[Multi] Elder Scrolls V: Skyrim

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nja, de dreiv jo og messa om at v1.4 skulle gjøre vann til vin og PS3-versjonen spillbar. Så får man se da, når den dukker opp.

Men men. Noen hos Aperture har tatt pause fra å lage håndgranater av sitroner og har modda inn en ny companion. Det er såklart den ene personlighetskula til GlaDOS som har dilla på verdensrommet. Den er forøvrig såklart ikke tilgjengelig siden hele skitsida med modder har totalhavarert.

E: SPAAAAAAAAAACE!!!

Stort sett er ikke forskjellen veldig stor nei, men som de bildene viser er det noen teksturer man kan se en betydelig forskjell på. (se bordplata på det nederste bildet)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Grafisk forskjell: minimal. Samt at spillet ikke loader på min pc.
Uuu, misunnelig. Testa det i går, og det har faktisk en god del å si; det er helhetsinntrykket som blir forskjellig, det ser man ikke så godt i enkelte skjermbilder.

Jaså? Jaja, spillet kjører ikke uten at jeg slår av high-res pakkene i Data eller hva det heter igjen.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jaså? Jaja, spillet kjører ikke uten at jeg slår av high-res pakkene i Data eller hva det heter igjen.
Kan jo nevne at det er samspillet mellom skarpere teksturer og alt annet av detaljstyr satt til Ultra som gjør at det ser ekstra fett ut. Hvis du ikke har bra nok skjermkort til å dra de nye teksturene uansett, er det bare å blåse i hele opplegget til du får fet nok rigg til å smelle alt på maks.

Er det noe ord om hvor store disse teksturene er? Når de er sånn ca 8x større enn vanilla er det en del microstuttering på mitt system, som jeg erfarte med en fanlagd teksturpakke :(

Digital Foundry skal myse på dem iløpet av helga for å komme med noen konklusjoner. Uansett vil jeg tro de kjører bedre enn det meste rasket folk har slengt sammen.

Jeg skulle heller hatt en mod som gjør spillet morsommere.
Er allerede en del ting som balanserer shit (omtrent ingenting spillet har noe balanse) og det vil vel bare bli jobbet enda hardere på nå som CK er ute.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Lasta ned Creation Kit istad. Første oppdrag blir å legge til en assault rifle i spillet, så får vi se hvor jeg tar det derfra.

Kan jo nevne at det er samspillet mellom skarpere teksturer og alt annet av detaljstyr satt til Ultra som gjør at det ser ekstra fett ut. Hvis du ikke har bra nok skjermkort til å dra de nye teksturene uansett, er det bare å blåse i hele opplegget til du får fet nok rigg til å smelle alt på maks.
mhm... fikk kjørt det til slutt, så ikke ut som den var helt ferdig med å laste ned oppdateringa pussig nok. Men i og med at jeg ikke allerede klarer å kjøre spillet på maks så er det vel ganske meningsløst for meg med de pakkene.

Foretrekker Skyrim HD, som også er litt mer detaljert selv i lite-versjonen. Må prøve å blande dem, slik at jeg i det minste får utstyr-teksturene som jeg synes Bethesda gjorde en god jobb med her.