E3 2012 Infotråd

Shinra85

Spillegals effort emo
:penga:
 
Jeg må nå si at jeg ble veldig nysgjerrig på Watch Dogs, selv om det fort kan ende opp som et penere GTA med en high-tech setting. Men jeg kommer nok garantert til å holde øye med dette om det kommer til PC, for det kommer garantert ikke til å se sånn ut på dagens konsoller, ei heller ha den frameraten.
 

SHDR

Gullmedlem
Gameplay fra DMC. Om noen fortsatt var i tvil om at dette er no søppel regner jeg med at den eminente ordutvekslingen mellom Dante og demonen kommer til å overbevise dere.
Jeg griner. Digger at Ninja Theory fortsatt ikke har ferska at sword trails og freeze-frames hjelper med både rytme og feedback på når animasjoner kan canceles. Animasjonen deres mangler også snap og emphasis-effekter. Dante den Eldre hadde ikke bare landa etter det hoppet på begynnelsen, bakken under ham hadde knust og en feit sjokkbølge hadde indikert at han er ekstra kul.

Pluss for dubstep.

Nei, vent.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
 
Jeg syntes bare litt synd på han ass... Nicholas, you let urself go bro... you let urself go....
 
Den 3DS-konferansen er snart ferdig og jeg misunner dere som hadde vett til å legge dere eller noe. Alt annet enn å se på det der. Paper Mario ser uinspirert og kjipt ut (JEG ELSKER DEN SERIEN :qq:), tilogmed Luigi's Mansion: New Moon ser litt meh ut, FUCKINGS THREEDIOTS WHAT THE FUCK IS THIS SHIT NINTENDO, IT'S SO FUNNEH AND RANDOM AND CRAZY XD, Super Easy Mario Bros 2............................

Nintendo er mestre i å få folk til å angre på at de kjøpte maskinvaren deres.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Sånn angående Hawken er dette noe som kommer:



Linky
 
Selv ikke en dårlig E3 går uten at Nintendo er nødt å kommentere på det neste Zelda-spillet. Nintendo eksprimenterer med nye kontroller til Zelda Wii U

"We're seeing how the way that tastes are broadening in video games and you have some people who prefer more casual experiences, and you have some people who prefer sort of those more in-depth experiences. Obviously, as a company that's been making games for a very long time, we tend to be more on the deeper, longer game side of things. But really what we continue to ask ourselves as we have over the years is, 'What is the most important element of Zelda if we were to try to make a Zelda game that a lot of people can play?'"
Likte kontrollene i Skyward Sword selv, men folk jeg kjenner som ikke vet hva som skjer under panseret til en Wii-kontroll har jeg sett at sliter skikkelig med den. Langt mer enn de gjør med f.eks en gamecube-kontroll. Det er i det minste bra at de innser at mange misslikte styringen i SS, så får vi vente og se hva dem koker sammen neste gang. Tror de fleste er enige i at det viktigste uansett er at de kutter bort så mye dødtid som mulig. Ikke no daukjøtt, ingen langdryge oppgaver og ingen venting på at spillet skal overforklare seg.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Pluss mulighet til å bruke Pro-kontrolleren gjennom hele spillet. Sixaxis-style gyros for å motionkontrolle lett kan jeg akseptere.
 

Lodin

Der Waaaah
Nei vent, Jim Sterling er fortsatt svartelista av Konami til tross for den lysende previewen han ga Silent Hill: Book of Memories. Han var booka for Destructoid for noen intervjuer, men når han dukka opp ved båsen deres ble han istedet geleida av en PR-fyr og to vakter backstage og forklart at han ikke var ønsket der. XD
Konami!