Driv3r

Fanta boy: Du får ikke fler skudd selvom du tar koden fler ganger.

Og jeg syns ikke at spillet er noe spesielt vanskelig, jeg bare liker å spille med koder.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Heh, jeg tror jeg har kommet et stykke i story moden. Selv om jeg enda bare er i Maime da :p Nå har jeg fått i oppdrag og drepe han dere Gator fyren eller noe i den duren. Selv er det en del oppdrag jeg har slitet litt med hehe, siden jeg ikke helt liker det siktet. Og funker ikke den dere auto aimen? Siden jeg har slått den på, men den funker lizzom ikke. Det spedometeret funker heller ikke, siden jeg har slått det på også. Jeg har foresten X-BOX utgaven :)
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg ble faktisk overrasket over hvordan spillet var ut av bilen. Det kunne sikkert blitt gjort bedre, men jeg syns det dugde. Det har aldri skjedd at jeg har dødd grunnet kontrollsystemet, ihvertfall. :)
 

Halky

Veteran bruker ;)
Damm, dette spillet er jo vanskelig :p Jeg har nettopp kommet meg til Nice og ska stjele tre biler eller noe sånt. Det oppdraget der rett og slett vanskelig, siden den traileren er alt for rask. Selv har jeg bare rukket og fått hentet 2 biler, siden den 3. er helt tilbake i selve sentrum av byen. Eller er det noe man kan gjøre for og få lengere tid på seg der??

Og ossen funker den Auto aimen? Siden den ikke funker her :p Og når dukker det spedometeret opp? Siden jeg har valgt hva det ska vises som osv... Men det er aldri på skjermen :( Og de våpenene jeg har fått hitil er bare helt konge :D Særlig den M79 eller M72 (husker ikke helt hvilket tall det er) det er den bombekasteren til de som ikke viste det. SMG,en og UZI'en er også fet da :)
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg hadde hørt at mange slet med det oppdraget der, men jeg greide det på andre forsøk. Var virkelig ikke så vanskelig. :ehm...:
Det er jo for det meste bare rette veier, så bare unngå å kræsj bilene, så går det greit.
Granatkasteren er fet, ja. :D
Hvor mange Timmyes har folket funnet?
Jeg har funnet ingen i Miami, og 4 i Nice.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Opprinnelig skrevet av Baronen@26.06.2004, 17.45
Jeg hadde hørt at mange slet med det oppdraget der, men jeg greide det på andre forsøk. Var virkelig ikke så vanskelig. :ehm...:
Det er jo for det meste bare rette veier, så bare unngå å kræsj bilene, så går det greit.
Hmm, jeg har nå prøvd ca 4 ganger på det oppdraget der, og det går bare ikke. Siden den traileren kommer såpass langt foran deg. For lizzom når jeg skører inn bil nr 1 inn i den traileren, så er det like ved bil nr 2 og når jeg har kjørt inn bil nr 2. i den traileren så den omtrent helt framme ved ende stoppet sitt :( Så og da dra tilbake til sentrum av byen for og hente bil nr 3. går bare ikke.

Jeg har heller ikke funnet noen Timmys....
 
D

Deleted member 91

Gjest
Det var da snodig. Sikker på at du kjører på den motorveien på starten, der hvor bilen kjører? Du har jo motorsykkel, så du skal gunne svi gummi fram til bil nr. 1. Når jeg tok den første bilen, måtte jeg vente bittelitt til lastebilen hadde passert. Kræsjer du mye?
 
Høh, 4 ganger? Utrolig at du har slik tålmodighet, jeg hadde jo lagt fra meg spillet for lenge siden, hvis jeg måtte forsøke meg på et oppdrag hele 4 GANGER!

Imponerende...
 

Halky

Veteran bruker ;)
Opprinnelig skrevet av Baronen@26.06.2004, 18.02
Det var da snodig. Sikker på at du kjører på den motorveien på starten, der hvor bilen kjører? Du har jo motorsykkel, så du skal gunne svi gummi fram til bil nr. 1. Når jeg tok den første bilen, måtte jeg vente bittelitt til lastebilen hadde passert. Kræsjer du mye?
Hmmzz, merkelig. Jeg kjører jo seff på motorveien, men ikke helt den samme motorveien som den traileren kjøer er på. Jeg kjører på den andre motorveien som er ved siden av den, som traileren kjører på. Siden den veien passer så bra når jeg ska hente den første bilen for da bare kjører jeg samme veien tilbake og opp på veien igjen. Men den traileren er altid foran meg! Så jeg er nødt til og gjøre et eller annet feil der.. men aner ikke hva :p Og nei jeg kræsjer ikke så mye...
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg skjønte ikke dritten av hva du mente. Uansett, følg traileren, se hvor den kjører, og planlegg en rute utenfra det.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Opprinnelig skrevet av LocoLennon@26.06.2004, 17.05
Høh, 4 ganger? Utrolig at du har slik tålmodighet, jeg hadde jo lagt fra meg spillet for lenge siden, hvis jeg måtte forsøke meg på et oppdrag hele 4 GANGER!

Imponerende...
Har du spillet? Jeg var på et oppdrag jeg prøde sikkert 30 ganger før jeg klarte det. Liker det fortsatt.

Redigert: Sarkasme, ja. Jeg er litt treig sånn :(

Hallvarak: Husk at du ikek trenger å vente på traileren, kjør heller litt tilbake og kanskje kom den i forkjøpet. Og ta alltid det første kjøretøyet du får tak i etter du har levert en bil, du har ikke noe tid å miste.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hehe, jeg venter aldri på traileren, det er heller jeg som må ta den igjen :p Så det er der jeg sliter hehe. Og det er derfor jeg aldri klarer det.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Men forklar da mann. Nøyaktig hva er det som er galt? Jeg nekter å tro at din versjon av spillet har en glitch som gjør at trucken kjører sinnsykt fort.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Det er vel heller det at jeg gjør en del feil eller noe i den duren. Siden den traileren altid ligger foran meg på veien. Men jeg får bare prøve mere og flere ganger hehe, siden jeg er nødt til og klare det! Siden når jeg skal parkere den første bilen, så er jeg allerede ved der bil nr 2. er. Og da rekker jeg så vidt og få parket bil nr 2. Siden da har den traileren nesten kommet helt frem til der den ska stoppe. Og da rekker jeg seff ikke tilbake til sentrum og hente bil nr 3. Så det er vel et eller annet der jeg sliter med eller noe i den duren. Og jeg suger til og forklare ting hehe :p
 
D

Doctor Downs

Gjest
Hvis du krasjer før du får henta første bilen kan du bare restarte. Du har ikke råd til n' særlig krasj etterpå heller. Gled deg til senere i spillet hvor du er i en biljakt som går i top speed hele veien og du får failed så fort du krasjer siden bilen ikek kan komme mer enn omtrent 100m fra deg. Og den kjører fort. Mange sånne når du kommer til Istanbul.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Det mest irriterende jeg har prøvd hittil må være det hvor man skulle ta den 18-hjuler'n fra kaia og kjøre til en annen kai. Jeg hadde drittlite liv igjen, så jeg måtte unngå alle veisperringene. Slet sinnsykt med å finne en effektiv vei rundt.

Spoilerfunksjonen er homo.