E3 2009

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#42
Men om det er noe PSP-en kan trenge så er det flere spill på samme stikke. Yeti hjalp meg med det her om dagen på min PSP-1000, er en ny verden av bekvemmelighet. :)
"Her om måneden" mener du. :p

Håper PSP-en behandler deg bra, forresten.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#43
Det er ikke som at Guitar Hero 5 kommer til å ha noen ny features som gjør at vi MÅ kjøpe det spillet enda en gang.
Ingenting MÅ kjøpes med en gang, men jeg muligheten til å kunne spille fire gitarer, to gitarer to basser, eller fire trommesett samtidig tiltaler meg veldig!
 
#44
Går ikke det ann i Rock Band 2 fra før av? Jeg har ikke spillet, men jeg vet jeg har spilt trommer sammtidig som en kompis av meg. Mulig det ikke går ann å spille sånn i career dog, og jeg skjønner godt at folk vil ha muligheten. Men igjen; hadde det ikke vært bedre om de lanserte det som nedlastbart innhold? Det er ikke som at det vil være vanskelig eller dyrt å implementere det i World Tour (eller Rock Band 2 for den saks skyld), så kan de legge til No Fail Mode mens de først er i gang.
 
#45
Vel Nintendo greide ikke holde Wiimoten hemmelig og Sony greide heller ikke gjøre det med PSP Go

La meg være den første: En PSP som ikke har no UMD? Yaaaay
Men har den fått noen spill da? *plukke fram DSen igjen*
OMG, fy faen så jævlig mye penere PSPgo var enn Dsen....

*plukke frem mordi......igjen*
 
D

Doctor Downs

Gjest
#46
Sikkert et dumt spørsmål, men hvis den ikke har en UMD-drive, hvordan har den planer om å spille av UMD-spill?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#47
Det er det som er balls, idéen med ingen fysisk software er helt krem, men hvordan (hvis i det hele tatt) man får tilgang på den allerede eksisterende katalogen blir en utfordring.

Men ja, den har ikke tenkt til å spille av UMD-spill. Med mindre alt blir koda oppned og lagt ut på PSN, kanskje ikke umulig.
 
#48
Den har ikke det. Kun nedlastbart antar jeg, så hvis man vil spille gamle PSP-spill må de bli tilgjengelige på PSN.
 

SHDR

Gullmedlem
#49
Og det blir de selvsagt, om enn ikke like raskt som vi skulle håpe. Sony kommer sikkert til å porsjonere ut spillene på ukentlig basis de neste ti årene.

PSP Go er longtail-devicen til Sony, der de skal selge PSX-, PS2- og PSP-katalogene om og om og om og om og om og om og om igjen. Håper jeg, da. Hvis ikke det er planen er de en gjeng med jævla idioter, men ettersom de på mange måter har vært mer vågale enn Microsoft med digital distribusjonssatsningen sin håper jeg at de skjønner at de må gå all-out og bli den dyreste plattformen med det aller beste tilbudet, samt støtte for SD-kort fordi deres proprietære formater ikke lenger er relevante i konkurranse med den etablerte standarden.

(Det er mye irrelevant proprietær teknologi de siste femten årene: MiniDisc, UMD, Memory Stick og BluRay. Wow!)

Hvis PS3 og PSP Go kan tilby meg spill og film on-demand til en semi-rimelig penge, spare meg bryet med å finne spill i butikken og tilby tett sammenknytting av de to plattformene, så kommer jeg kanskje til å begynne å bruke PS3-en og PSP-en min igjen. Det er nemlig utvilsomt de to minst brukte videospillplattformene jeg noengang har eid. De dyreste også, forøvrig.
 
#50
De er i det minste totalt problemfrie. PS3-en min spinner fortsatt disk, PSP-en min (japan-import) har knapt en ripe og ser fortsatt ny ut.

Synes Sony er veldig flinke på det meste utenom formatvalg og markedsstrategi. PSP Go kan bli aktuelt nok det om PSN blir litt mer strømlinjeformet og de sørger for å la deg overføre de gamle UMD-spillene til minnekort.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#51
Irriterer meg over at folk ikke kan holde kjeft. Faen er vitsen med E3 hvis alle hemmelighetene blir kasta foran trynet ditt dager før det blir offisielt. Det er som å vite hva du får i julegave.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#52
Hva med å ikke lese tråden hvis du har så stress med spoiling? E3 nyheter er E3 nyheter selv om de blir sluppet noen dager tidligere.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#53
...sørger for å la deg overføre de gamle UMD-spillene til minnekort.
Jeg kan ikke se at det kan være noen lett måte å overføre fra UMD til minnekort siden du da må gjøre det på en gammel PSP og så overføre kortet, og hvis de lar deg rippe og så bruke en rip på PSP Go sånn uten videre har de i praksis gitt opp alle gamle spill til piratene. Om man skal kunne overføre måtte det være ved hjelp av et slags program som du laster ned på den gamle PSPen som er knyttet til din PSN-konto, så registrerer den de UMDene du putter inn og lar deg laste dem ned fra PSN på PSP Go-en din.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#54
Hele greia er et plott for å booste salget av memory sticks, caller det nå.
 
#55
Hele greia er et plott for å booste salget av memory sticks, caller det nå.
Wait.... hør på dette...

Nilo: Do you like memory sticks?
Arch: Yeah, I like memory sticks.
Nilo: What are you? A gay memory?
Arch: HAHAHAHA – yes, it’s very funny.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#56
Jasså, du bruker Arch Linux og har satt opp en bot?
 
#57
Ooooooh, den satt gitt.
 
#59
Crysis 2 annonsert til PC, PS3 og Xbox 360
Ingen overraskelse med tanke på at de viste fram Cryengine 3 som kjørte på konsoll-hardware under... var det GDC?

Edit: Geoff Keighley hinter om Modern Warfare 2 på Microsoft sin event i kveld.
 

Lodin

Der Waaaah
#60
Jø og fyse! Ikke bare er Ron Gilbert involvert i en rimlig trofast remake av Monkey Islabd 1, men Telltale har og blitt hyra inn til å lage fem episoder i det klassiske formatet sitt. Lucasarts har tydligvis tatt seg ei bolle.