Driv3r

Litt skuffende ja, kanskje det blir Red Dead Revolver på meg istedenfor Driver 3. Får se med priser og gjerne en GS review av PS2 versjonen av Driver 3.
 

Kilik

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av Sheffield@22.06.2004, 22.31
Grafikken? Jo, den fikk 6/10 på GS. Etter det jeg har sett er det absolutt ingen 6/10. Grafikken er mye bedre enn True Crime, som jeg mener å huske fikk 7/10 i grafikk.
Vel, hvis du leste anmeldelsen ser du at de klager noe enormt på alle feilene i grafikken. Jaggies, masse pop-up, lav draw-in, textures som ikke loader, forferdelig framerate etc. Egentlig ikke rart det fikk 6/10 på grafikk...
True Crime fikk faktisk 9/10 på grafikk!?


Forresten, britiske magasiner får betalt for å gi Driver 3 gode anmeldelser?
http://spong.com/en/html/forum/viewThread.jsp?message=2121

Merk at den første posten er en måned gammel...

Edit: Og ser man på gamerankings er det kun to britiske publikasjoner som har gitt det såpass høyt som 9/10...
 
D

Doctor Downs

Gjest
Syke greier det der, ja, men jeg tror ike pSM2 er av de som går med på sånt. jeg har sett "First Review!"-anmeldelser i PSM2 med nedtil 3 i score.

Jeg ser at det som blir feil i alle de dårlige anmeldesene her er at de trekker ikke fram en eneste god ting hvis det er blitt brukt i et spill før, og da er det klart de negative sidene begynner å catche up.

Har sitti i to timer nå og bare lekt meg med å løfte biler opp med gaffeltrucken, skyte ut dekka og sette dem ned igjen, samt prøve å lage de største eksplosjonene. Det er nok av andre ting å gjøre, men det er ikke mange spill som klarer å underholde med noe så simplet så lenge.

Skulle nesten tro IGN og Gamespot ble betalt av Rockstar for å gi Driv3r femmere :p
 
Bare spillet er like underholdende og spennende i 8 uker, så satser jeg på det. Har jo med meg andre spill også, så hvis det ikke er helt bra, har jeg vartfall med meg forsikringsspill..
 
Revan: Hvis du poster en gang til nå, så har vi like mange posts. :)

270 posts...

Opprinnelig skrevet av Revan+-->QUOTE(Revan)
Antall innlegg 269
( 0.47% av alle innleggene i forumet )
Innlegg per dag 2.9
Registreringsdato 21.03.2004, 17.48
Mest aktiv i Generelt forum
87 innlegg i dette forumet
( 38% av medlemmets aktive innlegg )
Brukerens lokaltid 23.06.2004, 13.02
[/b]
<!--QuoteBegin-Clixz

Antall innlegg 270
( 0.47% av alle innleggene i forumet )
Innlegg per dag 2.9
Registreringsdato 21.03.2004, 08.47
Mest aktiv i Generelt forum
65 innlegg i dette forumet
( 34% av medlemmets aktive innlegg )
Brukerens lokaltid 23.06.2004, 12.03
Slående likhet.

:smarting:
 
Z

Zico

Gjest
Spammere, begge to

Joda. fiksa meg spillet i går og tok take a ride delen. Take a ride delen har vært mes populær hos meg på de to forrige spillene, men jeg så ikek store forandringer. Jeg startet med å velge en bil etter å ha sett de andre kjøretøyene. Etter å ha spilt litt med bilen så jeg ikke en enste båt eller motorsykkel. Etter å ha fått purken i hælene og blitt drept tenkte jeg at jeg skal prøve motorsykler. I det jeg har valgt en motorsykkel kryr det av andre motorsykkler. Pussig hva?:p

En ting til jeg la merke til. I begge gamle Driver spillene har det være kjøregrene, men det har aldri stått en fartskilt eller hvor fort du kjører som det er i midtown madness 3 for dagen. Det er noen ganger vanskelig å kjøre i vanlig fart uten at purken skal begynne å mistenke deg. Dette her hadde jeg ventet meg i dette spillet. Det har også blitt vankseligere å bli kvitt purken enn før. Jeg har ennå ikke prøvd Undercover noe jeg digga på 1'eren, men gjør det i løpet av dagen. Spillet er digg som de to første (2'eren var ikke mye å skryte av :p), men denne radioen. Er den på eller skal man skru den på noen måte når man sitter i en bil? ;)
 
Z

Zico

Gjest
Revan: Skal teste Undercover delen etter det kan jeg nok ta en liten artikkel der og :p

Clixz: gi meg en god grunn for at det innlegget over meg har noe med driv3r å gjøre?:p
 
D

Deleted member 91

Gjest
Trenker det går greit, bare vi holder oss til topic fra nå av. ;)

Spilte "Survival" med et par kompiser igår, utrolig moro. Ble mange spektakulære kræsj ut av det, ja. Jeg tror det lengste noen av oss klarte å overleve var i 2 minutter og 50 sekunder. Driv3r duger når man er flere også, jo. :p
 

Halky

Veteran bruker ;)
Pokker jeg skulle kjøpe deg selv i dag :p Men så var dem jo da utsolgt for det på TBC-Games :( Og dem hadde ikke fått det inn på Cyberia.. Men men, jeg tror jeg ska få skaffet det i slutten av uken eller noe.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hehe, de butikkene finnes ikke i Tønsberg :p Eller vi har jo Spaceworld da, men det er koster det formye :p Siden jeg ska ha det til 399 :D Men jeg tenker jeg ska få skaffet det i morra.

Og Cyberia = Elkjøp.
 
Opprinnelig skrevet av Revan@23.06.2004, 12.13
:tommelopp: Hva kan du gjøre på Live i Driv3r?
ingenting, du kan bare stå online å motta invitasjoner
 

Halky

Veteran bruker ;)
Opprinnelig skrevet av Scarface@23.06.2004, 16.42
bare kjøp det for 599 da. det er bare 200 kr mer.
Dum du eller? Seff kjøper jeg spiller der jeg kan få det biligest :p Og det er da på Cyberia (Elkjøp) for 399 :D
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg trodde man bare kunne sende hverandre replays over Live, men dette står i manualen:

XBOX LIVE
Take Driv3r Beyond the Xbox
Xbox Live is a high-speed or broadband internet gaming community where you can create a permanent gamer identity, setup a Friends List with other players, see when they're online, invite them to play, and talk to them in real-time as you play.


Siden jeg ikke har Live, får jeg ikke testet ut hvordan dette fungerer. Er det noen som har prøvd Driv3r på Live her?
 
F

Fanta Boy

Gjest
Driver 3 Hva kan man si om det: Dårlig, vil jeg si, spillet er et kjøre spill, men isteden blir den fort Wanna be GTA. Og Gta er godtatt, men det var ikke driver 2, som gjorde det veldig dårlig på markede. Jeg kommer ikke til og kjøpe Driver 3, frister ikke engang. Jeg vet at jeg får mange sinte kommentarer snart men jeg har sagt min mening.