt trengt løft til WoW.

At det skilles mellom normal og heroic mode er fortsatt et problem. Normal mode er for lett og heroic krever en rimelig heftig innsats. For det andre var jeg møkka lei av Icecrown Citadel når det ble mulig å gjøre det på heroic (siden man måtte drepe Arthas først, noe som tok sin tid når bossene ble unlocket over tid). WoW ble ødelagt for min del når det skulle gjøre alt tilgjengelig for casuals. Raiding var mye bedre når en instance var progressiv når det gjaldt vanskelighetsgrad. At dette ikke forandres i Cataclysm gjør at jeg forholder meg svært skeptisk.
Wrath of the Lich King var en tragisk expansion. Eneste brukbare bossen var Arthas og han krevde at man trålte seg gjennom ulidelig kjedelige bosser i ukesvis, ikke pågrunn av at de var vanskelige, men pågrunn at Blizzard cockblocker med tidslåser. Progresjonen gikk cirka sånn her:

Wing 1 slippes: Pløyet gjennom på 2 timer

1 måned ventetid

Wing 2 slippes: Pløyet gjennom på 2,5 time (inkludert wing 1)

2-3 uker ventetid

Wing 3 slippes: Pløyet gjennom på 2-3 timer (inkludert wing 1 og 2)

2-3 uker ventetid

Wing 4 slippes: Pløyer gjennom til Arthas på 3 timer. Han var faktisk litt utfordrene, så det tok noen forsøk.

Neste uke: Dreper Arthas. Reward? Gjøre det samme igjen, bare at bossene har mer hp og gjør mer damage. Etter 2-3 måneder med de bossene er man litt lei av de kan man si. Hva med å gjøre hver wing 2 vanskeligere enn wing 1 osv i stedet for å gjøre alt latterlig lett og tvinge deg til å ha treg progresjon ved hjelp av tidslåser?