E3 2009

Kilik

Lokal moderator
Har alltid likt 2D Mario-spillene bedre enn de i tre dimensjoner. Håper de tar litt etter LittleBigPlanet når det gjelder online, men med bra kontroll.
 

SHDR

Gullmedlem
Wii funksjonalitet ? :wth:
Project Natal er vesentlig mer avansert enn det usle gyroskopet Nintendo har latt folk leke med.
Motion Plus er enda ikke ute, 3 år etter release og kontrollen fremstår fremdeles som en gimmick med døve bevegelser. De spillene som er gode til Wii hadde sannsynligvis hatt gode spill uten gyro også (med noen få unntak selvfølgelig)
Vesentlig mer avansert, ja. Og? Hva så? Det er vesentlig mer avansert enn EyeToy også, og EyeToy har aldri vært noen suksess fordi ideen bak teknologien ikke er spesielt habil. Det er en brute force-løsning på et problem som egentlig ikke finnes, og som Nintendo har løst betraktelig mer elegant ved hjelp av Wiimote/Nunchuck-comboen. De eneste som ikke lar seg lure av gyroskopjuksingen til Nintendo er steinharde gamere som oss her på SG. Resten av verden driter massivt i om funksjonaliteten er den mest avanserte tenkelige eller ikke.

Det Yetifar sikter til er at Microsoft, som vanlig, aper etter konkurrentene sine istedet for å definere en egen retning i et eget marked. Microsoft tror åpenbart at det er funksjonaliteten til Wii som har gjort den til en suksess, jeg foreslår at funksjonaliteten bare har bidratt til å tilegne merkevaren Nintendo ny relevans som spill- og leketøysprodusent.

Hvis Microsoft hadde et nyskapende bein i det etterhvert slakke, treige og utpiska hestekadaveret sitt, så hadde de funnet på Noe Nytt som ikke går ut på å iverksette et magaplask i markedet til Nintendo, akkurat som Bing bare er et forsøk på å gjøre Google bedre enn Google gjør, som er meningsløst fordi grunnen til at markedslederen er markedsleder er fordi de leder markedet. De definerer opplevelsen brukerne forventer seg og hvis brukerne liker den opplevelsen, knytter de sterke bånd til den. At noen andre senere tilbyr omtrent den samme tjenesten er irrelevant -- hvorfor skal folk bry seg om det? De har allerede den tjenesten de ønsker seg, og det å bytte til en annen tjeneste innebærer bare at deres bruk av tjenesten de trenger å bruke blir mer problematisk i overgangsfasen.

Microsoft tror at de er i et teknologikappløp, men det er de ikke, og Natal er et ypperlig eksempel på akkurat det: Natal kommer ikke til å åpne noe nytt marked for Microsoft, det kommer bare til å gjøre det pinlig åpenbart at Microsoft er blitt akkurat like akterutseilt denne generasjonen som Sony har.
 
ÅÅH når han sa "at last there is ONE more iportant RPG to mention..." tenkte jeg NYTT ZeLDA TIL WII Nytt ZELDA TIL WII.. men så var det bare Golden Sun DS.. Jaja, fett det også men.. HVOR ER ZELDA WII 2?
 

demake

Seksuelt godteri
AAAAAAARGH!
Hvorfor ser jeg på dette?

*cringe*
 
Vurderer nesten å skaffe meg en wii nå. Bare nesten. Var litt ukonsentrert et øyeblikk, men var det FF Crystal Chronicles de viste når jeg hørte den verste voice actingen? D;

Demake, du er en neger som ikke ser det hos meg. Jeg sendte deg melding. D;
 
...har Zelda noensinne vært et RPG-spill...?

Anyhu, jeg lo som en liten unge når jeg så Golden Sun. Har ventet FOREVER på en fortsettelse av serien! Bo-yah!
 

demake

Seksuelt godteri
Jammen faen da Hakara. Du veit jeg har kontantkort og er blakk. Du må nesten ringe om du skal ha tak i meg.
Also, jeg er skikkelig keen på en toight metallica v-hals-skjorte.

Jeg er uansett stuck på jødejobben. Som om ikke det var ille nok så sitter jeg og ser Ninty fri til casuals igjen.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Help me, Sony-Wan Kenobi; you're my only hope.


 

demake

Seksuelt godteri
Sony kommer garantert bare til å gnage videre og vise frem grafer, tall og statistikk igjen.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
der døde feeden for meg gamespot is fucking us again :argh:
 

demake

Seksuelt godteri
VITALITY SENSOR????!!!!!
Om det er noen som knuller oss så er det Nintendo!

Gulingen pisser meg i trynet as we speak!
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Funker helt fint hos meg. Streamer på TV'n fra min PS3. Det er slik jeg ruller.


gikk du inn på e3.gamespot.com via webleseren på PS3 eller kjører du noe sånn køstom media center opplegg?