Den sosiale World of Warcraft-tråden

Utrolig digg å få gamet litt etter så mye skole. Fikk en gammel "drøm" i oppfyllelse rett før jeg kutta av i dag:

fist.png


Jess. Jeg kan like dette.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Transmog eier egentlig, moro å kunne bygge utseende fra den mildt sagt svære databasen av utstyr. Vi kan kjøre fler Gundrak-runs ikveld for det andre funky våpenet til deg!
 
Fant ut at den var fra heroic :$ . Oops. Men 25% droprate, så det burde droppe hvis jeg kjører et run hver dag i 2-3 uker (Mangler fremdeles amuletten fra Hellfire Citadel i TBC)
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Haha, ja det forklarer litt! Men ja bra droprate, burde nok gå kjapt nok tenker jeg, å se kul ut er jo seriøs bissniss ^ ^
 
Oh meh gawd... Blir vel å fyre i gang subscription igjen da... Emerlad Dream ja. Første serveren jeg herjet på. Skal vel få overført enten hunteren eller roguen eller warrioren eller death knighten eller magen eller priesten.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hah, du har flere chars enn jeg har epics jo! (neida ;p)

Har sosialspots i guilden, level 25 så alle fordeler, velkommen over! Om du dukker opp kan vi kjøre Spillegals 5-mann dungeons (om ikke alle hadde vært dps, heh)!
 
Blei en del levling i en dødperiode i Wrath. Før det hadde jeg bare Warrioren som jeg sartet med på Emerald Dream og Roguen som jeg startet med på Stormscale. Har stort sett kjørt warrioren som tank, så kan vel alltids hive han over. Tror han savner å være gnom.
 
Jeg har en scroll som gjør at du får 7 dagers gratis sub og gratis transfer hvis du ikke har spilt på typ 1-2 år. Også 10 dagers grats trial på panda-expansion.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Alle må være gnomes btw.

Neida men ja jeg har også flere sånne scrolls of ressurection ser jeg, trodde man bare fikk 1 hver (litenedit: Man har opptil to hver dag!) og det er gull og tilgjengelig om dere vil spille litt igjen! Noe gratis subscription, en mount og ikke minst en gratis boost til level 80, enten en eksisterende du ikke orker å levle eller en helt ny figur om man vil testen noe nytt OG en gratis realm transfer!

Har også noe recruit-a-friend om noen vil teste som ikke har spilt før men som nevnt mer enn nok av ressurection-scrolls så bare si ifra, deler de gjerne ut. Nå er vi tre på level 90 så hjelper gjerne til med alt mulig, masse moro å gjøre i WoW nå som ikke trengs det spilles noe særlig, er egentlig kun raiding som krever det.
 
Done.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Det går kjapt og, kanskje vi møtes in-game etterpå!
 
Mottar SSD-disk og dual monitor i løpet av kvelden, så blir en fresh windowsinstallasjon først i alle fall. Så skal ikke se bort i fra det om ikke det blir så alt for sent.

edit: Der kom den visst. Da er det vel bare å settte i gang:D
 
Du kan streamspille etter et par tre gigabyte og, veldig kjekt
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hagestol fant meg men for å gjøre det enkelt er BattleID-tingen min FilipmedF#2458!
 
Jeg var visst ikke god nok for ressurection. Merkelig syntes jeg. Sluttet å spille ca en måned etter MoP så det burde vel kvalifisere? Vel vel, har reactivert og fant ut at jeg ikke gadd betale 45 Euro for å overføre noen av horde-karakterene mine, så jeg overførte En Death Knight jeg hadde på en annen server. Riktignok lvl 85 da, så må vel få levla litt i jula.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Owshit, visste det var noen begrensninger men ikke de var så stramme. Jaja, moro uansett!
 
Roguen min er 84 nå, så hvis du ikke spiller alt for mye før siste eksamen så er jeg game.
 
Vi får se hvor hekta jeg blir igjen. Mye mulig jeg starter på en monk også, da jeg aldri fikk testet klassen før jeg slutta.