Dine egene bilder av ditt MMORPG spill.

Min tur ;)

FFXI

Meg (Evehr), Cornelina og Hasukasu venter på Ballista kamp.

Meg (Krypto) og Cleftoh som er en venn av meg, vi hadde akkurat funnet Ghelsba chest key ^^

På vei ned fra fjellet... vi tok med oss noen "Venner"

Bare et spm. ang. WoW.
Går det ann å spille spillet off-line på lan?

Opprinnelig skrevet av Freezar@25.12.2004, 19.59
Bare et spm. ang. WoW.
153743​
Ehm, det er et MMORPG.. Nei det går ikke ann å spille det på LAN, det er rent internett basert spill.. Les litt mer om spillet før du spør.(sikkert fler enn meg som syntes det var et teit spørsmål ;) )

Opprinnelig skrevet av JokkiZ+25.12.2004, 20.09-->
<!--QuoteBegin-Freezar
@25.12.2004, 19.59
Bare et spm. ang. WoW.
153743​
Ehm, det er et MMORPG.. Nei det går ikke ann å spille det på LAN, det er rent internett basert spill.. Les litt mer om spillet før du spør.(sikkert fler enn meg som syntes det var et teit spørsmål ;) )
153746​
[/b]
Faktisk er ikke det et helt teit spm for mange har spurt blizz om det. For man kunne jo ha laga en server på det lanet som alle kunne ha spilt på skjønner du? Men blizz ville ikke ha dette pga copiering stjeling og slikt.

Sitat fra faqen til blizz:

Will players be able to host small (8 players max), temporary servers on their own machine?
We will not allow players to run their own servers for World of Warcraft. A massively multiplayer online role-playing game demands a high level of server security and a well-connected community to flourish and evolve. We are focusing all of our networking efforts on creating such an environment.
Bare sjekk her: Her

Ok, med andre ord så går det an å spille WoW offline på lan?

Ok, siden jeg tydeligvis ikke får en god forklaring på hvordan det går, eller om det i det hele tatt lar seg gjøre. Så LEGGER JEG MEG!!! Ba-hahaha! Ta den!

Opprinnelig skrevet av Darkstorm@28.12.2004, 03.07
Aktivert Kontoen din igjen eh?
154574​
Ja, jeg kjeda vettet av meg her å fant ut at jeg kan like godt spille det her frem til WOW eller faktisk spille begge to om det blir tillfellet...

Her er min søte lille dverg fra Closed beta:D

btw Larzen, Du kommer aldri i verden til å bli respektert i WoW, hvis du bruker slike nick som du har brukt i EQ, De kommer til å se på deg som en fjortiss med null kreativitet.. et hint bare... Personlig får jeg lyst til å drepe slike med fjortissnick on sight.. og det kommer jeg til å gjøre... Dessuten tror jeg ikke det er helt lov i WoW heller..