[Multi] Elder Scrolls V: Skyrim

Shinra85

Spillegals effort emo
Føkk hus, jeg fant nettopp en
Elder Scroll! \o/
 
Spoiler tags :(
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Her er noen bugs :psyduck:



 

Halky

Veteran bruker ;)
Gjør noen quester for Jarlen i Whiterun så får du etterhvert kjøpe et hus der for 2000 gold.
Ehm det huset man kan kjøpe der koster 5000 gold :/ Og jeg har bare rundt 2000 gold akkurat nå :S

Jeg er forresten glad i og samle på bøker, og vel de tar mye plass :S De skulle ikke ha veid noe :p

Btw er ikke helt fornøyd med måten de har laget denne inventoryen på, er mye og bla seg igjennom. På den måten så syntes jeg de har gjort det noe bedre i Dragon Age spillene, ihvertfall når det gjelder og samle informasjon under egne kategorier, sånn at ikke alt havner under en sånn som her.
 
Du kan sette bøker i bokhyllene i huset ditt: du dumper de inn og så organiserer spillet de for deg i bokhyllen. Ganske tøft!
(Skal sies at huset i Whiterun er ganske kjipt, Riften er der festen er)

Tror du får gratis hus i Whiterun hvis du velger side tidlig etter å ha utført 5 kjedelige oppdrag i byen
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ehm det huset man kan kjøpe der koster 5000 gold :/ Og jeg har bare rundt 2000 gold akkurat nå :S
Jepp, men hvis du gjør noen oppdrag rundt Whiterun skaffer du glatt 5000. Da jeg kom så langt at jeg kunne kjøpe kåk, hadde jeg råd til huset og tre oppgraderinger.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm jeg hadde egentlig noe rundt 2000-3000 gold, men brukte opp en del på en fyr som lærte meg mere stealth :) Btw havnet i denne byen ved en ren tilfeldighet, støtte på noen vakter og vel de kastet meg i fengsel :p(gadd ikke bestikke eller drepe dem) Så gjode noen quester for jarlen der når jeg først var der liksom, har nå den siste timen bare godt rundt i HK'et hans og plukket med meg det jeg kan av bøker xD Men det går jo så sinnssykt tregt, har på meg 430 av 320 kg, så det tar en liten evighet og få godt fra a til b.

Så ja får se hva jeg velger og gjøre fremover.

Forresten likte ikke helt starten på spillet, måten man valgte hvilken karakter man spille som.

Jeg valgte jo Orc, og det hadde vært kult om de kunne angripe mennesker/spise dem :p Og at andre mennesker her fryktet dem og at de måtte operere mere i skyggene liksom.

Men her virker det jo som om uansett hva man velger å spille som så blir alle like godt mottatt av alle, ihvertfall i starten.

Syntes det skulle ha vært som i Dragon Age I at alle klassene/rasene hadde sin eget start, det likte jeg godt :D
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm ja kan kanskje legge dem ett sted, bare de ikke blir borte ;O

Btw er det noen maks lvl grense i dette spillet sånn som det er i begge Fallout spillene? Var det som var med på å ødelegge Fallout spillene for min del, da jeg nådde maks lvl lenge før jeg var i nærheten av å runde main storyen. Så har enda ikke runnet dem, eller ihvertfall New Vegas som jeg har igjen. Vurderer og skaffe de dlc'ene som er sluppet ut til spilet i håp om at det tilfører noen nye lvls.
 

demake

Seksuelt godteri
Så gjode noen quester for jarlen der når jeg først var der liksom, har nå den siste timen bare godt rundt i HK'et hans og plukket med meg det jeg kan av bøker xD Men det går jo så sinnssykt tregt, har på meg 430 av 320 kg, så det tar en liten evighet og få godt fra a til b.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeg valgte jo Orc, og det hadde vært kult om de kunne angripe mennesker/spise dem :p Og at andre mennesker her fryktet dem og at de måtte operere mere i skyggene liksom.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
....Dragon Age I ....... det likte jeg godt :D
halky >_< ...jeg bare....fy faen
 
Hmm jeg hadde egentlig noe rundt 2000-3000 gold, men brukte opp en del på en fyr som lærte meg mere stealth :) Btw havnet i denne byen ved en ren tilfeldighet, støtte på noen vakter og vel de kastet meg i fengsel :p(gadd ikke bestikke eller drepe dem) Så gjode noen quester for jarlen der når jeg først var der liksom, har nå den siste timen bare godt rundt i HK'et hans og plukket med meg det jeg kan av bøker xD Men det går jo så sinnssykt tregt, har på meg 430 av 320 kg, så det tar en liten evighet og få godt fra a til b.

Så ja får se hva jeg velger og gjøre fremover.

Forresten likte ikke helt starten på spillet, måten man valgte hvilken karakter man spille som.

Jeg valgte jo Orc, og det hadde vært kult om de kunne angripe mennesker/spise dem :p Og at andre mennesker her fryktet dem og at de måtte operere mere i skyggene liksom.

Men her virker det jo som om uansett hva man velger å spille som så blir alle like godt mottatt av alle, ihvertfall i starten.

Syntes det skulle ha vært som i Dragon Age I at alle klassene/rasene hadde sin eget start, det likte jeg godt :D
 

Halky

Veteran bruker ;)
Ehm hva er galt med det jeg skrev der? Ja jeg likte det med at hver rase/klasse hadde sin egen start sånn som i Dragon Age I.

Eller var det noe annet du har å klage over? Eller ikke likte at jeg skrev?

Btw har fått en litt merkelig bug her, mulig andre har den også. Men spillet har en liten tendens til å bare hoppe direkte ut til dekstopen sånn uten at jeg har gjort noe som helst og ja spillet blir avsluttet. Får ikke opp noen feilmelding om at spillet har sluttet å virke sånn som man ofte kan få på andre spill.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Huh... Skriver jeg virkelig så dårlig? Syntes jeg skriver godt nok jeg :) Og nei pc'n min er ikke dårlig, men heller faktisk meget god :)
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
CTD er da ikke noe nytt i Bethesda-spill, skjedde jo i Oblivion, Fallout 3/NV og nå i Skyrim. Sånnerrebare.

Og ja, grunnen til at du går treigt er fordi du har med deg for mye vekt.