Driv3r

Z

Zico

Gjest
en ting som terger meg i driv3r er jo at man velger tid selv. Hvis de hadde kjørt sånn tid som i GTA hadde jo det vært dritkult...
 
D

Doctor Downs

Gjest
Det feteste i mine øyne ville vært det ingen av spilla har, nemmlig "real time time", altså, hvis klokka der du bor (i følge PS2-klokka di) er 22.46, så er den det på spillet også, altså kveld! Kanskje ikke alltid i story mode, hvor det kreves at det er en viss tid på døgnet, men å ihvertfall ha muligheten i "Take A Ride" hadde vært kongefett.
 
Men da vil du oppnå det problemet med NÅR på døgnet du har muligheten til å spille. Det er ikke alle som kan spille på alle døgnets tider (selv om JEG har muligheten til det). Dessuten, jeg liker ikke spille om dagen. Det må være gråvære hvis det skal bli noe gøy. Ellers får jeg vondt i huet av den jævla sola som gjør at jeg ikke ser noenting av det som foregår på skjermen.

Kanskje jeg skal skaffe meg svarte gardiner...?

Byene er utrolig morsomme i Driver 3. Du har utallige bakgater, i motsetning til GTA, som faktisk er ganske sparsom på slike ting. Detaljene i Istandbul er ganske imponerende, sammenlignet med andre spill. Du har motorvei, du har bro er du selv kan åpne og lukke og på den måten ha mye moro med :p

Grafikken er bedre, fysikken er bedre, kontrollen er bedre og lyden er bedre enn samtlige spill i sjangeren. Det har en god del bugs, men det er også bare et par-tre kanskje som faktisk ødelegger spillbarheten. Men helhetsmessig så er det langt bedre enn disse syke anmelderne skal ha det til.

IGN og Gamespot har gitt det 5.4, og Eurogamer gir det 3/10? Dette er bare for å skape blest og provokasjon.

I det siste har gode spill med bugs fått DÅRLIGE kritikk enn dårlige spill med bugs. Det sier jo litt om hvordan det har blitt nå. Nei, jeg tar hvertfall ikke del i denne tåpelige demonstrasjons-leken som spillverden ser ut til å holde på med.
 
For meg så virker det som at gta 3 er en ripoff av Driver 2.

Driver 2 var et 3d gå-i-byen-og-stjele-biler spill (det første som var 3d tror jeg), bare uten våpen. Men så kom gta 3 med våpen og det hele, så sier alle at Driver er en ripoff av Gta.

Gta er en Driver kopi :D

Loco: Hvor er den åpne-lukke broen?
 
F

Fanta Boy

Gjest
Opprinnelig skrevet av Lt Snake@24.06.2004, 16.22
Sikker på det? Rip off av GTA? Har du prøvd Driver 1 og 2? Hvor mye har du spilt Driver 3??
Spillt litt i byene i D3, og jeg har D1 & D2. D1 er flott, bra grafikk, og Konge gameplay, men 2'ern var ass s.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg har kommet til det siste oppdraget i Nice, og jeg digger bare spillet mer og mer. Oppdragene (hittil) er varierte og spennende, og aldri så vanskelig at du kaster paden ut vinduet. Bilkjøringen er grisefet, og desto bedre du blir, desto kulere blir det å kjøre avgårde med purken i hæla. Det er et par ting som irriterer meg litt.
Hvis man har spilt veldig lenge, og skal lage en liten film av det, får du ikke med alt. Director modusen får bare med en viss periode, noe som er litt teit hvis du har fått til et par supre biljakter på slutten.
Ellers skulle jeg ønske at det var litt mer frihet, i stil som GTA.
Det var heller ikke fantastisk mange oppdrag i hver by, så det er ikke rart at du kommer til et sted du kun har vært i et oppdrag én gang før.
Ellers så er jeg fullstendig hekta. For tiden gir jeg fullstendig blaffen i hva diverse blader/internett-sider sier, jeg liker spillet veldig godt. En liten perle. :)
 

Halky

Veteran bruker ;)
Yeah, da er Driver 3 i hus :D Jeg har bare spilt Take A Ride modusen hitil da :p Og det er fett!! Har også bare prøvd Miame eller nå åssen det skrives heh. Men er det sånn at man må lokke opp Istanbul? Siden den ikke var og finne av byene der.. :( Tenker jeg også ska prøve meg litt ut i Nice i morgen eller i kveld :)
 

Kilik

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av Aquila@24.06.2004, 17.59
Det feteste i mine øyne ville vært det ingen av spilla har, nemmlig "real time time", altså, hvis klokka der du bor (i følge PS2-klokka di) er 22.46, så er den det på spillet også, altså kveld!
Metropolis Street Racer til Dreamcast hadde det i sin tid.
Der var byene London, Tokyo og San Fransisco. Så hvis man spilte f.eks. om kvelden norsk tid var det kveld på London-banene, tidlig morgen på Tokyo-banene og ettermiddag på San Fransisco-banene. Genialt opplegg...
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg tror det med årstidene er å dra det litt langt. Jeg tror man hadde blitt utrolig lei veldig fort da.
 
