Driv3r

D

Doctor Downs

Gjest
Opprinnelig skrevet av Lt Snake@20.06.2004, 18.44
Aquila: Du skriver at du hadde kjøpt spillet og på samme dagen klart 1. by. Vil du da si at spillet er kort?
Klarte to byer på to dager. Riktignok to dager med en gooood del spilling, men det er absolutt ikke GTA-lengde her. Spillet er derimot litt vanskeligere enn GTA, ihvertfall kjøringa, som virker mye mer realistisk her.

Du starter i by 1, gjør deg ferdig der og drar videre til den neste i storyen, og kommer ikke tilbake til den forige. Neste oppdrag starter rett etter du har klart det forige, men i tillegg til "undercover" som er 1 player-delen så har du også "Driving Games" hvor du kanvelge mellom en rekke actionfyllte kjøresettinger i alle de tre byene (så sant du har unlocket dem i 1p). Dessuten er det også "Take A Ride", som går ut på ikke noe egentlig. Du velger by, vær, tid på døgnet, kjøretøy, cops on/off og start point, og starter ut med alle våpen med ammo og gjør hva du vil i byen.

Til den som sa at byene er omtrent som de i GTA-spillene... Nei. I GTA3 tar du fem oppdrag og du har trolig kjørt gjennom og kjent igjen det samme veikrysset elleve ganger allerede. I GTA:VC husker jeg at jeg var litt plaga over at byen ikke var like grei å bli kjent med, men i Driver 3 er hver enkelt av de tre byene minst like store som hele Vice City, og allikevel så varierte at du verken klarer eller ønsker å kunne byene utenat. Jeg tok en "Take A Ride"-tur i stad og kom til skade for å tryne med motorsykkelen utfor motorveibrua og landa midt på en plass full av ramper og uferdige byggverk. Jeg tenke ikke "Faen, er jeg her igjen...". Jeg tenkte "Hei, her har jeg vært før!". Jeg hadde klart alle oppdragene i den byen, og jeg hadde bare vært der én gang før. Genialt. Jeg elsker de byene!

Det står "cheats" under Extras-menyen når du fyrer opp spillet, men det er foreløpig locked hos meg, går ut ifra at jeg får dem når jeg runner spillet. Satser på no' infinite ammo og super health. Kan ikke tenke meg noe bedre enn å ha uendelig med MAC-10-ammo og granatkastersmell i "Take A Ride"!
 
Opprinnelig skrevet av Aquila@20.06.2004, 23.13
Til den som sa at byene er omtrent som de i GTA-spillene... Nei. I GTA3 tar du fem oppdrag og du har trolig kjørt gjennom og kjent igjen det samme veikrysset elleve ganger allerede.
Det var jeg som sa det, og jeg tror du misforsto hva jeg mente. Jeg mener altså at byene er varierte og ikke de samme bygningene som går igjen i hvert eneste kvartal, som det gjorde i True Crime. Du sier også at etter 5 oppdrag i GTA3 så ville du sannsynligvis har kjørt gjennom det same krysset 11 ganger og kjent det igjen. Vel, jeg er enig, men nå er jo det bare en 3. del av byen, og desverre er det ikke mange oppdragene som strekker seg over hele Liberty City. Det er derfor det blir litt annerledes i Driv3r.

Forresten, fikk du også følelsen av å ha kjørt her før, når du prøvde Miami første gangen? Følte veldig ut som Driver 1, samtidig som jeg fikk følelsen av å ha vært der i GTA Vice City (som jo er basert på Miami).
 
Er det store forskjeller på grafikken mellom PS2-versjonen og XBox-versjonen?

PS2-versjonen (siden jeg kan skaffe NTSC-ver) koster meg 320 NOK, mens XBox-versjonen (siden jeg kun kan skaffe PAL-ver) koster meg 500-600 NOK. Jeg vil jo helst ha den beste versjonen, men om forskjellen er minimal, så går jeg for den billigste. Og har XBox-versjonen (PAL) 60Hz?
 
