Driv3r

Hvem sa jeg var sarkastisk? :rulleøyne:

UanZ, hvilken bil er deres favoritt?

Jeg syns at alle bilene i Nice er noe for seg selv (les:tøffest).

SHDR

Gullmedlem
Jeg testet såvidt Driver 3 i dag. Det første som slo meg var hvor tomt alt var. Veldig få biler, forferdelig pregløs og kjedelig grafikk. Realistisk, ja, men også kjedelig og lite stilfull. Til og med Grand Theft Auto med sin middelmådige grafikk har mer personlighet enn dette.

Kjøringen var det ingenting å si på, men Tanner så jo ut som en utstillingsdokke der han løp, eller heller gled bortetter gaten. Han beveget seg som en krøpling, rett og slett. Nå er ikke jeg noen stor fan av biltyv i storby-konseptet, men jeg synes dette hang dårligere i hop enn det meste annet jeg har testet.

F

Fanta Boy

Gjest
Opprinnelig skrevet av Shadar@23.06.2004, 19.45
Jeg testet såvidt Driver 3 i dag. Det første som slo meg var hvor tomt alt var. Veldig få biler, forferdelig pregløs og kjedelig grafikk. Realistisk, ja, men også kjedelig og lite stilfull. Til og med Grand Theft Auto med sin middelmådige grafikk har mer personlighet enn dette.

Kjøringen var det ingenting å si på, men Tanner så jo ut som en utstillingsdokke der han løp, eller heller gled bortetter gaten. Han beveget seg som en krøpling, rett og slett. Nå er ikke jeg noen stor fan av biltyv i storby-konseptet, men jeg synes dette hang dårligere i hop enn det meste annet jeg har testet.
Ja, det er akkurat sånn det er !

*Har prøvd det altsa*

see when they're online, invite them to play, and talk to them in real-time as you play.
Ser det for meg, snakke om været mens man kjører som en galning etter tyven.. Men noen som har Live, som kan fortelle litt mer?

kjøpte driver3 i går. syntes spillet minte meg alt for mye av driver2. Det var egentlig ikke noe personlighet. Men du som kom med at det er få biler i gatene er jeg ikke enig i, jeg gidder vel ikke sitte fast i kø i et spill.

Hvis du ikke har kommet så langt merker du at det kommer fler etter hvert.

D

Doctor Downs

Gjest
Opprinnelig skrevet av Shadar@23.06.2004, 19.45

Og du var ikke det minste innstillt på å finne alt det negative du over hodet kunne i dette spillet?

Da får jeg vel bare slenge opp noen for-ord, da:

- Store, varierte byer.
- Mye bedre kontroller enn GTA både i- og utenfor bilen. Si hva dere vil her, men å kjøre i GTA er som å kjøre i Mario Kart)
- Bedre grafikk
- Mindre bugs. Det er en del, ja, men jeg har pers'en min i å falle gjennom bakken i GTA.
- Mer realistiske politistyrker. I GTA kunne du kræsje to biler rett foran nesa på purken uten at de løfta en finger.
- Svømming. Jeg er trøtt av å dø av saltvann.
- Bedre fysikk. Få bugs, men krasjene er de feteste jeg noen gang har sett.
- Bra story. Jeg sier ikke at GTA sin er dårlig, men den er rippa rett fra Scarface, bare med en gangstertwist der mafiabossen faktisk løper ut og skyter hundre folk om dagern.
- Bedre utvalg av by(er). Ingen som er leie av New York? Med unntak av Miami, som er laget bra allikevel så får vi Nice og Istanbal. Genialt!

Egentlig burde ikke spillene sammenlignes med tanke på at GTA i større grad er et "tøysespill" med tegneserieaktige figurer og overdrevne humoristiske karakterer. Men jeg ser det er de som blir sammenligna for det, så jeg tok nå utgangspunktet mitt der for det.

Jeg er også lei av bare amerikanske byer i sånne spill.

Kan ikke de som lager spilla droppe LA, NY, SF osv, og heller bruke: Tokyo, Berlin, Moskva, Amsterdam eller noe sånt? Jeg er så luta lei av at alt skal foregå i Usa, men Refelctions var smarte, og brukte to byer som var i Europa óg.

Opprinnelig skrevet av Revan@23.06.2004, 19.59
see when they're online, invite them to play, and talk to them in real-time as you play.
Ser det for meg, snakke om været mens man kjører som en galning etter tyven.. Men noen som har Live, som kan fortelle litt mer?
ER DU BLIND?

jeg har sagt på forrige side at du bare kan stå online og motta invitasjoner.. samt se på friendslisten din om hvem som er online

lær deg å lese, gutt...

