Deus Ex: Human Revolution [PC]

Lodin

Der Waaaah
:eng: Han må spise alt det sukkeret siden det omdannes til energi for all techen hans. All øllen og boksesuppa er derimot fordi han er grinete og aldri spurte etter selvsamme tech.

Jeg ser virkelig frem til Deus Ex, storkoste meg med det første i alle fall, men håper jeg ikke blir like skuffet som jeg ble når jeg spilte 2'ern. ;)

Lodin

Der Waaaah
Hrrm, Steam har starta med preload nå. Hvis Greenman sender ut CD-keys tidligere og Komplett bajser på leggen blir jeg nok nødt til å coppe derfra.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Spillet er forhåndslasta her i gården.

*starte originalspillet*

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Forhåndsbestilt hos no Komplettings her i gården. Hadde vært koselig om jeg fikk det til helga.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Men... jeg er ikke klar for PC-spilling nå. :penga:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Stim Jerling skrev:
As well as living up to the sacred legacy kickstarted by the original Deus Ex, Human Revolution's narrative takes the very best of Metal Gear Solid, merrily pinches elements from Blade Runner, and adds its own unique blend of fascinating characters and satisfying plot twists. It is, in short, one of the most intriguingly written, thematically ambitious games I have ever played.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
... well shit. Hvor lang tid trenger jeg på å runde det første fra start til slutt?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Øøøøh, alt fra ti til tjue timer? Tror jeg brukte tre uker på det første gangen, med 1-2 timer nesten hver kveld.

Sånn apropos noe annet, hvordan likte du The Witcher? =D

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Se en Let's Play eller noe. Human Revolution foregår før Deus Ex uansett, så det er neppe kritisk at du har spilt det for å forstå treeren.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det var jo kjekt å vite, da blir Døsex1 nedprioritert igjen.

Disclaimer: vet hva 'deus' er. Noen kompiser insisterte på å uttale det "døs" da spillen var ny.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
HALLÅ UTTALES DEJJ-UUUUUUUS DA VETTØ

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Dejju SEX

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Jeg trykket like på din Sheriffen på grunn av at jeg synes det er morsomt at noen vil spille dette på konsoll.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
+1

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Nei da lar jeg heller være å spille det.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hva prater du om? Det er på tide å tre inn i mesterrasens rekker, Filip.