Deus Ex: Human Revolution [PC]

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Legger også merke til at det er voldsomt mange kanadiere i både Detroit og Shanghai. Hm. Det var spesielt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har et par på lur jeg også.




Tre bosser nede, forøvrig. Finnes sikkert noen som vil klage over at man bare infiltrerer high-tech laboratorier, hemmelige baser og sånt istedenfor en random bensinstasjon midt i ødemarka, men det får de bare gjøre. Fete våpen, fete augs og gode ting hele tida, dette blir GOTY med mindre Super Mario Land 3D er helt spektakulært grisebra.
 
Fant forøvrig en fix til problemet mitt, så kan dele den med dere om det er noen andre som har støtt på samme problem.

Er visst bare å slette exe fila og revalidere spill-cachen så funka det greit.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Så, hvordan spiller dere? Sniker konstant eller skyter dere gjennom? Jeg prøver å snike så langt det rekker, men noen partier er rett og slett for harde for mine evner. Fantastisk spill til nå, utrolig givende når man først klarer å snike seg gjennom partier, hacket seg inn dører og alt dallet.

Ellers så er det bare å ekkoe det som flyter rundt på nettet: Oppgrader for all del hacking først. Det går ikke lenge før man møter level 3-dører og oppover.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kan si det sånn at du ikke MÅ ha hacking, siden alt du er nødt til å komme forbi enten har en kode slengende et sted eller er level 1.

For min del gikk det i sniking inntil jeg fant ut hva som var mest artig. Noen brett ble det no ghostings på, andre var det mer artig å ha33e roboter og turrets sånn at den eneste som var i live på slutten var meg. Etter hvert ble det litt for fristende å bruke den eksklusive preorder-sniperen min, mens siste brett bare peisa jeg gjennom med nonlethal og takedowns. Litt antiklimaks på slutten, skal jeg være helt ærlig. Men: Fortsatt festlig, for all del.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Siden jeg er en ninja, completionist og en sucker for utforskning, måtte jeg bare makse stealth og hacking, kunne hoppe høyt og løfte tunge ting. Ellers var det kjekt med cloaking og mye energi og sånt da. Det ble langt mellom hver loot-forhandler mot slutten, så ekstra plass i inventory kom også ganske handy.
 

Lodin

Der Waaaah
Jeg sniker og bruker silent take-downs så sant det er praktisk. Når det gjelder drap kommer det ann på offeret. Om jeg er usikker på hvor slemme folk er som i
FEMA-basen
så går det i stunning, mens om jeg går etter gangbangere som helt klart er noen vprstinger er jeg en blodtørstig jævel. Har satt litt i hacking, men er ikke kjempefan av minigamet siden jeg suger i det så planen er å oppgradere inventoryet og skaffe meg en rawkitlawnchair så jeg slipper å dille med diverse roboter. Hjelper sikkert mot bossene og siden han første var en pain i arslet med bare pistol, revolver og noen landminer. Angrer forøvrig at jeg starta å oppgradere pistolen siden det sikkert hadde vært mer gøy med revolver i lengden.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Dette spillet er helt sjef, og det er alt jeg ønsker å si i førsteomgang.

Angående hvordan jeg spiller er jeg en en sucker for stealth, så bestemte meg fort for at jada her skal jeg igjennom hele spillet uten å bli sett en eneste gang. Det viste seg å være ganske vanskelig. Driter i achievements men har fått litt blod på tann så har blitt en god del loading. I utgangspunktet kjørte jeg så hardt at jeg heller ikke skulle skade noen men utelukkende snike meg rundt, problemet er jeg blir fysisk syk av å ikke gjøre alt og en del sidemissions er ikke mulig å gjennomføre i henhold til den filosofien så da får jeg heller bare legge vekk prinsippene for litt. Men prøver alltid en del før jeg sier okay og finner frem stungunnen.
Hackingen synes jeg er veldig morsom, noen brett er irriterende på grensa til frustrerende men med bittelitt flaks har jeg klart de jeg har kommet over hittil (har level 3-haxxeskillz), hacker naturligvis selv om jeg har koden eller passordet.
Inventory blir forbanna fort fullt og selv om jeg rimelig jevnlig får fler poeng å oppgradere kisen min med er det akkuratt så dyrt jeg føler jeg må ha en plan før jeg oppgraderer stæsj, er så mye man har lyst på! Problemet er at jeg gjerne vil velge oppgraderinger som er mest mulig praktiske så ender ofte opp med å spille litt videre for å se hva som kan være greit å ha før jeg bruker mine hardt opptjente poeng.

Er fortsatt i Detroit, virker som jeg har tatt alt av sidemissions og er nå på vei inn i gjengområdet for andre gang for å fikle med no antennedritt. Blir å gå hjem tidlig fremover da jeg vil bruke mange, mange timer på å utforske og kose rundt så her er det bare å game på.
 
Startet med å gå for å være en stealthy jævel, men fristelsen var for stor og jeg kjører som regel en god blanding av blæsting og stealthing. Liker som mange andre å utforske alt og ender som oftest med å renske alt av rom. Gikk også rimelig fort for armslegga og røntgensyn da det er artig å slå istykker vegger. Valgte også rimelig fort social enhancer, men har vel brukt den en gang eller noe.

Har gått for å oppgradere combat rifle siden den er morsom, men holder fortsatt ved revolveren til tider.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Her har dere meg på slutten av spillet:


Prioriterte hacking og stranth først, så høydehopping og etter det var det litt mer tilfeldig. Cloaking har jeg brukt sånn ti-femten ganger, se gjennom vegger litt mindre enn det, sosialarbeider-aug en gang og snike-aug null (aner ikke hva den gjør en gang; det står at den viser hvor langt lyd jeg lager kan høres, uten at jeg merka noen forskjell). Penger og Praxis er det igrunn litt mye av; du kan oppgradere alt du bruker og mere til (eksempel: Siktestabilisatoren hadde jeg i utgangspunktet null bruk for, ettersom jeg aldri skyter mens jeg går), og jeg brukte penger omtrent slik anti-Onkel Skrue ville gjort det ("Oi, kule oppgraderinger de skal jeg ha! Oisann ingen av dem passer til noen av våpnene mine jaja får selge med 75% tap da!") uten at jeg på noe tidspunkt måtte innse at akkurat den greia der som jeg har lyst på, den har jeg ikke råd til.

Uansett, ikke så farlig. Et sabla artig spill.
 
To spørsmål: Er denne spillen bra på PS3? Og er det litt dass å spille det uten å ha spilt de forrige, eller går det bra?
 

Jante

privileged CIS shitlord
Det er en prequel, så man må ikke ha spilt de forrige. Om det er bra på PS3 aner jeg ikke..
 

Lodin

Der Waaaah
Det er som så ofte før den "dårligste" utgaven, men det er vistnok en helt ålreit port. Og når det gjelder å ikke ha spilt forgjengern betyr det bare at du ikke vet hva folk som Joseph Manderley og Bob Page kommer til å gjøre i framtiden. Har ikke noe å si.
 
Sweet! Da blir jeg nok å kjøpe dette etter hvert.
 
faen. jeg ble nettopp ferdig med kina