Den store Dragon Age-tråden

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#21
Prøv og se. G92-brikken selges jo enda(som GTS 250) så det kan ikke lagge så langt bak.
 
#22
Aarggh! Hvorfor kommer det ikke før 19. november på PS3? :argh:

Skal lett bytte inn to gamle spill mot dette. Det blir Dragon Age på release her i huset ja!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#23
Fint å ha alle 3 platformene da, veit ikke helt om pcn min er så veldig snas om dagen egentlig.

8800GT 512MB fortsatt ett bra kort for dagens spill?
Bra og bra, det er det kortet jeg har og det funker. Det funker ikke kjempebra på det nyeste faenskapet, men det går seg til med litt redusert oppløsning (holder meg til 720p) og sånt. Uansett er det nok snart tid for å kjøpe seg nytt, ja.
 
#24
Aarggh! Hvorfor kommer det ikke før 19. november på PS3? :argh:

Skal lett bytte inn to gamle spill mot dette. Det blir Dragon Age på release her i huset ja!
Til info så kommer dette 06/11(altså førstkommende fredag), Har du flaks så får du kanskje til og med tak i det på torsdag(også på PS3)....
 
#25
Så du sier sjappene får inn Dragonage (jeg coina dette navnet NUH) til ps3 samtidig som pc/xbox-versjonene?
 
#26
Spilte det i ca en time i går før jeg la meg, å jeg likte det jeg fikk gjort.

Fra mitt synspunkt(Altså en som har lite rpg peil og syns mass effect var litt mye til å begynne med) så er dette som å spille WoW off line bare med fresh historie, bedre grafikk og VOLD. Liker at duden min står full av bloodsplatter i cutscenes etter å ha slakta ett par rotter.

Men ja, selvom grafikken i da age er godkjent er den noe av det mer kjipe jeg har sett i det siste når det gjelder det rent tekniske, design og artwork er helt flott.

:hest:
 
#27
Så du sier sjappene får inn Dragonage (jeg coina dette navnet NUH) til ps3 samtidig som pc/xbox-versjonene?
Ja, trodde ihvertfall det... De kom ut samtidig med pc/360 versjonen i USA(igår) ihvertfall... Men leser nå noe om at europa utgivelsen fortsatt er utsatt.... Skal høre med et par lokale spillsjapper.... høre hva de sier.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#28
Liker at duden min står full av bloodsplatter i cutscenes etter å ha slakta ett par rotter.
Fett, ENDA et vestlig rollespill der du slakter overdimensjonerte rotter i starten av spillet. De må være jævlig svære også hvis man "står full av blodsplatter" etter å ha slakta to av dem.
 
#32
Begynte å spille litt før midnatt i går og har hittill ikke møtt noen overdimensjonerte rotter, bare slaktet hunder, mennesker og sånne slemminger. Nå skal det sies at jeg spiller city elf av typen rogue.

Jeg likære vaffal!
 
#33
Ja, skulle kanskje sagt at jeg valgte human warrior, det er vel 6 forskjellige måter å starte spillet på om jeg ikke tenker alt for feil nå.
 
#34
Ja, trodde ihvertfall det... De kom ut samtidig med pc/360 versjonen i USA(igår) ihvertfall... Men leser nå noe om at europa utgivelsen fortsatt er utsatt.... Skal høre med et par lokale spillsjapper.... høre hva de sier.
Jeg var å forhåndsbestilte det i dag, og da spurte jeg dem om dette. Det kommer ikke før 19. november<_<

Edit: Men det har jo allerede Hazen slått fast, så ikke bry dere om meg.
 
#35
Jeg kan vel heller ikke se for meg dette spillet på en konsoll i det heletatt.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#36
Spill på PC om dere kan ja.

Spilt på min egen karakter i en 7 timer, og dette er godsaker, et solid spill med god dybde og interessant nok historie. Jeg synes stilen er schtøgg og spillet generelt ser og høres ræva ut, men ikke nok til å slutte å spille.
Sa det meste i forrige post, men har bestemt meg for å komme gjennom med min egen karakter og, og det sier sitt.
 
#37
Har akkurat fått begynnt på min dvergekriger av adlig kaste, og hva er det første jeg presterer? Jo, å arrangere en aldri så lite Ménage à trois med to svært villige dvergeskjøger.

dette spillet innfrir sålangt.:smug:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#38
Steam-utgaven låses opp i løpet av natta, visstnok. Blir stas.