Duke Nukem 4 ever! SG-tråd nummer 496

Lodin

Der Waaaah
Her har vi en hardtslående analyse av anmeldelser av Douk og hvorfor alle som slakta det er de vprste anmelderne i industrien. Så sånn er nok det. XD
 
Vi sitter på samme side her, føler jeg. Øh, det jeg reagerte på var ikke egentlig "ånei, nå har'n mista alle moralske skrupler her"; mer det at Bulletstorm starter tregt (noe det gjør, den første halvtimen er dønn kjedelig; resten av spillet? Ikke akkurat), og det er Utilgivelig i din bok. Duke Nukem Forever, som er det første spillet jeg har blitt støtt av på år og dag (ikke bare fordi det står på ennå mer sviktende etisk grunn enn Call of Duty, men også fordi det er mer nedlatende enn CoD), går fri fordi det bare er gjort på kødd. Det koker ned til at jeg blir opprørt over at jeg ikke helt klarer å svelge dette, ikke når det kommer fra deg. Men men.
Da melder jeg meg offisielt forvirret. Hva kritiserer du meg for?

Jeg har aldri ment at en treg start er utilgivelig, sier bare at det er en anelse pussig i et spill som selger seg som et gun-ho gangsterskytespill.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Prøvde å si at det er rimelig åpenbart at Duke Nukem Forever er stifta sammen av rester fra noe som var kult for tjue år siden og alt bånnrasket man finner i et hvilket som helst moderne skytespill, og det skal liksom være noe å anerkjenne på noe vis. Det er litt trist, synes jeg.
 

Lodin

Der Waaaah
Artig nok klager han ikke veldig over det. Forøvrig er de to konkrete negativene han nevner knotete kontroll og lange ladetider så... konsollbabbyete scrub osv.

E: Med så mye mener jeg i forhold til alle andre anmeldere som ga det minst like mye slakt. Hadde forventa skikkelig blodstank og guffe. Noe ala dritet fra forrige uke.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Du tar ikke referansen?
Skal selvsagt være "suck".
 
Altså. Battlelord-en på toppen av demningen. Argh, argh, argh, argh. Møh.
 

Lodin

Der Waaaah
:eng: Gjem deg rett bak en bil så rakettene hans treffer den og du fortsatt kan skyte over.
Forøvrig fikk jeg mail i går om hvilket format jeg vil ha DLCet vi som betta på Duke får gratis. Det er no mer single player etter sigende og JSJ har gjort litt synging for det. Håper det er no Sinatra.
 
Jeg har kommet meg nesten gjennom, men han har en tendens til å sparke biler i meg så hardt at jeg dævver. Er det noen cue der som jeg ikke får med meg? For meg virker det temmelig random at han skifter adferdsmønster.

Velvel. Han skal nå ned, jeg trenger bare en pause. Fant ut at det skal ligge et enforcer-gevær et sted, det vil sikkert hjelpe. Har bare kjørt rakettkaster så langt, og da blir det veldig avhengig av å hente mer ammo.
 

Lodin

Der Waaaah
Jeg snappa opp en enforcer fra et lik andre gang jeg prøvde meg, men tok ham først med vanlig RPG og devastator tredje gang. Når det er sagt kicka han heller ikke no særlig biler på det forsøket.
 
Det verste er når han begynner med granater. Her gjelder det å bite tennene sammen og prøve igjen til det går, tror jeg, for dette er ganske tilfeldig.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Min taktikk: Spill på hard, gjem deg bak biler og annet, sprint fram for å hente raketter når du trenger det, klar fighten på første forsøk. :riffa: