Ehm, det er et MMORPG.. Nei det går ikke ann å spille det på LAN, det er rent internett basert spill.. Les litt mer om spillet før du spør.(sikkert fler enn meg som syntes det var et teit spørsmål )
Ehm, det er et MMORPG.. Nei det går ikke ann å spille det på LAN, det er rent internett basert spill.. Les litt mer om spillet før du spør.(sikkert fler enn meg som syntes det var et teit spørsmål )
Faktisk er ikke det et helt teit spm for mange har spurt blizz om det. For man kunne jo ha laga en server på det lanet som alle kunne ha spilt på skjønner du? Men blizz ville ikke ha dette pga copiering stjeling og slikt.
Will players be able to host small (8 players max), temporary servers on their own machine?
We will not allow players to run their own servers for World of Warcraft. A massively multiplayer online role-playing game demands a high level of server security and a well-connected community to flourish and evolve. We are focusing all of our networking efforts on creating such an environment.
Ok, siden jeg tydeligvis ikke får en god forklaring på hvordan det går, eller om det i det hele tatt lar seg gjøre. Så LEGGER JEG MEG!!! Ba-hahaha! Ta den!
btw Larzen, Du kommer aldri i verden til å bli respektert i WoW, hvis du bruker slike nick som du har brukt i EQ, De kommer til å se på deg som en fjortiss med null kreativitet.. et hint bare... Personlig får jeg lyst til å drepe slike med fjortissnick on sight.. og det kommer jeg til å gjøre... Dessuten tror jeg ikke det er helt lov i WoW heller..