Trykk for spoiler.
<div id="_open" style="display:none;">
Trykk for spoiler.
<div id="|2116_open" style="display:none;">Jeg er i Nice, har vel tatt halv parten av oppdragene. Er ikke så flink med navn, så jeg skal prøve å forklare. Man kjører bilen sin med han skallede mørkhudete personen som sitter på. Man skal ta igjen en lastebil slik at den ikke rekker å ta dama (med stemmen til Michelle Rod.). Man tar lastebilen og så stikker man å dreper de som har tatt dama. Den dama med fransk aksent stikker av og jeg får beskjed om å drepe henner. Man kaster seg i en bil og kjører etter henner. Problemet mitt er at hun svinger og klarer alltid å stikke av. Noen som har noen spesiel taktikk for å ta henner??? Klarer aldri å krasje bilen, er det meninga at jeg bare skal følge etter?

Har forklart et oppdrag og sliter med det, kan noen hjelpe meg?

Opprinnelig skrevet av Scarface@24.06.2004, 12.40
Jeg er også lei av bare amerikanske byer i sånne spill.

Kan ikke de som lager spilla droppe LA, NY, SF osv, og heller bruke: Tokyo, Berlin, Moskva, Amsterdam eller noe sånt? Jeg er så luta lei av at alt skal foregå i Usa, men Refelctions var smarte, og brukte to byer som var i Europa óg.
og Oslo...

Er ikke Refelction en europeisk utvikler? Ville likt å sett noen asiatiske, sør am, eur og ose byer. Mange byer å velge mellom.

Er det mulig at Atari gir ut en multiplayer del på Live? Det har vel blitt gjort med Ninja Gaiden?

Hva slags invitasjoner?
Tipper på at det er snakk om invitasjoner til å bli med i andre spill?

Opprinnelig skrevet av eXploSer+24.06.2004, 13.42-->
<!--QuoteBegin-Revan
@23.06.2004, 19.59
ER DU BLIND?

jeg har sagt på forrige side at du bare kan stå online og motta invitasjoner.. samt se på friendslisten din om hvem som er online

lær deg å lese, gutt... [/b]
Herregud..

Hvordan er oppdragene?

Opprinnelig skrevet av Revan@24.06.2004, 13.37
Hvordan er oppdragene?
Noen er helt geniale, andre er bra og noen er lette imens andre er vansklige.

Sitter fast på et vansklig et... <_<

edit: Ok, noen av oppdragene er bilkjøring og andre et å gå til fots. Da kan du velge 1ps eller 3ps.

SHDR

Gullmedlem
- Store, varierte byer. << Men er de veldesignede?
- Mye bedre kontroller enn GTA både i- og utenfor bilen. Si hva dere vil her, men å kjøre i GTA er som å kjøre i Mario Kart) << Men spiller du GTA for å bli verdensmester i bilkjøring? Jeg synes den slingrete, drøye bilfysikken i DRIV3R var irriterende, den hindret meg i å styre bilen skikkelig og dermed ha det moro.
- Bedre grafikk << Definisjonsspørsmål. GTA er stygt, men det har iallefall litt følelse, litt personlighet. Og dessuten lassevis av atmosfære.
- Mindre bugs. Det er en del, ja, men jeg har pers'en min i å falle gjennom bakken i GTA. << Merkelig. Jeg har spilt en god del GTA, og den eneste buggen jeg har funnet er at noen fotgjengere overlever det utroligste, samt stupid politi-AI.
- Mer realistiske politistyrker. I GTA kunne du kræsje to biler rett foran nesa på purken uten at de løfta en finger. << Det er fordi alle politisekvensene strengt tatt er scriptet. Det skulle bare mangle.
- Svømming. Jeg er trøtt av å dø av saltvann. << Og det var galt med GTA?
- Bedre fysikk. Få bugs, men krasjene er de feteste jeg noen gang har sett. << Helt enig. Ikke de ALLER feteste, men knalle nok.
- Bra story. Jeg sier ikke at GTA sin er dårlig, men den er rippa rett fra Scarface, bare med en gangstertwist der mafiabossen faktisk løper ut og skyter hundre folk om dagern. << Denne har jeg ikke spilt nok til å si noe fornuftig om, men alle omtaler jeg har lest mener at historien er så distansert og uinteressant at det bare er å glemme den. At den er velskrevet, men så dårlig fortalt at det gjør vondt.
- Bedre utvalg av by(er). Ingen som er leie av New York? Med unntak av Miami, som er laget bra allikevel så får vi Nice og Istanbal. Genialt! << Sure. Men er de veldesignet?

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Shadar@24.06.2004, 16.21
- Store,

varierte byer. << Men er de veldesignede?
Anmelderne mener visst det. Fra EGM:
"The cities are meticulously, amazingly crafted, but you

won't even visit huge chunks of them, unless you're in Take a Ride mode, and then

(...) there's not much to do but marvel at the scenery. (...) Oh well, at least I can

cross off "visit Istanbul" from my life's to-do list."

