Doll of Cutie: Bringebær Drops

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Duke Nukem Forever blir lansert før PSN er oppe igjen heh heh... hei vent.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Lillegutt

Welcome to the poopdeck.
Activision er no dritt og alt det der, men det forandrer ikke det faktum at CoD er fett.
Jeg er uenig.. Har kjørt igjennom det, BF er bedre, så nå sitter jeg og venter på CoD killeren BF3! :3
 
Smak og behag. BF er ikke noe for meg, blir bare løpende rundt på mongosvære brett og snipa av en eller annen amøbe som ligger gjemt oppå et fjell. Klart, jeg er n00b i det spillet, men jeg orker ikke lære meg et spill der 90% av spillerne er idioter.
Men gleder meg forøvrig til MW3, håper de ikke failer like hardt på det som de har gjort på Black Ops...
 
Nå har vel ikke skaperene av MW3 så mye å gjøre med Black Ops, har de vel?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jo, det er nøyaktig de samme utgiverne som bestemmer reglene og setter retningslinjene.
 
Men det er jo fortsatt skaperene som utvikler spillet og dermed de som utgjør om spillet blir bra eller ikke, ikke utgiveren i like stor grad. Og dermed står vel innlegget mitt fast at Infinity Ward ikke har så mye med Black Ops å gjøre...
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Skal vi virkelig late som om CoD-spillene ikke er design by committee?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Men nå rømte vel uansett masse folk fra IW i forbindelse med det bråket med Activision, så da kan man jo lure.
 
Er vel som sagt en grunn til at MW1 og 2 ble mye bedre mottatt enn World at War og Black Ops, i tillegg er det jo det tekniske som er hovedsvakheten til sistnevnte, World at War gadd jeg aldri å prøve en gang.

Sånn sett så må man vel være rimelig korka i huet for å påstå at MW er dårlige spill, er en grunn til at det er såpass populært som det har vært og enda er. Black Ops er forøvrig et knakende spill det også, sett bort i fra den tekniske biten som totalt ødelegger spillopplevelsen.

Men jepp, kan bli spennende å se hvordan MW3 blir når meste av stabben er bytta ut.
 
MW2 har fortsatt en helt søppel multiplayer-del, men det er mer spillbart enn Black Ops er. De brukte jo et halvt år på å fikse barnesykdommer som skulle vært oppdaget lenge før release...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sånn sett så må man vel være rimelig korka i huet for å påstå at MW er dårlige spill, er en grunn til at det er såpass populært som det har vært og enda er.
Ja, tenåringer og unge voksne menn synes det er drit artig å leke militær og skyte pakkiser.
Black Ops er forøvrig et knakende spill det også, sett bort i fra den tekniske biten som totalt ødelegger spillopplevelsen.
Har spilt MW1-2 og Black Ops, ser ingen forskjeller på de spillene bortsett fra at grafikken er litt annerledes. Hva er det egentlig du sikter til her?
 
Det jeg siktet til var at Black Ops lider av at det er utrolig ustabilt i forhold til MW1 og 2, forskjellen på de spillene er våpnene og at man denne gangen må bruke credits for å åpne det meste. De har også introdusert wager matches som vil si at man har en del artige spillmoduser som MW1 og 2 ikke har.

Men greit, i bunn og grunn så er det fortsatt ett kryss på skjermen og folk som du må sikte på og derfor temmelig likt alle andre spill som deler disse to egenskapene.

Men en ting glemte du, Black Ops byr også på gulinger og de er jo også ganske artige å skyte.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
De teller som pakkiser.
 
Har spilt jævla mye cod både 4'ern og BO. Der BO failer er at det kun kan være 9v9, mæpsa er MYE mindre en i cod4, det er dårligere hit reg i BO, det er alt for lett å knife, steam er bæsj og...det er for mange gadgets og ekstra greier (mere stæsh å itno skill).

Noen som gæimer i noen clanz som spiller cod4 eller BO her? Scrims all day every day.
 
Tror Maximum snakker seg bort fra poenget han prøver å komme frem til. Det er ingen tvil om at Modern Warfare-serien har gjort sitt for FPS som sjanger, og ikke minst satt en viss standard for multiplayer-spill. Det er ikke mange FPS som klarer å holde samme tempo (med tanke på gameplay) som MW klarte, ihvertfall ikke av de moderne FPSene (Quake/Unreal begynner å bli veldig gammelt, samtidig som jeg ser på de som en annen type ... "Sjanger"? Lost for words her, men jeg synes det er rettferdig å skille mellom quake-aktig gameplay og det BF og MW ruller(han som sier realistisk/realisme blir skutt)).

Alt i alt har modern warfare veldig mye å by på når det gjelder multiplayer, det som irriterer meg mest med serien er vel strengt talt egentlig at jeg føler at de var så utrolig nærme målet de faktisk hadde satt seg, men at de enten ikke hadde god nok tid, flinke nok folk, eller rett og slett ble cockblocka.

Serien er akkurat god nok til å kunne forsvares, ikke så veldig mye mer. At Fetthesten ikke ser forskjell på på MW 1, 2 og Black Ops er vel bare Fetthesten being fetthest osv.