Jeg er litt forvirret selv. Jeg har sett folk som mener at PS2 versjonen er mer stabil enn Xbox versjonen, og har mindre pop-ups og slowdowns. Dette mener de er på grunn av at PS2 ikke har like god grafikk som Xbox versjonen og derfor har mindre å slite med.

Samtidig har jeg hørt at Xbox versjonen er best, rett og slett fordi det er bedre grafikk, og raskere og etc etc. Samme som over, bare med bedre grafikk.

Så jeg har blitt litt forvirret, og vil gjerne ha den beste versjonen selv. Kjøper nok Xbox versjonen, for å være på den sikre siden, men hvis det viser seg at PS2 versjonen er best så skaffer jeg meg den billig fra et annet sted senere og selger Xbox versjonen.

Nei det skal ikke være lett...
 
Byene hørtes store ut og flotte, liker store byer. For meg så blir det vel kjøringen som er grunnen til at jeg skaffer meg Driver 3 og da er det fint at det er slikt.
Forresten, fikk du også følelsen av å ha kjørt her før, når du prøvde Miami første gangen? Følte veldig ut som Driver 1, samtidig som jeg fikk følelsen av å ha vært der i GTA Vice City (som jo er basert på Miami).
Ha, morsomt!

Idiotiske regnvær, skulle gjerne dratt ned å sett om de hadde det i butikken, men så er det et sånt helvetes regnvær :mad:
 
D

Doctor Downs

Gjest
Drittregn her og. Den essensielle kvelden for meg nå ville vært å være på hytta, og bade helt til kvelden kommer. Dra ut og fiske. Dra inn og spille Driver 3 til langt på natt. Men neida. Drittvær.

Opprinnelig skrevet av LocoLennon+-->QUOTE(LocoLennon)
Forresten, fikk du også følelsen av å ha kjørt her før, når du prøvde Miami første gangen? Følte veldig ut som Driver 1, samtidig som jeg fikk følelsen av å ha vært der i GTA Vice City (som jo er basert på Miami).[/b]
Jeg spillte bare Driver 1 én gang eller noe hos en kamerat, så jeg får ingen assosiasjoner derfra. Og GTA:VC var en så scapa versjon av Miami at jeg synes ikke det ble mye likt. Driver 3 er uansett tjue og en halv ganger så realistisk som GTA.

<!--QuoteBegin-LocoLennon

Du sier også at etter 5 oppdrag i GTA3 så ville du sannsynligvis har kjørt gjennom det same krysset 11 ganger og kjent det igjen. Vel, jeg er enig, men nå er jo det bare en 3. del av byen, og desverre er det ikke mange oppdragene som strekker seg over hele Liberty City. Det er derfor det blir litt annerledes i Driv3r.
Men i Driver 3 er det tre byer, og i GTA3 er det én, bare delt inn i flere, så forholdsmessig blir det det samme.
 
Opprinnelig skrevet av LocoLennon@21.06.2004, 01.43
Jeg er litt forvirret selv. Jeg har sett folk som mener at PS2 versjonen er mer stabil enn Xbox versjonen, og har mindre pop-ups og slowdowns. Dette mener de er på grunn av at PS2 ikke har like god grafikk som Xbox versjonen og derfor har mindre å slite med.

Samtidig har jeg hørt at Xbox versjonen er best, rett og slett fordi det er bedre grafikk, og raskere og etc etc. Samme som over, bare med bedre grafikk.

Så jeg har blitt litt forvirret, og vil gjerne ha den beste versjonen selv. Kjøper nok Xbox versjonen, for å være på den sikre siden, men hvis det viser seg at PS2 versjonen er best så skaffer jeg meg den billig fra et annet sted senere og selger Xbox versjonen.