F

Fanta Boy

Gjest
Driver 3 er en rip off av GTA, samme som True crime. GTA holder, er ikke super bar, men holder. Driver 3 er ikke noe spess. True crime var direkte dårlig. Driver 3 lever ikke opp til Hypen, så da sier jeg som Public Enemy:"Don't belive the hype!"

D

Doctor Downs

Gjest
Opprinnelig skrevet av Shadar@24.06.2004, 15.21
- Store, varierte byer. << Men er de veldesignede?
Ja, det er de. Oppdragene omfatter alle områdene av byene, de ser pene ut, særlig Istanbul, og føles... ekte.
- Mye bedre kontroller enn GTA både i- og utenfor bilen. Si hva dere vil her, men å kjøre i GTA er som å kjøre i Mario Kart) << Men spiller du GTA for å bli verdensmester i bilkjøring? Jeg synes den slingrete, drøye bilfysikken i DRIV3R var irriterende, den hindret meg i å styre bilen skikkelig og dermed ha det moro.
Og du spillte hvor lenge? Det er en øvelsessak. Jeg er ram på bilkjøringa nå.
- Bedre grafikk << Definisjonsspørsmål. GTA er stygt, men det har iallefall litt følelse, litt personlighet. Og dessuten lassevis av atmosfære.
Du har åpenbart bare spillt Miami. Den er stemningsfu, men ik på langtnær like stemningsfull som Vice City. Når duderimot kommer videre til Nice og for ikke å snakke om Istanbul er dette en helt spesiell opplevelse.
- Mindre bugs. Det er en del, ja, men jeg har pers'en min i å falle gjennom bakken i GTA. << Merkelig. Jeg har spilt en god del GTA, og den eneste buggen jeg har funnet er at noen fotgjengere overlever det utroligste, samt stupid politi-AI.
Flaks kaller jeg det. Jeg har ikke telling på hvor mange ganger jeg har falt gjennom bakken og endt opp enten på et tak eller tilbake i Vercetti Estate i GTA:CV.
- Mer realistiske politistyrker. I GTA kunne du kræsje to biler rett foran nesa på purken uten at de løfta en finger. << Det er fordi alle politisekvensene strengt tatt er scriptet. Det skulle bare mangle.
Jeg skal ikke si noe på hvordan de er scripta, men det er uansett ingen unnskyldning for å ha dårlige politistyrker i GTA:VC.
- Svømming. Jeg er trøtt av å dø av saltvann. << Og det var galt med GTA?
Ja? Vet ikke med deg, men jeg ble litt gretten hver gang jeg døde i vannkanten fordi Tommy fikk vann over navlen.
- Bedre fysikk. Få bugs, men krasjene er de feteste jeg noen gang har sett. << Helt enig. Ikke de ALLER feteste, men knalle nok.
Takk.
- Bra story. Jeg sier ikke at GTA sin er dårlig, men den er rippa rett fra Scarface, bare med en gangstertwist der mafiabossen faktisk løper ut og skyter hundre folk om dagern. << Denne har jeg ikke spilt nok til å si noe fornuftig om, men alle omtaler jeg har lest mener at historien er så distansert og uinteressant at det bare er å glemme den. At den er velskrevet, men så dårlig fortalt at det gjør vondt.
Det er ikke Metal Gear Solid 2, men handlinga er ihvertfall på linje med filmer av samme sjangeren (Transporter, Taxi).
- Bedre utvalg av by(er). Ingen som er leie av New York? Med unntak av Miami, som er laget bra allikevel så får vi Nice og Istanbal. Genialt! << Sure. Men er de veldesignet?
Som sagt, ja. Vakre, deilige byer med nydelige solnedganger og prominader. Kom faen ik eog si at Vice City var en bra by. Det var rett og slett kjedelig. Liberty City skal jeg si meg enig i at var en god på, ja til og med bedre enn Miami i Driver 3, men Istanbul er nå på toppen av min reiseønskeliste.

Og Fanta Boy... Kan ikke du bare ligge unna denne diskusjonen, og gjerne andre diskusjoner også. Du fikk fram poenget ditt i første post, og det virker ikke som om du har tenkt å komme med noen flere brakende argumenter heller.

Opprinnelig skrevet av Fanta Boy@24.06.2004, 13.50
Definer Genial
Da tenkte jeg på noen av oppdragene som jeg syntes var veldig morsomme å spille. Kanskje "genial" var et feil ord, og at "tøffe", "kule" og "råe" passer bedre.

Også det med byene:
Jeg synes ikke byene var så utrolig varierte. I forhold til hverandre, ja, men ikke hver for seg. Alikevell er de fine å kjøre i, men bedre/dårligere enn GTA. Det er jeg ikke sikker på...

Opprinnelig skrevet av Fanta Boy
Driver 3 er en rip off av GTA, samme som True crime.
Sikker på det? Rip off av GTA? Har du prøvd Driver 1 og 2? Hvor mye har du spilt Driver 3??