[Multi] Elder Scrolls V: Skyrim

Prøvde beta-patchen 1.4 nå, og ble imponert over frameraten. Er godt over vanilla og minst 5 frames over skyboost, som allerede imponerte meg da den kom. Har seff introdusert noen nye bugs denne patchen da, men det ser ut til å krasje til skrivebordet litt sjeldnere. Selv om det nettopp frøs da.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Jeg har bare opplevd at spillet har kræsjet to ganger hittil. To ganger på 25 timer er jeg relativt fornøyd med. Det jeg ikke er så fornøyd med er at de to gangene det kræsja var på sånne kjipe punkter midt i quests.
 
Prøvde beta-patchen 1.4 nå, og ble imponert over frameraten. Er godt over vanilla og minst 5 frames over skyboost, som allerede imponerte meg da den kom. Har seff introdusert noen nye bugs denne patchen da, men det ser ut til å krasje til skrivebordet litt sjeldnere. Selv om det nettopp frøs da.
Framerateforbedringen gjelder for ps3 og 360 også? Eller var det kanskje det du sikta til?
 
Framerateforbedringen gjelder for ps3 og 360 også? Eller var det kanskje det du sikta til?
1.4 er bare for PC foreløpig, og jeg tror ikke at konsollversjonene vil få bedre framerate når den kommer ut. Ikke i like stor grad hvertfall, ettersom konsollversjonene allerede var bedre optimisert enn PC-versjonen (i forhold til maskinvaren), noe de nå har rettet opp i.
 

Han fløy så høyt at han forsvant oppi skyene og kom aldri ned igjen. XD
 
Prøvde meg litt igjen i dag med den gamle figuren (Kajit'en). Fullførte DB questlinja, vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå. Jeg tenkte å hoppe litt over på den nye figuren igjen for å komme igang med den andre halvdelen av spillet jeg ikke har fullført, dvs, Mage og den fighters' guild greia i Whiterun, og alliere meg med de som ikke heter Stormcloaks og greier.
 

demake

Seksuelt godteri
Vurderte å plukke opp Skyrim igjen, så jeg spilte Dark Souls i stedet.
 
Ble vurdert det også... men så kom jeg på at jeg ikke liker å bli voldtatt i rompa på søndager.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, det er helt klart en lørdagsaktivitet.
 
Gjorde nettopp ferdig hovedquesten og borgerkrigen. Sistebossen var sabla enkelt, brukte neppe mer enn drøye minuttet på å kverke han. Slutten på borgerkrigen var også lett, men der tror jeg det bugga litt siden jeg kunne gå igjennom siste stedet uten at noen fiender angrep meg. Men men. Tror jeg skal legge Skyrim på hylla nå en stund og heller dra det frem igjen for å gjøre side- og miscquests.
 
1.4 er nå ute av beta og ser ut til å være mye mer stabilt, har ikke opplevd noen CTD eller frreeeeeezes. Enda.
 
Kroppen min var ikke klar, selvom det gikk rykter. Ikke bare er moddedillet endelig ute, men overaskelsen Beth lova oss er den såkalte High Resolution Texture Pack!
Experience The Elder Scrolls V: Skyrim as you’ve never seen it before with the Skyrim High-Resolution Texture Pack. Make sure your system requirements exceed Skyrim’s recommended specs before attempting to install, including Windows Vista or 7 operating system, a minimum of 4GB of system RAM and a DirectX 9.0c compatible NVIDIA or AMD ATI video card with at least 1 GB of RAM and the latest drivers.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og det på dagen hvor jeg får nytt skjermkort? Åh, Bethesda, dere skulle ikke. Laster ned nå fårråsiresånn.

Edit Pjaff: Damp feirer de også. Skyrim får du nå til 33% rabatt, og en del belliar pris på de andre eldre skrullespilla også. Morrowind til €10 er autobuy, hører dere.
 
Meesa laster ned for å prøve, vi får se om skjermkortet eksploderer, imploderer eller på noen annen måte dåner.
 
Hahaha, folk har allerede funnet ut at det er plass på modellene til skulderplater og bukser, mest sansynligvis fordi det sitter igjen fra Oblivion. Forhåpentligvis greier de å splitte dem opp så man fritt kan mixe og matche igjen.

E:

 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Ikke spilt Skyrim siden før jul fordi jeg aldri orka å oppleve alt kuket som skjedde på PS3. Er det blitt fikset ennå, eller er det forever broken?