[Multi] Dragon's Dogma [PS3 360 PC]

Lodin

Der Waaaah
#61
Sånn ellers, om dere vil ha en liten utfordring og virkelig få feelingen for åssen kampene funker så boot først han tjukken utfor stupet der dragen dukker opp. Etter det maner man ikke fram folk ved den steinen og soloer hele greia. Jeg greide meg helt til chimeraen, men greide bare hogge av slangehalen. :sukk:
Uansett er det jævlig fett åssen man kan stringe alle moves også de spesielle til comboer og avbryte angrepsanimasjoner med enten sprint eller hoppeknappen. Krigerfyren har ikke innvestert i noe dodge, men om man bruker movet hvor han hopper bakover for å stabbe og kanselerer det halveis så funker det som en. Virker mye dypere enn man først tror fordi det blir så jævla clusterfuck med de andre folka.
 

Lodin

Der Waaaah
#63
Og her er siste del.

Sånn ellers er første review ute og PSM3 gir det 8.5. Har ikke lest no scan så jeg vet ikke konkret hva de syns.
 

Lodin

Der Waaaah
#64
Oooh, foruten dragen man har som mål i spillet og knerte samt noen mindre varianter finnes det Uldragons. Disse er utrolig vanskelige å drepe og har jævla mye liv. Det som gjør dem spesielle er at de reiser i "dimensjonene" mellom flere spillere sine games og aldri får liv tilbake. De som er heldige nok til å greie å drepe en får vistnok no dritstilig belønning. :D
Bare 16 dager igjen.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#65
Jammen faen, hvordan skal jeg rekke å hamle opp med både Diablo 3, tilbakefallet i både Dark og Demon's Souls og denne spillen her?

:tida:
 

Lodin

Der Waaaah
#66
Ikke glem at du også må kjøpe Warlock: Master of the Arcane som ble slippi på Steam i går siden det er Master of Magic remake. =D
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#68
Hei

Gleder meg til spillet

Jippi!

Klem
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#71
Japser kan ikke progge til PC, hva annet er nytt.
 

Lodin

Der Waaaah
#74
Nei vent, denne spillen er dritt fordi Famitsu ga den bare 34/40 (8,9,8,9)! :penga:
De ga Dark Souls 37 (9,9,9,10) mens Skyrim fikk en ren 40.


E: lol, de ga Demon's Sauce 29/40 (9/7/7/6)
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#76
Like stas som det virker?
 

Lodin

Der Waaaah
#77
Hvis du kan leve med jævla mye trasking, ræva menyer, obskure quester og relativt høy vansklighetsgrad så ja. Poster no mer når jeg har fått konkrete inntrykk.
Og ja, om noen andre copper det til 360 så lei Zolomon av meg. Han er en bra fighterneger.
 
#78
For å være kritisk til et spill jeg vet veldig lite om: Grafikken er så. fuckings. ræv. De har åpenbart holdt tilbake på mange områder på grunn av tekniske begrensninger, som ikke hadde vært så altfor farlig om det ikke var for at det også totalt mangler noen form for unik stil. Det blir altfor generisk. Dark Souls gjorde det riktig.
 
#79
Jepp. Jeg tror det er det første Capcom-spillet jeg noen gang har sett som ser tysk ut.

(Som i, blottet for noen merkbar kunstregi, Piranha Bytes-style.)
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#80
jeg sier det jeg også.
Jeg vet at grafikk ikke er viktigst, men det der er spillekvivalenten til ArseFace.