[Multi] Elder Scrolls V: Skyrim

istedetfor å bli et involverende spill med en impaktfull historie som kan rivalisere gode bøker.
Nå er akkurat dette for så vidt uhyre sjelden i spill.

Silent Hill 2 kunne nok blitt en god bok, men stort sett er spillhistorier best når de skjer på spills premisser. Noen av mine favoritter: Deus Ex, Half-Life 2, Gabriel Knight, Thief, Outcast, Myst. Alle sammen engasjerte meg historiemessig. Samtlige historier ville vært skrap i bokform.

Ikke dermed sagt at jeg ikke ønsker meg det samme.
 
Nå er akkurat dette for så vidt uhyre sjelden i spill.

Silent Hill 2 kunne nok blitt en god bok, men stort sett er spillhistorier best når de skjer på spills premisser. Noen av mine favoritter: Deus Ex, Half-Life 2, Gabriel Knight, Thief, Outcast, Myst. Alle sammen engasjerte meg historiemessig. Samtlige historier ville vært skrap i bokform.

Ikke dermed sagt at jeg ikke ønsker meg det samme.
Merk at jeg sa rivaliserer da.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det... er igrunn det oerhört tok utgangspunkt i at det betyr, ja. Hvis du overser anglisismen.
 
Kom til den questen der blir slengt i kasjotten i Markarth i går. Så fikk jeg beskjed om at det var en hel del fengselsdritt jeg måtte igjennom før jeg kunne rømme derifra, men i beste rollespillstil er det også mulighet for å bare banke opp vakta og ta nøkkelen for å komme seg unna sånne ting. Vanligvis har jeg vært sjanseløs på sånne enkle valg (siden de man må gå igjennom vanligvis er mye sterkere eller man må ha drithøy speech) men i dette tilfellet ga jeg fyren rundjuling så da smøgga jeg det litt opp etterpå.

Ellers er det fremdeles flere byer og steder jeg ikke har vært innom enda, og likevel har jeg over 30 quests gående samt et utall miscquests. Dette spillet kommer aldri til å ta slutt.
 

Lodin

Der Waaaah
Egentlig litt hypp på å se om jeg kan få Kinecten til å funke på PCen, men bare så jeg kan FUS ROH DAH'e irl.
 
Det... er igrunn det oerhört tok utgangspunkt i at det betyr, ja. Hvis du overser anglisismen.
Ja, jeg mistolket posten hans. Minn meg på å ikke kommentere forum rett etter at jeg har stått opp.


Uguu~
 
har kommet til delen i hovedstorien der jeg må velge side eller forme fredstraktat. Er stealthmage breton, så empire passer kanskje best? Klarer ikke velge, ugh
 
Der står du fritt til å velge selv; selv lurte jeg på om jeg skulle hjelpe Stormcloaks fordi de var... vel... opprørere, men etter en rask tur til Windhelm fant jeg ut at de var rasistiske nasjonalister og isolasjonister uten evne til å se det større bildet: Et splittet imperium vil bare styrke Thalmor. Derfor valgte jeg å hjelpe legionen. Dette var før jeg visste at man kunne tvinge frem en fredsavtale, for generelt sett tar jeg det valget som gir minst blodsøl.
 

Sånn går det når jeg ikke får sove og kjeder meg:qq:
 
Ny patch for Skyrim (PC only for nå) som fikser det den forrige ødela, men "Optimize performance for Core 2 Duo CPUs" er gledelige nyheter.


Jeg tror jeg får sånn ca 5-10 mer frames i sekundet. Fortsatt choppy i de fleste byer, dette spillet kunne virkelig trengt å støtte quad cores og.
 
Jeg vet bare om den der du blir drita full i Whiterun.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Du må vel bare ramle over dem? Gå inn i det tomme huset i Markarth f.eks.
 
Ser sånn ut. Hadde vært litt vel lineært om de hadde samlet alle daedra-quester i en questline? Har forresten en til, finn Azura sin statue så der.