Deus Ex: Human Revolution [PC]

Lodin

Der Waaaah
GOATSE!

Eurogamer – 9

Strategy Informer – 9.5

GamerFitNation – 9

TheSixthAxis – 9

PlanetXbox360 – 8.8

LazyGamer.Net – 9.3

PC Gamer – 94/100

WorthPlaying – 9.7

Edge – 9

ComputerandVideogames – 94/100

IGN – 9

Digital Spy – 5/5

Destructoid – 9.5

Joystiq – 4.5/5

Videogamer – 9

1Up – A/A+

IncGamers – 10

Gamefront – 95/100

GameTrailers – 8.7/10

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så ja det kan virke som om ikke alle likte bosskampene i Deus Ex: Human Revolution.

Only four characters in the game need to die by Jensen’s hands, in the game’s four boss fights, and those moments are Deus Ex at its weakest.​
Michael Gapper, CVG

There are boss fights. They are terrible. And they cannot be avoided.​
Tom Francis, PC Gamer

It also has a few terrible boss fights where you are forced to use direct confrontation.​
Tom Bramwell, Eurogamer

It sucks that they’re there at all, and it sucks more that they’re all so boring and tedious, lacking even the grace of a classic Nintendo boss fight that at least contains a logical path.​
John Walker, Rock Paper Shotgun

Our choice to take non-lethal stealth options wherever possible was supported without a hitch for the opening six or seven hours, but then the game rudely deposited us via a cutscene in a face-to-face arena battle with a foe who could sustain more damage than we had ordnance to fire at him.​
Edge

The “bosses,” such as they are, yield comparatively disappointing and ‘gamey’ results.​
Arthur Gies, IGN

In the category of amateurish blunders, however: mediocre, grenade-spamming boss fights that don’t do much to reward ingenuity on your part.​
Ludwig Kietzmann, Joystiq

It’s a shame that the game forces you into a boss fight every so often, because elsewhere you’re completely free to avoid combat altogether.​
Neon Kelly, Videogamer

The boss battles are the biggest letdown in the game.​
Jeremy Parish, 1UP

I don’t know why game designers stick to this trope of insisting that progress in a game is measured by boss fights, especially discordant for a game that allows, and even encourages you to avoid confrontation.​
Geoffrey Tim, Lazygamer

Sure, taking the life of a big bad is satisfying, especially behind Jensen’s lethal limbs, but it also feels too videogame-y in a title that so often breaks conventions.​
Matt Cabral, Atomic Gamer

Not only does forcing you to shoot feel out of place in a game that generally rewards you for keeping your foes alive, but the fights also aren’t that fun on their own terms.​
Kevin VanOrd, Gamespot

Taking me out of the thoughtful planning and stealth maneuvers I had carefully crafted my augmentations to enhance to fight old-school, patterned bosses by hammering on them with heavy weapons is a major buzzkill.​
Tom Price, GamePro

Combat is most disappointing in the boss battles​
Andrew Reiner, Game Informer

The boss-battles are the reason why Human Revolution hasn’t quite managed to achieve our ultimate five-star grade.​
Steve Boxer, The Guardian

Four abysmal, trite and utterly inappropriate boss battles against heavily augmented bad guys threaten to undermine everything the game stands for.​
Tom Hoggins, The Telegraph
Sauce

D

Deleted member 91

Gjest
1 - cinematic takedown
2 - art direction is the color brown
3 - him and his superfriends respawn at every checkpoint
4 - outline on everything interactive
5 - stupiod chaingun arm
6 - everything looks 20 times for futuristic then deus ex that happens AFTER
7 - coridor that you can hug different wall and pretend its ssma
8 - catering to console generation
9 - leaked prievew build actually the whole game just missing the credits
10 - no online
11 - no co op
12 - no crafting system
13 - boring unorigional weapon
14 - obviously rushed
15 - blatant disreguard for the canon
16 - can't pick between diferent ethnicity main character (FEATURE IN THE FIRST GAME)
17 - i didnt ask for this
18 - no replayability
19 - no onceplayability
20 - self proclaimed "braid with guns"
21 - ui obviously designed for console
22 - no choice to be woman main character (sorry ladies)
23 - no gay romance options

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
10 - no online
11 - no co op

Positive ting.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
24 - spell det jævla første spillet om igjen hvis det var det du ville ha

I andre nyheter:

:riffa:

Okay ble sendt i kveld så jeg får det ikke i morra, men likevel

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Mens jeg stenger meg inne når steam løslater spillet mitt på fredag.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, blir spennende å se om jeg faktisk får lov til å spille faenskapen eller om jeg har kjøpt en neve plast og en rask preload. Uansett ikke så fryktelig farlig all den tid prisen fra Komplett pluss frakt ble omtrent hva Steam-preorder koster.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Aaaahahahahaha hva faen :D

Novastrum

Feminist-elitist
Nå gleder jeg meg litt for mye her. :sukk:

Får sannsynligvis ikke spilt sammenhengende før en gang uti neste uke! Alternativet er å spille hele natt til lørdag, og det er jo en besnærende tanke.

Edit: noen som vet om PC-versjonen lar seg regge på steam?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Edit: noen som vet om PC-versjonen lar seg regge på steam?
Dette kan jeg hjelpe med. Fikk spillet i dag, og spillet "lar" seg ikke registrere på Steam, det krever at du gjør det. Dermed har jeg ikke kjøpt en neve plast og en rask preload som jeg skrev tidligere i tråden; jeg har kjøpt en neve plast. Spillet lar seg ikke installere en gang siden det ikke er utgitt. Så da får jeg preloade via den litt tregere metoden, altså. Jaja, Valve betaler. ^^

PS: Fortsatt fornøyd med kjøpet siden jeg fikk med noe skrotete DLC jeg måtte betalt ekstra for på Steam.

Lodin

Der Waaaah
Holky fuck, Adam Jensen is hueg. Hadde håpa jeg kunne pose ham mot Duke og Batman, men han er nærmere en orginal G.I. Joe i størrelse. Uansett er det dritbra kavlitet på denne "nevne med plast".
Forhåpentligvis slippes det på Steam rett etter midnatt som de pleier å gjøre med spiller med Steamworks. *se DVD og titte i kunstbok imens*

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Holky fuck, Adam Jensen is hueg. Hadde håpa jeg kunne pose ham mot Duke og Batman, men han er nærmere en orginal G.I. Joe i størrelse. Uansett er det dritbra kavlitet på denne "nevne med plast".
Kan nevne at neven med plast jeg refererte til var DVD-en og coveret den kom i, basic Nordic Edition her i gården.

Lodin

Der Waaaah
Vel vel. Jeg har mer plast en deg så.
Forøvrig har Komplett driti på draget tror jeg for alle andre sjapper tar godt over tusen spenn for denne spesialutgaven.

Jante

privileged CIS shitlord
Digger at spillet lot meg ta en takedown på en tilfeldig politikar fordi jeg desperat lette etter hvilken knapp man trykker for å holstre våpen (pro tip: det er H, ikke Q).