Den store Dragon Age-tråden

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#83
Det er noen aspekter ved spilet som jeg ikke bruker så mye tid på, som enchantments, traps, poison og herbalism. Spiller rouge men mer straight forward, går jeg glipp av en dypere awesome del av spillet?
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#84
Poisons er bra mot bosser og drit du vil drepe fort, de stacker også med hverandre, så det er bare å sploite som en gud, men det er ikke nødvendig og blir bare enda en buff å huske på, som vi alle elsker. Men det er greit når du sitter fast da.

Traps er bare slit, så det dreit jeg også i, men du kan sikkert koordinere en dritbra supernuke med traps og AoE mages.

Og jeg synes vel egentlig bare at Rogue kicket inn ordentlig ved level 15, da jeg avoider nesten alt og gjør helt latterlig mye skade. Syntes også at backstabs er litt dritt, bedre å ha den greia som gjør at du autocritter stunna fiender, også har du en magiker som bare spammer den mass-stun spellen som jeg ikke husker navnet på.
 
#87
Kom over den første virkelige irriterende buggen i spillet. Jeg gjorde meg ferdig hovedquesten i dvergeland, men problemet er bare at questen ikke blir fullført etter jeg har gjort ferdig questen! Den står fortsatt i questloggen og det er ikke en drit å gjøre med det. Et kjapt googlesøk viser at jeg ikke er den eneste som har opplevd det samme. Jeg har heldigvis en save fra rett før bossen i forkant av questslutten, så satser på at det vil funke om jeg prøver igjen derifra.

Fortsatt irriterende å spille 30+ minutter om igjen for en sånn fillesak.

Har forresten spilt i 30 timer og har fullført 29% av spillet så langt i følge statsen :smug:
 
#88
Jeg ble akkurat "ferdig" med spillet og jeg kom til 45 timer, nå skal det sies at jeg har kjørt en god del på easy etter en del frustrasjon, spesielt etter jeg har insett at jeg har speccet en del mongo opp gjennom spillet. Slutten var herlig, man har veldig mange forskjellige valg som påvirker utfallet. Har heller ikke gjort alt av sidequests. Var det "Dead Caste" som bugget for deg?

En liten spoiler:
Det beste er når du går inn i et lukket rom der det ligger 30-40 slakta darkspawns og plutselig! "ENCHANTMENT!"
 

Lodin

Der Waaaah
#89
Jeg kjører det beste partyet.
Fag-elf: Come on mang, just let me touch your butt a leetle beet!
Shale: Bordy bordy! Bordy? /Svenske kokken
Morrigan: Oh God, my assburger is flaring up again! :brainfuck:
Meg: RAEG!
 
#90
Er det sånn i norge også at de som har forhåndsbestilt får stoneprisoner gratis? Gleder meg stort til torsdagen!
 
#91
Jeg fikk stone prisoner, dragon armor og to items gratis med da jeg forhåndsbestilte. Det var xbox da, men regner med det vil være til ps3 og?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#92
Er det sånn i norge også at de som har forhåndsbestilt får stoneprisoner gratis? Gleder meg stort til torsdagen!
Etter hva jeg har hørt, følger det med en kode for å låse opp Stone Prisoner på førsteutgaven av spillet. Ville tro du faller greit innenfor den kategorien hvis du har forhåndsbestilt. Og hvis ikke er det en bankers investering, det er lett den beste DLC-pakka. :)
 
#93
Hvor store er disse ekstra questa? Snakker vi samme størrelse som hovedqusta i spillet? Altså helaftenskos?
 

Lodin

Der Waaaah
#94
Næh, Shale er bare en liten landsby og en dungeon, noen beboere og en boss som har litt å si, men questen er veldig bra forma. Hovedgreia er at man får med den beste NPCen siden han derre killerdroiden fra KOTOR.
 
#95
Too bads, men slike spill har uansett en tendens til å slippe løs ørten expansions i løpet av 5 år.
 
#98
Spillet slutter etter hovedstoryen så du har ikke lengere mulighet til å gå rundt å gjøre ferdig stuff, jeg fikk i hvertfall ikke muligheten.