Den sosiale World of Warcraft-tråden

Tid for en liten oppdatering:

Cycerin og jeg har kommet frem til at vi skal spille Horde på Grim Batol, kom frem til dette siden vi har felles bekjente der som vi gjerne vil spille med fra før av (folk som ikke er særlig keene på å rerolle), og fordi GB er en veldig aktiv og fin server. Håper alle som skal starte på nytt når Cataclysm lander velger å i det minste spille på samme server om ikke nødvendigvis samme guild (folk har helt sikkert forskjellige mål i spillet og hva de vil oppnå).

Jeg og Maraj (ok mest meg) har tjuvstartet litt på lvlinga, mest fordi jeg ikke orker tanken på å stresse meg gjennom 70-80, så det er bare å slenge seg på.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Shattering knuste verden i dag, og det ser nydelig ut. Har spilt en vandød(!) jeger(!!) fra én til tjue og kost meg skikkelig. Alle sonene har blitt forandret hvertfall litt, slik at det meste føles veldig nytt.

Alle som har en bruker fra før har også fått en gratis uke, så det finnes ingen grunn til å ikke prøve (eller kanskje hvis du ikke vil bli hekta, men du vet)
 
Jepp, dette er en pre-patch til Cataclysm som inneholder world changes og mye annent snacks. Alle game soner er rewamped, med tanke på alt fra geografisk layout til quest design, noe spillet sårt trengte. Har troa på denne expansionen, tror det her blir dritfett.
 
Har utforsket smått med mainen min og det har blitt mer spektakulært uten tvil, Orgrimmar er vel den hovedstaden som har fått den mest brutale makeoveren og gir meg følelsen av at Garrosh liker kjettinger og metal, mens Stormwind ikke i den grad har skiftet så mye, men ekspandert litt mer. Har også startet opp en Tauren Paladin sammen med en fantasilion andre og til og med startstedet fra 1-6 har fått total make-over, hittil ser det ut som resten av Mulgore er stort sett samme som før, men ser virkelig frem til å komme meg til Barrens igjen da jeg føler at det er en av de sentrale zonene med en ganske betydningsfull makeover.

Forøvrig så er det ikke like artig å snike seg rundt i den andre faksjonen sine hovedsteder da vaktene har fått en grei boost opp til 85 og eier deg grenseløst selv om du er i stealth. Dette var ikke noe særlig da jeg skulle fullføre Pilgrims Bounty World Eventen:p Det er ikke lengere like lett å komme seg til Darnassus, med tanke på at valget er å gå igjennom Stormwind som kommer til å bli den nye hubben for alliansen eller dra til Darkshore og svømme over til Teldrassil som krever en god dose timing og at du valgte det riktige stedet for svømmeøkten og deretter holder riktigt retning slik at veien over blir så kort som mulig, fatiguen tar livet av spøkelset ditt også:p
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Det er ikke lengere like lett å komme seg til Darnassus, med tanke på at valget er å gå igjennom Stormwind som kommer til å bli den nye hubben for alliansen eller dra til Darkshore og svømme over til Teldrassil som krever en god dose timing og at du valgte det riktige stedet for svømmeøkten og deretter holder riktigt retning slik at veien over blir så kort som mulig, fatiguen tar livet av spøkelset ditt også
Bare å skaffe seg en Death Knight og ri over, så lett som bare det. :)
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Gah, laster ned 10 dager prøvetid nå. Vurderer å kjøpe alt på nytt, men er i grunn veldig usikker. orker ikke fikse den accounten som ble hacka. Ble jævlig nysgjerrig på revampen.
 
Grim Batol Horde er stedet btw, vi har en guild vi kommer til å kjøre relativt hardt med, men det er selvfølgelig plass til alle selvom dere ikke nødvendigvis deler våre ambisjoner.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Jeg prøver å resubbe, men det er rimelig vanskelig (ie. de tillater meg ikke det fordi jeg mista den authenticator driten). Leveler sikkert på Maelstrom og xfer over om jeg har tenkt å spille hardekår.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du kan vel smekke på en ny authenticator ved å laste ned mobil-appen (free gratis)?
 
Må nok i kontakt med support der, siden du allerede har attacha en auth til kontoen din.
 
Vil du værra med å nerde også Zebra? Altså raide. Har atm ingen hunters.