Driv3r

C

Chaz

Gjest
Ah, det jeg gjorde feil :p Håper noen finner ut den siste koden snart, for de fleste er veldig morsomme. Det beste er vel granatkaster + uendelig ammo ;)
 
Sant det, og noen har funnet alle timmy's, det som ble unlocka da var sånn crazy driving mode med 18-wheeler med tilhenger trur jeg det var.
Men jeg lurer på hva den siste koden er, sikkert uendelig health på bilene.

I guiden står det også alle våpene som er i spillet osv, alt står der, mye av det som man lurer på :tommelopp:
 
coldsnake, det er slikt SPOILER skal brukes til... (kodene)
 
D

Deleted member 91

Gjest
Kjøpte Driv3r idag, og fy faen så fett det er. Fysikken er spot-on, grafikken er detaljert, bilene er fete, og soundtracket må jeg nesten kjøpe.
Skal spille mer på Undercover-modusen senere, jeg må få prøvd å lage en film også. ^_^
 
Opprinnelig skrevet av eXploSer@21.06.2004, 19.01
coldsnake, det er slikt SPOILER skal brukes til...  (kodene)
Ser ikke på det som spoiler da, sier ikke noe om historien i spillet.
For de som vil bruke kodene bruker det, for de som ikke vil, holder seg unna, være er det ikke ;)
 
Sliter faktisk litt med spillet, vanskligere enn jeg trudde. Merker at spillet hakker/lægger i byene, litt irriterende men det går...
 
Spillte det idag på Spiderman. Virket veldig bra. Men da er valget: Hva skal jeg kjøpe? Driv3r, et skytespill som jeg ikke husker navnet på, var noe om et atomvåpen på størrelse med hånda di, eller PSO? Alle til Xbox..
 
Opprinnelig skrevet av cOlDsNaKe@21.06.2004, 18.12
Sant det, og noen har funnet alle timmy's, det som ble unlocka da var sånn crazy driving mode med 18-wheeler med tilhenger trur jeg det var.
Hvor finner man Timmy`s? Hvor mange er det? Navnet på modusen høres tøft ut! :p

Men da er valget: Hva skal jeg kjøpe? Driv3r, et skytespill som jeg ikke husker navnet på, var noe om et atomvåpen på størrelse med hånda di, eller PSO? Alle til Xbox..
PSO veit jeg ingen ting om, "det andre?" veit jeg ikke hva er, men Driv3r er digg. Det veit jeg.

Det som overasket meg positivt var første person persperktivet. Jeg likte det veldig...
 
C

Chaz

Gjest
Nå har jeg funnet alle Timmyene i alle byene. 30 til sammen.
I Miami får jeg nå hvis jeg går inn i Armory der, fullt av 18-wheelers etter meg.
I Nice kommer det menn i svarte dresser etter meg om jeg går inn i Armory.
I Istanbul får jeg Infinite Mass om jeg går inn i Armory. Har ikke testet ut den ennå

En ting er sikkert, jeg vil ikke drepe en eneste Timmy igjen på en lang stund, for det det var kjedelig. Men jeg mangler fortsatt siste koden
 
D

Deleted member 91

Gjest
Chaz, gikk du faktisk rundt omkring i alle byene for å finne Timmys, eller brukte du en guide? Jeg har hittil funnet én Timmy. :plystre:
 
C

Chaz

Gjest
Startet uten guide, men etter å ha strebet en stund hentet jeg meg en. Tok allikevel lang tid, da jeg måtte finne ut hvordan man kom inn på stedene.
Prøver fortsatt å finne ut den siste koden, og noe sier meg at det vil ta en stund før jeg legger bort dette spillet :)
 
D

Deleted member 91

Gjest
Tar nok en stund før jeg legger det bort selv. For tiden kjører jeg bare rundt og kuker, tester forskjellige biler, surrer litt rundt. Har tenkt å involvere meg litt mer i Undercover senere i kveld.

Det er en liten ting som plager meg litt; Når man ser cutscenes'a, så hakker det noen ganger. Jeg har lagt merke til at det hakker i takt med musikken ( :confused: ), så jeg er usikker på om det er med meninga eller en liten bug. En annen ting er at jeg får en annen bil enn den jeg velger når jeg skal bestemme meg for bil å starte med på take a ride.
 
C

Chaz

Gjest
Det er folk som klager på en del bugs og glitcher, så det kan godt hende du har blitt truffet på de punktene. Selv har jeg ikke opplevd mye merkelig ennå.

Jeg er overrasket over hvor moro det faktisk er å bare kjøre rundt. Er alltid morsomt å finne en ny vei og utforske mer. Samtidig er det mye underholdning i å sprenge biler og få politiet etter seg. Replay gjør hele greia genialt
 
D

Deleted member 91

Gjest
Director-modusen er helfet, ja. Eneste problemet er at den ikke kan huske lengre enn en viss periode. Ang. glitchene og slikt, er jeg ikke sikker på om jeg burde gidde å bytte det. :/

Peppe: Drit i Gamespot. Spillet er kjempemoro, særlig hvis du likte de forrige. :tommelopp:
 
D

Deleted member 91

Gjest
Vel, blås i de. Driv3r er et kosespill for de som likte de forrige. Bilkjøringen er spot-on, og det er gøy. ^_^
 
Når både Gamespot og IGN gir spillet under 6, så er det tydelig at det ikke er noe annet enn middelmådig, om det en gang. Har selv spilt de 4-5 første oppdragene, og jeg er ikke akkurat så veldig imponert. Skal gi det en sjanse til i morgen, men jeg tror nok ikke dette er noe jeg gidder å bruke noe mye mer tid på.

Ventet at spillet ville være ganske bra etter all oppmerksomheten det fikk her men. <_<
 
Godt jeg ikke hadde noen forventninger til dette spillet i det hele tatt. Sikkelig dritt spill ble det. 5.4 på et spill som Driv3r.. spill som "Bionicel" osv er jo bedre.