Da har også jeg rundet Driver 3. Diggbart spill!! Et av de få spillene jeg faktisk har gjennomført! (Ok et av de mange :p ) Men uansett, ganske tøft!
 
F

Fanta Boy

Gjest
Opprinnelig skrevet av Scarface@25.06.2004, 12.20
Noen som har en kode til uendelig skudd? (Ps2)
Her er de
Various Cheat Codes
Press the following codes in the Main Menu to unlock the desred cheat. A sound will signal correct entry.


Code Effect:

Press R1, L2, Square, Circle, R1, R2, L2 All Weapons

Press Square, Square, L1, R1, L2, R2, R2 Invincibility (Doesn't work in Story mode)

Press L1, R1, L1, L2, Square, Square, Circle Unlock all Missions

Press L1, L1, Square, Circle, L1, R1, Circle Unlock all Vehicles
 
Opprinnelig skrevet av Fanta Boy+25.06.2004, 14.31-->
<!--QuoteBegin-Scarface
@25.06.2004, 12.20
Noen som har en kode til uendelig skudd? (Ps2)
Her er de
Various Cheat Codes
Press the following codes in the Main Menu to unlock the desred cheat. A sound will signal correct entry.


Code Effect:

Press R1, L2, Square, Circle, R1, R2, L2 All Weapons

Press Square, Square, L1, R1, L2, R2, R2 Invincibility (Doesn't work in Story mode)

Press L1, R1, L1, L2, Square, Square, Circle Unlock all Missions

Press L1, L1, Square, Circle, L1, R1, Circle Unlock all Vehicles [/b]
Uendelig skudd, smarten.

Ikke noen av de.

Zico: Hehe.
 
F

Fanta Boy

Gjest
Opprinnelig skrevet av Scarface+25.06.2004, 15.28-->
Opprinnelig skrevet av Fanta Boy@25.06.2004, 14.31
<!--QuoteBegin-Scarface
@25.06.2004, 12.20
Noen som har en kode til uendelig skudd? (Ps2)

Her er de
Various Cheat Codes
Press the following codes in the Main Menu to unlock the desred cheat. A sound will signal correct entry.


Code Effect:

Press R1, L2, Square, Circle, R1, R2, L2 All Weapons

Press Square, Square, L1, R1, L2, R2, R2 Invincibility (Doesn't work in Story mode)

Press L1, R1, L1, L2, Square, Square, Circle Unlock all Missions

Press L1, L1, Square, Circle, L1, R1, Circle Unlock all Vehicles
Uendelig skudd, smarten.

Ikke noen av de.

Zico: Hehe. [/b]
Bruk all weapons da! Du kan ta den om igjen, sånt at du fåt nye skudd, finnes ikke Uendelige skudd, men hvis du Har Action replay, kan du laste koder der.
 
Opprinnelig skrevet av Fanta Boy+25.06.2004, 16.56-->
Opprinnelig skrevet av Scarface@25.06.2004, 15.28
Opprinnelig skrevet av Fanta Boy@25.06.2004, 14.31
<!--QuoteBegin-Scarface
@25.06.2004, 12.20
Noen som har en kode til uendelig skudd? (Ps2)

Her er de
Various Cheat Codes
Press the following codes in the Main Menu to unlock the desred cheat. A sound will signal correct entry.


Code Effect:

Press R1, L2, Square, Circle, R1, R2, L2 All Weapons

Press Square, Square, L1, R1, L2, R2, R2 Invincibility (Doesn't work in Story mode)

Press L1, R1, L1, L2, Square, Square, Circle Unlock all Missions

Press L1, L1, Square, Circle, L1, R1, Circle Unlock all Vehicles

Uendelig skudd, smarten.

Ikke noen av de.

Zico: Hehe.
Bruk all weapons da! Du kan ta den om igjen, sånt at du fåt nye skudd, finnes ikke Uendelige skudd, men hvis du Har Action replay, kan du laste koder der. [/b]
Koder ødelegger spillet. Hvis du trenger koder for å runne et spill, er det for vanskelig for deg.. ^_^
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg tror han vet det selv. ;)

Jeg spilte Driv3r med en prest igår. Han likte det. :ehm...: