Duke Nukem 4 ever! SG-tråd nummer 496

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dette er meg mens jeg spiller demoen:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hva mener du?

Du kan jo beundre den fantastiske nye NextGen-filtreringen(TM) som ikke gjør stort annet enn å legge til feite horisontale striper over hele bildet, i samme ånd som grafikkortet som var kongen på haugen da Duke Nukem Forever ble annonsert.

Eller bare nyte hvor fullstendig, uomtvistelig, komplett søppel dette her ser ut. Besku NextGen-filtreringen(TM) på fossen i bakgrunnen spesielt.
 
Jeg likte det i grunnen. Demoen var helt ok, dog skal det sies at mine forventninger var ikke megahøye. Men boss-levelen var kjempebra, og helt perfekt Duke Nukem. Den andre levellen var det som trakk ned.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
kult
 

Novastrum

Feminist-elitist
Skuffa. Hater at dette er doll of cutie, bare lov å ha to våpen om gangen og magisk regenererende nissefarduke.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Something Awful presenterer den beste similen i sin omtale av Duke Nukem Forever-demoen:
I've already seen people defend the demo by claiming, "No one expects a good game or fun gunplay or decent graphics, we just want a good Duke game and this will probably be one." First of all, if that's you, die. Second, you won't get either of those things. Instead, you will get an aggressively mediocre shooter that has a lot of things but doesn't know what to do with any of them, much like a dog with a helicopter and ten thousand medical licenses.
 
Som vel høres ut som det DNF har luktet av en god stund. Mange ideer, lite fokus. :)

Skal ha det uansett for nørdkredd.

Turboedit: Problemet jeg har med skytespill om dagen er vanligvis at det er absolutt INGEN ideer, i tillegg til å være middelmådig.

Hei Yeti kommer du på fredag eller? Og dere andre?
 
Kunne dette ha gått noen annen vei? Det blir som med Chinese Democracy, etter så lang tid og så mye trøbbel er resultatet dømt til å bli langt mer underholdende enn vitsene om det. Vel vel.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Skal ha det uansett for nørdkredd.

[...]

Hei Yeti kommer du på fredag eller? Og dere andre?
Jeg skal også ha det av samme årsak. Og det er jobbfest den dagen.

PS: Jeg er ingen fan av at du omskrev "ting" til "ideer" for å kunne antonymisere et argument ut av lufta.
 

Lodin

Der Waaaah
Jeg har allerede preloada Douk så kroppen min er klar. Faktisk så klar at jeg vurderer å dra på Sjatå Nøff istedet for å spille det. :p
 
Øh, det var kanskje en anelse upresist. Jeg mente 'ideer' i form av ting som er i spillet, mao. urinaler, babes, fans, osv.

Jeg driver da ikke med skyggeboksing heller. Det skulle tatt seg ut.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Øh, det var kanskje en anelse upresist. Jeg mente 'ideer' i form av ting som er i spillet, mao. urinaler, babes, fans, osv.
Joda, greit nok. Det var artig at Duke Nukem 3D hadde så mye ymse rusk man kunne leke med som bare slang rundt. Litt av problemet er at demoen til Duke Nukem Forever har fire-fem ting man kan leke med på starten, hvor alle unntatt whiteboardet er mye kjipere enn det man har i første brett av Duke Nukem 3D. Sistnevnte spill er også mye mer åpent og fritt enn demoen av DNF er. Så, jeg er skeptisk.

Men ja, nerdecreden må opprettholdes.
 

Lodin

Der Waaaah
:eng: Ifølge manualen har samtlige brett sånt dill man kan leke seg med og de gir boost til egoet samt chieves for å finne. Vi får håpe på noen luls.
:eng: Manualen er ute på Steam. nesten halvparten er credits.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Gleder meg til i morgen, vet ikke om jeg gidder å plukke opp spillet men kommer på chat noir og det blir bra!

Edi: Ok, jeg kommer til å kjøpe det.
 

Lodin

Der Waaaah
HOLY SHIT!!!

Det har fjernstyrte biler!


Det har en fullt fungerende versjon av Balls of Steel!


Det har BLOW IT OUT YOUR ASS!


GOATSE, bare GOATSE.