Driv3r

D

Deleted member 91

Gjest
#82
Men det er ikke tvil om at kjøringen kommer til å bli grisevill, og det er derfor jeg skal kjøpe spillet. Faen, director-modusen... :*
 
D

Deleted member 91

Gjest
#85
Nå merker jeg at det begynner å bli tynt med Driver-stuff å diskutere her. :p
Altså, at et blad er strengere, betyr ikke nødvendigvis at det er bedre. Ahkay?
Dessuten, PSM2 er regnet som ganske strenge. Men for å være ærlig, hadde jeg kjøpt spillet uansett. Kjøringen er alt som teller for meg, og hvis bare den klassiske Driver-motoren hadde vært der, så hadde jeg skaffet meg det. ^_^
 
#86
Jeg har vært så heldig å fått lastet ned promo versjonen av spillet til Xbox, og prøvd det. Har spillt i mange timer i dag. Først så oppsummerer jeg de negative tingene:

Slowdowns forekommer. Bugs. Popups.

Det var vel omtrent alt det negative jeg kom på akkurat nå. Det er snakk om detaljer jeg absolutt ikke bryr meg så veldig om, siden det ikke påvirker gameplayet så veldig. Så det positive.

Meget pen grafikk. Flyter pent, når det ikke er slowdowns. Skadeeffektene. Fysikken på bilene. Kontrollen generellt, også når du går.

Jeg fatter ikke hvorfor folk klager så veldig på kontrollen. Greit nok, det har ikke samme gode kontroll som rene 3. person skytespill pleier å ha. Men kontrollen er i mine øyne faktisk bedre enn The Getaway, True Crime og Mafia. Begynner å lure på om hele spillverden har plutselig startet en vendetta mot Driv3r og Reflections, men dette er faktisk mer enn bra nok.

Konklusjon. Dette er et sinnsykt bra spill. Det finnes ingen store grunner til å bekymre dere. Det er bedre enn The Getaway og Mafia på PS2/Xbox. Det er også langt bedre enn True Crime. Selve bilfysikken slår jo alle disse uten problemer, og båtene og motorsyklene fungerer like bra. Jeg kommer fortsatt til å være den første som står utenfor butikken for å kjøpe dette når det kommer ut, for jeg kommer nå til å la være å spille det, for å spare meg til senere. Til helga blir det Galleon, og neste helg blir det Driv3r. Det blir første gangen på mange mange måneder jeg har kjøpt to spill på en måned.
 
#87
Jeg gleder meg til Driv3r ja. Det kommer til å bli ganske bra etter alt jeg har sett og hørt. Det spillet skal nok ligge i min spill-hylle en eller annen gang. Høres litt kult ut å kjøre i Istanbul's gater.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#88
LocoLennon, jeg er glad i deg. :)
Whee, får bare håpe at de "late" butikkene i nærheten her tar inn spillet så fort som mulig. >_<


Snake: Liker avataren din. :tommelopp:
 
#89
Klarer ikke helt å bestemme meg om jeg ska ha dette spillet eller ikke. Men på grunn av et sykt tåpelig valg av navn på spillet, føler jeg nesten at jeg bør være å kjøpe det (dårlig grunn ja, men den måten de skriver driver 3 på er en flau affære i spillsamlingen). Så kanskje en liten boikott, og så spille i smug hos noen som skaffer seg det.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#91
Fikk meg Driver 3 på Xboxen i dag. Drittøfft spill. Har ikke fulgt med noe særlig på utviklingen, så både grafikk, musikk, stil og Michael Madsen i hovedrollen overasket meg.

Har klart første by nå. Til de som lurer på dette med kjøring/gåing, så har det hittil vært ca. 50/50, kanskje 55/45, men det er vel omtrent det samme. Kontrollene er herlige når du kommer inn i dem, og bilkjøring etc. er bare helt råttt. Har jacka meg noen motorsykler, som forresten også var en drøm å kjøre.

Spillet er sykt filmatisk, mye god voice-acting (Michael Madsen er på min topp 5 skuespillerliste fra før, så... :forelsket: )

Stikker og spiller igjen. Hihi.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#95
Argh, dette var et sykt stressende oppdrag...
Men fett :D

Skal kjøre tre sportsbiler inn i en kjørende truck på motorveien i Nice.
 
#96
Jeg har nå gjennomført Driv3r, og spillet skuffet ikke, grei historie med mange artige missions, så dette spillet anbefaler jeg ja :tommelopp:
Grafikken er flott, men den har noen buggs, men ikke noen alvorlige synes jeg. :)
 

Halky

Veteran bruker ;)
#97
Hmm det er noe jeg lurer angående Driver 3! Må du ta en sånn kjøre test før man kan begyne på oppdragene? Og kan man også velge oppdrag sånn som i Driver 1?

Selv ska jeg skaffe spillet på X-BOX :D
 
D

Doctor Downs

Gjest
#98
Du starter i huset ditt, tar en bil og stikker ned på shooting rangen hvor du rett etter du har fullført den får i oppdrag å følge patruljebilene til et sted en forbrytelse pågår. Handlingen starter der og du får all kjøretrening du trenger i løpet av første oppdrag, eller før shootingrangen hvis du måtte ønske det. Bare å ta en bil og kjøre.