Driv3r

Hehe, det var ment som ironi/sarkasme. Man kan ikke påstå at man har virkelig prøvd når man bare har prøvd 4 ganger. Det låter jo bare dumt. ;)

Spillet var i mine øyne egentlig litt for lett. Det tok mye lengre tid å runde Stuntman som jeg synes hadde en perfekt vanskelighetsgrad. Så og si 80% av oppdragene tok jeg på 2. eller 3. forsøk, mens det var bare et par av de jeg prøvde litt flere enn 3 forsøk på, og bare ETT oppdrag som virkelig var utrordrende, som jeg sleit litt med. Brukte vel kanskje 20-30-40 forsøk på det.
 
Opprinnelig skrevet av Baronen@27.06.2004, 00.09
Det mest irriterende jeg har prøvd hittil må være det hvor man skulle ta den 18-hjuler'n fra kaia og kjøre til en annen kai. Jeg hadde drittlite liv igjen, så jeg måtte unngå alle veisperringene. Slet sinnsykt med å finne en effektiv vei rundt.
Den første delen av det oppdraget var ikke akkurat vanskelig, så du kunne jo bare avsluttet og ladet inn igjen. Det gjorde jeg. Jeg hadde så og si null helse igjen selv, og gadd ikke prøve mer etter noen ganger. Da loadet jeg inn igjen, og sørget for å ha nok liv til å klare det uten problemer.
 
C

Chaz

Gjest
Opprinnelig skrevet av Baronen@27.06.2004, 01.09
Det mest irriterende jeg har prøvd hittil må være det hvor man skulle ta den 18-hjuler'n fra kaia og kjøre til en annen kai. Jeg hadde drittlite liv igjen, så jeg måtte unngå alle veisperringene. Slet sinnsykt med å finne en effektiv vei rundt.

Spoilerfunksjonen er homo.
Den syntes jeg var veldig enkel faktisk. Eneste problem jeg fikk på første forsøk var at dekka ble skutt istykker, så plutselig ble hele greia dratt ut av veien og ut i vannet. Andre gang gikk det knirkefritt, og jeg beundret hvordan jeg moste alle bilene som stod i sperring.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Hah. Dere er alle tufser, som trenger mer enn 15% helse for å greie oppdraget. Jeg greide det uten å kjøre på en eneste veisperring! *stolt*
 
Z

Zico

Gjest
Opprinnelig skrevet av Aquila+26.06.2004, 23.35-->
<!--QuoteBegin-LocoLennon
@26.06.2004, 17.05
Høh, 4 ganger? Utrolig at du har slik tålmodighet, jeg hadde jo lagt fra meg spillet for lenge siden, hvis jeg måtte forsøke meg på et oppdrag hele 4 GANGER!

Imponerende...
Har du spillet? Jeg var på et oppdrag jeg prøde sikkert 30 ganger før jeg klarte det. Liker det fortsatt.

Hallvarak: Husk at du ikek trenger å vente på traileren, kjør heller litt tilbake og kanskje kom den i forkjøpet. Og ta alltid det første kjøretøyet du får tak i etter du har levert en bil, du har ikke noe tid å miste. [/b]
tror han sa det ironisk
 
D

Deleted member 91

Gjest
Ja, for det har han sagt selv, Zico. No need to state the obvious. Heller ikke nødvendig med dobbelposting. ;)
Og Don og Aquila slapp ikke noen store spoilerbomber. Biljakt-scener? I et spill som handler om kjøring? Hvem skulle trodd det! :p
 
Opprinnelig skrevet av Baronen@27.06.2004, 01.09
Det mest irriterende jeg har prøvd hittil må være det hvor man skulle ta den 18-hjuler'n fra kaia og kjøre til en annen kai. Jeg hadde drittlite liv igjen, så jeg måtte unngå alle veisperringene. Slet sinnsykt med å finne en effektiv vei rundt.

Spoilerfunksjonen er homo.
Klikker hos meg hver gang jeg bruker den funksjonen.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Yeah, da har jeg klart det oppdraget også :p Og det oppdraget med den 18 hjuleren syns jeg bare var artig hehe, siden den knuser alt som kommer i veien for den hehe :D Nå driver jeg bare og sliter med en bilbombe, som har blitt plantet på bilen min :( Selve kjøringen går greit nok, jeg sliter bare med og få han fyren til og hoppe eller nå hva han skal. Og spillet er bare helt genialt!
 