Nei det skal ikke være lett...
Dilemma. >_<

Hmm...

Har PAL-versjonen på XBox støtte for 60Hz?

Har XBox-versjonen Custom Soundtracks?

Hvordan er kontrollen på XBox-versjonen (hva er gass, brems, skyting etc)?
 
Skal visst ha Custom Soundtrack, det er jeg ganske sikker på. Den listen over sanger var ikke noe som fristet. Har skaffet meg masse forskjellig musikk (kjøpt og lånt).

Da har det sluttet å regne så jeg får vel ta en tur med mopeden min, ned til senteret og HÅPE på at elkjøp har fått inn Driver 3. Jeg kommer til å gå for xbox versjonen. UANSETT!! (En grunn: Har ikke ps2)
 
Cheats can only be activated from the main menu; pressing the correct button combo will activate a sound and will unlock the cheat in the menu

Xbox:

All Weapons - L, L, X, Y, Y, R, R
Invincibility* - X, Y, L, R, L, R, R
Unlock all Missions - X, X, Y, Y, R, R, L
Unlock all Vehicles- X, X, Y, Y, L, R, L

L = Left Trigger
R = Right Trigger

* Will not work in Undercover Mode.


Gjennomførte spillet for et par dager siden, kan anbefale dette spillet ja, artige og forskjellige oppdrag.
Men det som er dumt med spillet er at fps kan synke til tider, og noen små bugs i spillet.
Og man kan ikke slå ned folk på gata, og walk-modusen på spillet er litt dårlig.
Og det er ikke noe blod.
 
C

Chaz

Gjest
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis@21.06.2004, 14.17
Har PAL-versjonen på XBox støtte for 60Hz?

Har XBox-versjonen Custom Soundtracks?
Det er 60Hz i PAL og ja, det er Custom Soundtracks
 
Hva er vitsen med koder cOlDsNaKe? Ødelegger bare det, hvis jeg skal bruke koder så skal det være lenge etter at jeg har runda spillet. :tommelopp:
 
bruk kodene som dere vil, jeg brukte dem etter jeg hadde gjennomført spillet.
Invincibility i "Take a ride" mode er artig :tommelopp:
 
D

Doctor Downs

Gjest
Hæ? Custom Soundtrack? Hvor finner man det?

Edit: Å, Jukebox, ja. Må legge inn noe musikk, da.

Og de kodene... Er det mulig å få cheatsa på en annen måte? For da prøver jeg heller å "tjene" dem?
 
Sitter med Driver 3 i handa, elkjøp prøvde å få 499 for det, men ga seg til slutt og takket for 399 :tommelopp:

En ting jeg lurte på var at det står på toppen av coveret : "Live: Online enabled"...
Hva er det for noe? Kan man laste ned noe?

edit: Fant det ut: Lister og nedlastbare replays... :usikker:
 
C

Chaz

Gjest
Go cart var moro. Samme med uendelig med skudd (Fikk den ved å trykke feil på en av kodene over). Mangler fortsatt 1 kode though
 
de kodene jeg fant, er alle til nå, men det mangler 2 ja, men det ser ut til at Chaz har funnet ut den ene da, hvis du enda husker kombinasjone chaz ?

kjøre Go-cart og sånn truck er morro, særlig når man løfter opp biler, og kaster dem ut fra bruer, hehe :D
 
C

Chaz

Gjest
Det var alle våpen eller udødelighet jeg fikk uendelig med ammo ved å trykke på.
Tror jeg hørte en kodelyd før jeg hadde tastet inn hele greia. Eventuell feiltrykk eller en kortere "utgave" av en av de kodene
 
hmm :ehm...:
men her fant jeg kodene da, er koder til PS2 versjonen i denne driv3r guiden også.
kan lastes ned fra Driv3r complete guide :tommelopp:

EDIT: Fant det ut nå, koden for unilmited ammo er R,R,L,L,X,Y,Y :D