Driv3r ja, hadde planer om å anskaffe meg driv3r, men etter alle de negative tilbakemeldingene, og review'ene jeg har lest virker det ikke som det spillet jeg trodde det kom til å bli. Noen som vet om Driv3r på PC kjøres med DX9 features?
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, nå sliter jeg forferdelig med og ska redde en fyr. Selve skytingen går greit i begynelsen av oppdraget, jeg sliter bare med den siste delen av det, der jeg ska stoppe en bil, som har en person som jeg ska redde. Men trenger jeg og skyte i stykker bilen, eller holder det med og bare følge etter bilen til den slutt stopper eller et eller annet? Siden jeg nesten ikke få skadet den bilen nok osv... Og den bilen kjører jo feilfritt :( Og det er da noe som ikke jeg gjør helt :p Jeg tror også jeg på slutten av Nice delen av spillet.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Det oppdraget er ganske vanskelig, ja. Eneste måten å gjøre det på er å kjøre like feilfritt som han. Og det som verre er, han tar en forskjellig rute hver gang. Eneste tipset jeg kan gi er å skyte når du har tid, siden du har uendelig med ammo. Pass også på å tømme et par magasiner i han når han er nærme deg. Bare stick with it lissom, så går det nok greit. ;)
 
C

Chaz

Gjest
Jeg var utrolig heldig på det oppdraget. Like etter vi startet krasjet føreren i et tre og ble sittende fast, så skøt jeg dem.
 

Kilik

Lokal moderator
Har spilt Xbox-versjonen en del nå og må si jeg ble positivt overrasket i forhold til en del anmeldelser. Tror enkelte anmeldere har hatt litt for store forventninger til Driv3r og dermed straffer spillet ved å gi det dårligere karakter enn hva det fortjener.

Grafikken er ganske bra bortsett fra en god del pop-up og til tider svært dårlig framerate. Skytesekvensene er rimelig kjedelige med dårlig kontroll og svak AI, men kjøresekvensene finner jeg virkelig morsomme. Dog jeg har støtt på en del stygge bugs. Jeg har en rekke ganger klart å sette bilen fast i et trær, lyktestolper etc. Dette har flere ganger direkte spolert oppdraget for meg. Spillet har også en gang fryst helt under et mission. Nei, spillet har nok hatt godt av et par uker ekstra bugtesting...
 
Har ikke de bug'ene på PS2 utgaven. Er noen småfeil her og der, men ingen som har noe innvirking på spillingen enda. Men det hakker av og til når det mye trafikk og man ser mye bakover\til siden samtidig.

Skytesekvensene er så som så, bortsett fra når man skyter fra bil, det morsomt!!
 
Jeg har spilt de fire-fem første oppdragene på PS2-versjonen, og har opplevd en del bugs allerede. Et par ganger falt jeg plutselig rett ned under bakken, og har som Kilik kjørt fast i lyktestolper. Og popupsene er stygge når du kjører i sånn fancy cinematic view. Kontrollen er elendig til fots, skytinga er så lite gjennomført at det gjør vondt. Kanskje det er noe man blir vant til, kanskje ikke. Bil/motorsykkel/båtkjøringa går som en drøm, derimot. Men jeg kommer ikke til å kjøpe dette spillet, jeg venter heller på GTA: San Andreas.
Husker noen at folk klagde på bugs i Vice City? De er minimale i forhold til Driver 3 (skriv meg opp på listen over folk som nekter å skrive Driv3r), uten at det egentlig har noe med saken å gjøre :p
 
Skal skaffe meg spillet i løpet av de neste dagene. Hørte noen rundet det på 10 timer. Kanskje litt kort? Og det virker kanskje som om de ikke "gadd" å fikse de små buggene.

Og jeg gleder meg seriøst mye mer til GTA San Andreas enn Driv3r. koster bare 399 :)
 

Halky

Veteran bruker ;)
Yeah, da jeg har jeg endelig kommet til Istanbul :D Som er en fet by! Men jeg sliter allerede på andre oppdrag der da :p Siden de purke bilene tåler så mye mere, en dem gjorde i nice osv.. ikke bra :( Men men spillet rocker!
 
Nå har jeg endelig fått prøve PS2 versjonen av Driv3r. Veldig gøy spill, men jeg synes grafikken var veldig dårlig, untatt på bilene. Kjøredelen på spillet var utrolig morsom. Jeg synes ikke det var noe gøy å springe rundt å skyte, men allikevel så var det et bra spill.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Så at Rune totalslaktet spillet i VG idag. Terningkast 1. Av det jeg leste virket det nesten som han hadde fått en Alpha-versjon av spillet! :confused: